Pikkuakku 212, ja 204 malleissa
Pikkuakku 212, ja 204 malleissa
Moi! Onko -10 vuosimallin 200 / 212 E mallin sedanissa pikku akkua, ja mitä varten se on jos siinä sellainen sekä siainti mistä löytyy? Tässä autossa ei ole start/stop toimintaa. Ja kysyisin myös -12 vuosimallin 250 / 204 C mallin farmarista samat kysymykset, ja tässä C mersussa se start/stop toiminta on.
Re: Pikkuakku 212, ja 204 malleissa
Jos löytyy start/stop niin silloin on ainakin pikkuakku.
Takakontissa vararenkaan vieressä. Se pitää virrassa laitteita mitä pysähdyksen aikana jää päälle. Vähän niinkuin lisäakku, että pääakun virta riittää starttaukseen
Takakontissa vararenkaan vieressä. Se pitää virrassa laitteita mitä pysähdyksen aikana jää päälle. Vähän niinkuin lisäakku, että pääakun virta riittää starttaukseen
Käyttis: W212FL 250CDI
Harraste: C215 M113k
Harraste: C215 M113k
2010 mallin 212-korisessa 200 bensa/diesel keskikonsolin keppivaihteella, siinä ei tarvita pikkuakkua. 7-vaihteisessa rattikonsolin vaihdevivullisessa on se mopon akku (pienempi kuin tavallinen start/stop-akku).
Se 204:n start/stop akku itse asiassa syöttää auton muille järjestelmille sähköä vain starttauksen ajan ja siksi että iso starttivirta ja siitä seuraava jännitteen notkahdus ei näy/kuulu valoissa ja poppivehkeissä ym.
Se 204:n start/stop akku itse asiassa syöttää auton muille järjestelmille sähköä vain starttauksen ajan ja siksi että iso starttivirta ja siitä seuraava jännitteen notkahdus ei näy/kuulu valoissa ja poppivehkeissä ym.
Kiitoksia teille vastauksista. Eli mun E mallissa sitä pikkuakkua ei ole kun se on keskikonsolin keppivaihteella. Hyvä tietää