w211 abs-sensori pyöränlaakerissa edessä
-
- Vakiokalustoa
w211 abs-sensori pyöränlaakerissa edessä
Olen ostamassa w211:n eteen pyöränlaakereita ja mietin kun autodocilla on laakereita joissa on integroitu abs-sensori ja laakereita, joissa ei ole. Niin mietin, että onko väliä kumman ostaa?
Re: w211 abs-sensori pyöränlaakerissa edessä
Katso ilcats.ru/mercedes sivustolta omalla vin-koodillasi pyöränlaakerin osanumero ja hae sillä numerolla oikea osa. Ylipäätään nettikaupasta tilattaessa kannattaa käyttää alkuperäistä osanumeroa. Niiden sivujen omat ehdotukset pelkällä vuosimallilla ja moottorilla on vähän sinnepäin aina.
Vinkkinä katso myös aeromotorsilta. Yleensä halvempi ja toimittaa nopeammin.
Vinkkinä katso myös aeromotorsilta. Yleensä halvempi ja toimittaa nopeammin.
Käyttis: W212FL 250CDI
Harraste: C215 M113k
Harraste: C215 M113k
Nelivetoisessa voisi olla laakerissa abs kehä ? Tiedät varmaan onko autosi taka- vai nelivetoinen, mutta eikö autodoc osaa valmistenumerolla edes oikeaa pyöränlaakeria myydä 

wiimax.fi
En ole käyttänyt autodocia aikoihin. Ei ole järkeä, koska sieltä tulee monesti aivan jokin muu osa kuin mitä on tilannut, ja lisäksi aeromotorsilta tulee tavara nopeammin ja halvemmalla, mutta asiaan... Silloin kun viimeksi olen sieltä osia tilannut, niin ei osaa. Esim. itselleni kun hain jarrulevyjä rekisterinumerolla, niin autodoc tyrkytti listaan kaikkia mahdollisia levykokoja.
Toisekseen, kun tilaa pyöränlaakeria, niin kannattaa valita jokin tunnettu laakerivalmistaja, esim. SKF. Halpoja laakereita ei kannata tilata. Motonetista löytyy myös, mutta hintaeroista en tiedä.
Aiheesta vähän sivuten. Mulla välkkyy välillä abs/esp valo 211 mallissa ja vika näyttää vasen etu kulmaan. Siellä on jarrukilpi riekaleina joka pitäs tilata uus. Hain tänään Mersulta sen stefan siihen etunapaan ja se stefa on nimenomaan magneettinen ja abs-anturi lukee siitä pyörimistiedon. Ei laakerista,ainakaan mun tietääkseni. Stefa makso orkkiksena 43€ ja sitä on suositeltu otettavaksi orkkiksena eikä tarviketta. Mene ja tiedä...pitäs jaksaa nyt irrotella noi hilppeet tuolt keulalta.
Kyssäri muuten liittyen sbc-jarruihin kun jarruhan pitää irrottaa. Riittääkö että nakkaa jonkun kiilan jarrupalojen väliin? Ettei tarviis mitää testereitä millä deaktivoi jarrut eka.
Kyssäri muuten liittyen sbc-jarruihin kun jarruhan pitää irrottaa. Riittääkö että nakkaa jonkun kiilan jarrupalojen väliin? Ettei tarviis mitää testereitä millä deaktivoi jarrut eka.
Ovet lukkoon ja avaimet piiloon pitäisi riittää ainakin foorumin tarinoiden mukaan. Hyvin ovat pelanneet aina tarvikestefat tähän asti. Itse jouduin myös jarrukilven hankaamisen vuoksi vaihtamaan, niin motonetin kympin stefa pelasi oikein hyvin ja pelaa vieläkin.
En muista yhtään tapausta että tarvikelaakerin stefalla ei olisi ABSit toimineet, mutta joo riittää kun ei ovia / lukkoja auo kun satula on irti.
wiimax.fi
-
- Mersumaanikko
Aika usein jos noin tekee on laakeri löysälläPata8 kirjoitti: ↑Ti 10.12.2024 21:51 Aiheesta vähän sivuten. Mulla välkkyy välillä abs/esp valo 211 mallissa ja vika näyttää vasen etu kulmaan. Siellä on jarrukilpi riekaleina joka pitäs tilata uus. Hain tänään Mersulta sen stefan siihen etunapaan ja se stefa on nimenomaan magneettinen ja abs-anturi lukee siitä pyörimistiedon. Ei laakerista,ainakaan mun tietääkseni. Stefa makso orkkiksena 43€ ja sitä on suositeltu otettavaksi orkkiksena eikä tarviketta. Mene ja tiedä...pitäs jaksaa nyt irrotella noi hilppeet tuolt keulalta.
nissä missä kehä on stefassa jos jos siinä ei mitään silmin näkyvää vikaa ole,
joskus oli tarvike stefoaj jotak sai painettu liian syvälee muten toimivat
Mökkillä
'
'