S211 airmatic iskunvaimentimet
S211 airmatic iskunvaimentimet
Tuli ostettua e320 airmaticilla ja takapää tuntuu töyssyissä että iskareissa ei oo enää ketään kotona… Kysymys kuuluukin että onko takavedon ja nelivedon iskareissa jotain eroa? Varaosanumero on eri mutta osa myyjistä tarjoaa samaa iskaria molempiin ja osa sanoo että vain jompaankumpaan 
Näillä mennään:
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Alkuperäisvaraosa on erilainen 4-Matikkiin ja takatuuppariin. Eroa en tiedä.
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Täytyisi katsoa mersun epc:stä auton valmistenumerolla, että mikä on orkkisiskarien varaosanumero ja hommata iskarit, jotka vastaavat tätä numeroa varaosamyyjien sopivuustiedoista välittämättä. Silloin se menee ainakin oikein. Netistä löytyy ilmaisia varaosanumeroiden hakukoneita, mutta niiden toimivuuksista en osaa sanoa. Tai jos laitat tänne auton valmistenumeron, niin joku näppärä saattaa katsoa sinulle orkkisiskareiden varaosanumeron. Itselläni ei ole nyt kone lähettyvillä, että voisi katsoa.
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Tuossa vin
WDB2112821X115671
Tuollaisen löysin, liekkö tuossa oem-numerot?
We would like to point out that the OE number 211 320 08 31 listed in the parts list is suitable for station wagon models (Estate) from Mercedes-Benz with all-wheel drive (4-matic), while the OE number 211 326 12 00 is suitable for station wagon models (Estate) from Mercedes-Benz with rear-wheel drive (RWD)
WDB2112821X115671
Tuollaisen löysin, liekkö tuossa oem-numerot?
We would like to point out that the OE number 211 320 08 31 listed in the parts list is suitable for station wagon models (Estate) from Mercedes-Benz with all-wheel drive (4-matic), while the OE number 211 326 12 00 is suitable for station wagon models (Estate) from Mercedes-Benz with rear-wheel drive (RWD)
Näillä mennään:
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
A2113200831/731 ja Bilsteinit kotimaasta tonnin paikkeille kappale, Autodocista n. 580€/kpl ja Ebaysta kiinanpojan tekeleet alle 300 pari, kestävyys ja toiminta = ????
https://www.ebay.de/itm/364592099032
https://www.ebay.de/itm/364592099032
wiimax.fi
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Kiitos näistä, tilasin nuo kiinanihmeet… Raportoin sitten kokemuksia kunhan saapuvat ja ovat alla .
Näillä mennään:
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Kiinan ihmeet on nyt alla, 50km ajelin hallilta kotiin. Vielä toimii 
Suojapalkeet hieman karun näköiset, varsinkin iskarin yläpäässä ja pitää seurata että pysyy paikallaan. Tuntuu jäykistyvän kun laittaa alustan sport-asentoon.
Suojapalkeet hieman karun näköiset, varsinkin iskarin yläpäässä ja pitää seurata että pysyy paikallaan. Tuntuu jäykistyvän kun laittaa alustan sport-asentoon.
Näillä mennään:
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Hetken nyt ajellut niin kuinka paljon tuon pitäisi jäykistyä kun laittaa alustan sport-asennolle
Aivan mahdotonta eroa en omalla perseellä saa aikaiseksi, täytynee käydä huonolla soratiellä kokeilemassa.
Näillä mennään:
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Omalla kokemuksella ainakin sport2 asetuksella tuntuu aika kivireeltä. Sport1 vähän jäykempi kuin comfort, suurin ero ohjauksen vastauksessa.
Nuissa kiinalaisissa voi hyvinkin olla ettei siellä oikeasti edes ole mitään vaimennusventtiileitä vaan vain vastukset ettei tule vikakoodeja (arnott Factory new iskareissa sama homma). Ite vaihdoin leimamiehen iloksi toisen iskarin ja tietenkin aidon bilsteinin joita muuten saa J&M techiltä n. 600€/kpl (RWD).
9/2006 S211 320CDI
Re: S211 airmatic iskunvaimentimet
Tämä selittäisi miksi ei tunnu jäykistyvän, vaan eipä tuolla ole itselle mitään merkitystä ja pääasia että nyt vaimennus toimii.Peq02 kirjoitti: ↑Ma 30.09.2024 08:57
Nuissa kiinalaisissa voi hyvinkin olla ettei siellä oikeasti edes ole mitään vaimennusventtiileitä vaan vain vastukset ettei tule vikakoodeja (arnott Factory new iskareissa sama homma). Ite vaihdoin leimamiehen iloksi toisen iskarin ja tietenkin aidon bilsteinin joita muuten saa J&M techiltä n. 600€/kpl (RWD).
Näillä mennään:
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp
Bmw X5 3,0i -06
Chevrolet Corvette -06 Z51 6-speed, +400whp