Onhan se vielä vähän päällekarkaajan näköinen, mutta saa nyt olla. Alla vertailua ensimmäisiin kuviin. Ei kyllä kovin suurta muutosta ole tapahtunut. Perä noussut kaaresta kokeillen ehkä pari sormen paksuutta.
tn_IMG_20241226_145348_HDR.jpg
tn_IMG_20241111_103714_HDR.jpg
tn_IMG_20241226_145314_HDR.jpg
tn_IMG_20241111_103634_HDR.jpg
Vikakoodien luvussa löytyi seuraavia koodeja:
P0155 Rakenneosan G3/3 (happitunnistin vasen, ennen kattia), lämmitys
P0150-130 G3/3 sama (tila: ei määritetty)
C1504-009 ESP: järjestelmä pois toiminnasta, ohjauskulma-anturi perusasettamatta (tallennettu).
B1156-005 Ohjainlaitteessa oikosulku maadotukseen tai virtakatkos. CAN-tiedonsiirrossa ohjainlaitteen TSG-VR kanssa häiriö (tallennettu).
B1436-014, -012 Keskuslukituksen turvaaika ylittyi
B1707 sisätilahälytys laukaistiin
B1280 lasinmurtumailmoitin signaalissa on vikaa (tallennetut)
B1217-002 Sadetunnistimen tuulilasiadaptio ei ole mahdollista (olemassa ja tallennettu).
Parit parkkitutkan anturit rikki
B1232 B12 kylmäaineen paineen tunnistin
B1416 A31m1 kiertovesipumppu.
Tuo viimeinen kiinnostaa eniten. Missä tässä on kiertovesipumppu? Mielestäni tämän auton kabiini voisi lämmetä nopeammin. Termarin, tosin laadukkaan tarvikkeen, vaihdoin jo aiemmin. Lämmöt pysyvät neulan verran yli 80, vaikka piti olla 87 asteen termari. Orkkis lienisi edelleen paras.
BAS/ESP valo syttyi hitaassa ajossa, kun käänsin tiukkaan risteykseen ääriasentoon loskakelillä. Ei syttynyt uudella startilla. On edelleen avara auto ja hyvä näkyvyys esim. takaviistoon.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.