Olisi tarvetta M110-moottoriselle myöhempivuosimalliselle autolle, kuten W126, W107 tai G-sarja, josta saisi ilmastoinnin kompuran kiinnikkeet (ja mahdollisesti sen kompressorin, ainakin malliksi). Periaatteessa siis mikä vain automalli, kunhan on M110-moottori ja uudemman mallinen ilmastoinnin kompressori. Etsin soveltuvaa kiinnikesarjaa, eli moottorin tai itse kompressorin kunnolla ei ole väliä.
Kuvassa kompressori. Ja sen kiinnike. (Osa pienemmistä kiinnikkeistä ei näy kuvassa, mutta niille olisi tarve myös.)
-Daaz
Haussa: W126 280 SE (tai vastaava) varaosa-auto ilmastoinnilla
Haussa: W126 280 SE (tai vastaava) varaosa-auto ilmastoinnilla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Re: Haussa: W126 280 SE (tai vastaava) varaosa-auto ilmastoinnilla
Avitan Daazin ostoilmoitusta siten, että M110 moottoreissa käytetyt York-pystymäntäkompressorit korvattiin tehtaalla Nippon Denso 10P15C kompressorilla vuonna 1983. Siinä on siis erilainen kiinnike kuin vanhemmassa Yorkissa. Kuva kompura taitaa olla Sanden jälkiasennus, mutta se ei taida olla tässä olennaista.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Haussa: W126 280 SE (tai vastaava) varaosa-auto ilmastoinnilla
Tuo on muuten aivan totta – siis että kuvassahan on tosiaan Sanden-merkkinen kompressori. Jostain syystä ilmoitusta tehdessä käsillä oli vain W107:n M110-moottorin kuvia, ja hyvin erikoisesti kummassakin on tuo Sanden. Eikä tuo jalkakaan tarkalleen ottaen ole sellainen, mitä tässä haetaan, koska Nippon Densossa pultit menevät suoraan, eivät kuvan kaltaisesti poikittain. En tuota edes huomannut. Mutta mitä tahansa M110-varaosamoottoria tai kiinnikettä saa toki tarjota, vaikka tuota Sandenia.
"Oikea" kiinnike on siis osanumeroltaan A1101311035, ja tässä sekä piirros että valokuva optimaalisesta osasta.
-Daaz
"Oikea" kiinnike on siis osanumeroltaan A1101311035, ja tässä sekä piirros että valokuva optimaalisesta osasta.
-Daaz
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)