Sinne modaamaan viskipullolle muotoiltu paikka niin on takapenkkiläiset mielissään

Kiitti tiedosta, ei oo koskaan ennen tarvinnut avata noita niin ei oo ollu tietoa, luulin että siellä on jokaiselle omat puoliwattiset lamput alla.Karel kirjoitti: ↑Pe 07.07.2023 20:00
Ikkunoiden kytkimiinhän ei polttimoita oikeastaan voi vaihtaa kuin purkamalla ja tinaamalla uudet ledit.
Mutta älä nyt ainakaan missään nimessä ala kaikkia kytkimiä vaihtamaan uusiin. Paskempaa laatua saat nimittäin. Uusi vain se risa, ja senkin kohdalla etsi mieluummin hyväkuntoinen vanha. Toimii luultavasti pidempään kuin uusi vastaava.
Taas uutta tietoa
Joo, täytyy tarkkailla tilannetta. Ongelma ilmenee tosiaan vain hellepäivinä.Wikke kirjoitti: ↑La 08.07.2023 10:32 En olisi huolissani noista öljynpaineista, mullakin ne vaihtelee päivästä riippuen 1,2 - 2 bar tyhjäkäynnillä. Ei tunnu ulkolämpötilalla tai ajoreissun pedaalinkäyttöprofiililla () olevan mitään merkitystä. Jos viisari nousee tappiin about 1500 kierroksella niin eiköhän kaikki ole OK.
Lasi kaikkine töineen muistaakseni 460€, mutta onneksi on lasivakuutus niin hinta jäi siihen 150€ paikkeille.
V#ttu tuo on olllu halpa lasi. Veholla W124 lasi ilman vakuutusta olisi ollut 1000€. Onneksi oli lasivakuutus.
Ja sullahan ei ollu sävylasia taikka tummennusreunaa tossa 3. sarjalaisessa. Vehon hinnat on aina Vehon hintoja mutta silti ihmetyttää tuo ero, oliko sulla sadetuunistinta tossa? Tuliko se jo 3. sarjan lankkuun vai vasta väykkyyn
Joo ei oo mitään tunnistinta. Mut kuten kerroin miitissä niin se oli aikamoinen show Veho airportilla tuon lasin kanssa..Hage kirjoitti: ↑Ti 11.06.2024 02:53Ja sullahan ei ollu sävylasia taikka tummennusreunaa tossa 3. sarjalaisessa. Vehon hinnat on aina Vehon hintoja mutta silti ihmetyttää tuo ero, oliko sulla sadetuunistinta tossa? Tuliko se jo 3. sarjan lankkuun vai vasta väykkyyn![]()
Kiitos kehuista ja neuvostaseppola kirjoitti: ↑Ma 25.11.2024 09:02 Ilmastoinnin käyttöpaneelista lie se toinen lasikantalamppu pimeä, se täytyy irrottaa tuosta puupaneelista (useampi pikkuruuvi), että siihen pääsee käsiksi. Muuta annettavaa ei nyt ole, muuta kuin että on se vaan aina hieno tuo 126-korimalli, kiitokset kuvista!
Hiukan yli 100tkm 9 vuodessa olen ajanut, mittarissa tosiaan nyt 357tkm.
Minulta myös
Mielestäni noilla pärjäsi oikein hyvin, tehokkaat sumuvalot auttoi todella paljon kapeilla tieosuuksilla. Kumma kun etusumareita ei tehdä ledvalollisten autojen keulillejuusmo kirjoitti: ↑La 01.03.2025 21:39 Aivan mahtavaa. Kiitokset tarinasta ja hienoista kuvista. Ainakin omaa mieltäni lämmittää ihan suunnattomasti nähdä, kun näitä klassikoita oikeasti käytetään. Oli varmasti hieno reissu! Modernin auton valoja varmaankin on pohjoisen talvessa ikävä, mutta muutenhan vanha Mersu tekee työnsä vaivatta kunhan on kunnossa eikä osu huonoa tuuria. Miten muuten lähti iso kasi aamuisin käyntiin?
Ketjujen asennusta tuli kyllä muutamaan kertaan kotipihalle harjoiteltua, ohjeet oli aika ympäripyöreät ja kuvissa eri ketjuosien värit erilaiset kuin mitä todellisuudessa. Ketjuja ei tullut kokeiltua käytännössä. Saamelaistenpäivänä jäätiin hetkeksi aikaa jumiin mökkitielle kun uutta lunta oli edellisenä yönä satanut ja keli oli muuttunut plussan puolelle. Ketjut olisi varmaan siinä tilanteessa kaivaneet itsensä hiekalle asti, sen verran heikko kantavuus oli lumessa. Olin varautunut myös kiinnijäämisen pelossa myös parilla muovisella luistonestoritilöillä. Ovat olleet pelastava tekijä aina jos on jumiin jäänyt. Onneksi niillä ja lumenkolauksella päästiin pälkähästä
Ei se kulutus tosiaan mikään yllätys ollut, enkä tosiaan siitä kauheasti välitäkkään. Täytyy vain siitä huolimatta aina seurailla lukemia niin tietää toimiiko motti oikein
Juuri nimenomaan nuo kuivat pakkaskelit on mielestäni parhaimpia hetkiä autolla ajamiseen, etenkin tämmösillä missä on paljon tunnetta ja vähän järkeä
Haha
Mökillä itseasiassa onkin melkein sikarinkäryistä historiaa; Mökin omistaja kertoi että rakenteet kuului alunperin mennä Naapurimaamme ensimmäiselle preisdentille joka suunnitteli hankkivansa Honkarakenteelta metsästysmajan. Suunnitelmat kuitenkin peruuntui ja omistaja osti nuo hirret Honkarakenteelta pois. Kaikissa hirsissä voi nähdä edelleen herran nimen kenelle niiden kuului mennä ja siitä tuleekin myös mökin nimi. Olkoon tarina totta ja miksi ei olisi, mökki oli julmetun äänekkäästä vesipumpustaan huolimatta juuri sellainen mihin voisin muuttaa asumaan vaikka koko vuodeksi.Häksä kirjoitti: ↑Su 02.03.2025 22:18 Hyvää tarinaa kuvien kera! Mersu 560 Lapissa hirsimökin pihassa – tulee vahvat mielleyhtymät jonnekin sikarinkäryisen 80-luvun lopulle![]()
Jotenkin ihan eri tavalla säväyttävä asia nähdä vanha auto käyttöajossa keskellä talvea, kuin kesäisessä harrastetapahtumassa missä mielenkiintoisista autoistakin tulee äkkiä "ähky".
hihihih.......ohjeistin että etsi sieltä kartasta tie E75 koska Levin kautta en varmasti aja. Levin keskustaan tultaessa...