OM647 TURBO PÄIVITYS?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
WRUMWRUM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Su 03.11.2024 23:07

OM647 TURBO PÄIVITYS?

Viesti Kirjoittaja WRUMWRUM »

Netistä en löydä tietoa tarjottimella niin kysyn täältä, Olis OM647 w211 mersu johon haluaisin turboa päivitellä, https://www.blacksmokeracing.com/produc ... o-upgrade/ esimerkiksi joku noista kolmesta, turboista en tiedä mitään enkä kyllä autoistakaan :D, että ihan oppimis vaiheessa mennään, tekemällä oppii..
Sopiiko noista mikään stocki pakosarjaan? Jos ei sovi niin mistä saan sopivan pakosarjan.
Mitähän muuta tähän projektiin vois tarvita?

Saa laittaa minun puolesta suoraa linkkiä tuotteisiin niin tilailen, tarkotus ois suht isolla rahalla laitella viriä ja tuninkia kyseiseen autoon.

Lisäkysymys vielä, paljonkohan noista om647 koneista saa tehoa irti tai paljonko ne kestää tehoa? Jos 300hp pääsis edes 🤔
W211 220CDI - TOLPPAAN
S211 270CDI - RÄJÄHTI 100KM AJON JÄLKEEN
W211 270CDI
C219 320CDI
Solmurauta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28

Re: OM647 TURBO PÄIVITYS?

Viesti Kirjoittaja Solmurauta »

Mahtaako orkkisturbon numero olla 727463-1?
Jos niin noista ei mikään mene ainakaan heittämällä paikoilleen, tuo v6-mallin ahdin ainakaan. Lisäksi tollasilla luotimuttereilla ei ole mitään hyötyä kun ahtimen imuaukossa ei ole yliäänennopeuksia.
Holset siellä lukee..
WRUMWRUM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Su 03.11.2024 23:07

Re: OM647 TURBO PÄIVITYS?

Viesti Kirjoittaja WRUMWRUM »

Solmurauta kirjoitti: La 11.01.2025 16:04 Mahtaako orkkisturbon numero olla 727463-1?
Jos niin noista ei mikään mene ainakaan heittämällä paikoilleen, tuo v6-mallin ahdin ainakaan. Lisäksi tollasilla luotimuttereilla ei ole mitään hyötyä kun ahtimen imuaukossa ei ole yliäänennopeuksia.
Mistähän tuota lie löytäisi sopivan turbon joka olisi vakiota vähän isompi, tai sitten pakosarjan lisäksi joka sopisi tuohon OM647 koneeseen ja johon sais isomman turbon kiinni.
Minen vaa ymmärrä mistä ihmiset löytää kaiken tiedon ja sopivat osat kun virittelee, ei huvittais summassa tilailla ja palautella paketteja.
W211 220CDI - TOLPPAAN
S211 270CDI - RÄJÄHTI 100KM AJON JÄLKEEN
W211 270CDI
C219 320CDI
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4568
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: OM647 TURBO PÄIVITYS?

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

OM648 ahdin menee pienellä muokkauksella paikalle ja riittää pidemmälle kuin vakio suuttimet.
Mulla oli kuormurin kärjillä suuttimet, oma tekemä ahdin 648 ahtimesta muokkattuna. Iso välijäähdytin.
Oma softa isoille suuttimille ja ahtimelle muokattuna, tehoa joku 350-370 väliltä. Oma laatikon softa ja esp yms muokkauksia.
Sanotaan että aika kivasti oli vetoja.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4762
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: OM647 TURBO PÄIVITYS?

Viesti Kirjoittaja tuikku »

,
300hv

Saman mallin (W211/320cdi OM68) ahdin muokattuna, ns "AMG päivitys". Ahtoputken lähtö pitäää kääntää eteenpäin.
Koko ilman otto systematiikka saman sarjan 320cdi,stä.

Isompi cooleri + 4bar map-anturi, hitupönttö poies, ohjelma.

Vakio suuttimien pitäisi juuri ja juuri sinne kolmeensataan riittää.
Vakio laatikkokin saattaisi jopa kestää, jos on kunnossa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Vastaa Viestiin