Moro.
Koitin etsiä aikaisempaa juttua jo aiheesta mutta en löytänyt nii alotin uuen.
Minkälainen homma on vaihtaa k jetronic ke jetronikkiin? Lähinnä mietin kaikkia piuhoja että joutuuko paljonki muokkaamaan vakio sähköjä että saa kaikki ecut ja muut kytkettyä? Kyseessä siis w201 m102 1.8 vähäpäästönen. Tarkotuksena olisi istuttaa toinen m102 todennäkösesti 2.0 litranen ja turbottaa se.
Eli toisena kysymyksenä nuitten sähköjen jälkeen on että kannattaako yrittää alkuun turbottaa tuolla k-jetronikillä vai joutuuko samantien vaihtaan ke-jetronikin tilalle?
K jetronic -> ke jetronic/ turbotus
Re: K jetronic -> ke jetronic/ turbotus
Mitäs jos kuitenkin miettii hetken että haluaako varmasti tuolle suolle kävellä?
Paljon halvempaa ja helpompaa on heittää se jeesuksen aikainen ruisku mäkeen ja laittaa Efi, esim ihan halpa speeduino tai megasquirtti.
Hommasta tulee huomattavasti mukavampaa kun sieltä moottorista saa jotakin tietoa ulos kuten seoksen ja lämpötilat.
Ja voi käyttää säätämiseen läppäriä eikä bensanpainetta ja toiveita toteutuneesta seoksesta.
Jos turbottaa haluaa niin ei sitten mitään järkeä 2024 käyttää 50v vanhaa ruiskua.
Paljon halvempaa ja helpompaa on heittää se jeesuksen aikainen ruisku mäkeen ja laittaa Efi, esim ihan halpa speeduino tai megasquirtti.
Hommasta tulee huomattavasti mukavampaa kun sieltä moottorista saa jotakin tietoa ulos kuten seoksen ja lämpötilat.
Ja voi käyttää säätämiseen läppäriä eikä bensanpainetta ja toiveita toteutuneesta seoksesta.
Jos turbottaa haluaa niin ei sitten mitään järkeä 2024 käyttää 50v vanhaa ruiskua.