
PPG maaleilla on tullut maalattua ja noin 20min haihdunta-ajalla oon lakan laittanut.
Tässä farmarissa on aina kattoluukku ollut halvaantuneena eikä se ole toisesta reunasta ollut käytännössä ikinä kunnolla kiinni ja syy siihen selvisi käytännössä heti kun asiaa alkoi tutkimaan. Oli melko tuskallinen projekti saada luukku purettua kun se ei käytännössä liikkunut mihinkään suuntaa.
Tässä lienee syy miksi luukku ei liiku

Tilasin ebayn kautta uustuotanto korjaussarjan luukkuun mutta oli niin onnettoman laatuinen että päädyin hakemaan purkuautosta ehjät osat ja niillähän siitä tuli heti toimiva.
Sitten tuli laitettua keulaan osat kiinni. Valoiksi valikoitui nyt tähän hätään tycit kun ei noita 2 sarjan Helloja meinannut löytyä millään.
"Uusi" puskuri vaati myös maalauksen kun auton vanha oli hieman silppuna. Värimassa jäi harmillisesti hieman vaaleaksi verrattuna muuhun autoon

Keula täysin kasassa.
Sitten auto vaati vielä vanteet ja tähän hätään siihen käyttöön valikoitui 500E mallin kasireiät. Näissä oli vanha maalipinta jo parhaat päivänsä nähnyt niin hionta ja uusi väri pintaa.
Auto leimattuna sekä kulmat säädettynä

Leiman jälkeen alkoi sitten vikojen ulos ajaminen. Ensimmäinen ja oikeastaan suurin tuntuva vika ensimmäisen 2tkm ajojen jälkeen on ollut pakin kytkeytyminen kun auto on saavuttanu käyntilämpötilan. Laatikkoöljyt olivat jo sen näköiset että olisi todellakin suotavaa vaihtaa heti


Sähköantenni löysi myös tiensä takaisin autoon uusien tiivisteiden ja vaihdetun piiskan kera mutta pitkä ilo ei tuostakaan tuotteesta ollut kun kahden päivän ajojen jälkeen lakkasi nostamasta itseään. hyppyjohdoilla toimii mutta muuten ei sano mitään. Pitäisi jossain vaiheessa tehdä jatkotutkimuksia

Tallilta löytyi siivotessa laatikko tästä farmarista leikattuja ruostepaikkoja. Nyt oli sopiva hetki heittää ne menemään kun auto on ajossa taas

Seuraavana tälle melkein pitäisi tehdä suuttimien vaihto sekä vaihtaa yksi vaihteistoöljyn jäähdytinputki sekä letku.