Tällainen ikuisuusprojekti menossa. Aloitettu joskus 1998 vuonna. Välissä on ollut monenlaista muuta työtä.
Nyt ajankohtaista sovittaa moottori. Ongelmana on startin paikka todella ahtaassa paikassa simpukan ja imusarjan välissä. Sieltä sitä on vaikea vaihtaa myöhemmin.
Kysymykset: Tiedän että joku on vaihtanut hammastanko-ohjauksen, onko sellainen henkilö täällä paikalla ? Mitä osia käytetty ? Onko joku teistä asentanut m 103 koneen pystäriin, vinkkejä ja neuvoja kaipaan ?
Foorumilta olen lukenut m104 koneen asennusprojektin.
Moottorin kannakkeet olen hitsannut itse 8mm paksusta raudasta. Öljypohja muokattu niin että kone menee mahd alas.
W114 long, m103 projekti
W114 long, m103 projekti
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Pasi P
-71 230 long, -95 CE 320/24
-71 230 long, -95 CE 320/24
Re: W114 long, m103 projekti
Konehuonetta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Pasi P
-71 230 long, -95 CE 320/24
-71 230 long, -95 CE 320/24
Re: W114 long, m103 projekti
Hieno projekti! Päivittele ihmeessä lisääkin tänne, mielenkiinnolla seuraan. Itseäni tuo ei juuri haittaisi jos startin vaihtamiseksi joutus moottoria liikuttamaan, ei niitä kovin usein joudu vaihtamaan. Vaan jos intoa riittää niin eikun vaan hammastankoa paikalleen, on varmasti parempi kuin ikivanha simpukka 

Re: W114 long, m103 projekti
Joo siinä on just tuokin näkökohta, nämä pystärin simpukat ovat kaikki jo ikivanhoja.
Pasi P
-71 230 long, -95 CE 320/24
-71 230 long, -95 CE 320/24