Vito w639 mittariston vaihto ja nollaus

Miten muutetaan auton asetuksia? Ohjelmallisesti lisättävät ja koodattavat lisävarusteet, tee-se-itse -ohjelmistopäivitysten ohjeet ym.
(Vikakoodien tulkitseminen, Star-ongelmat, Kiinan näytöt ym. ei alkuperäiset lisävarusteet eivät kuulu tänne.)
Vastaa Viestiin
timodeus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Vito w639 mittariston vaihto ja nollaus

Viesti Kirjoittaja timodeus »

Osaisiko joku täällä muokata vähän binääritiedostoa?
Vitoon on vaihdettu joskus mittaristo ja nyt ei enää mene katsastuksesta läpi kun mittaristossa on vain pelkkää viivaa...
Mittaristo on MagnetiMarelli ja eprom 95080 ja olen sen saanut luettua, mutta en ole onnistunut saamaan oikeita rivejä oikeeseen järjestykseen, että saisin otettua mittariston "uutena" käyttöön.
Jos jollain on tähän apuja, niin voin lähettää tiedoston suoraan hänelle. Ja tietenkin olen valmis operaatiosta maksamaan, ettei tarvii talkoilla tehdä.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: Vito w639 mittariston vaihto ja nollaus

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

timodeus kirjoitti: To 16.01.2025 13:24 Osaisiko joku täällä muokata vähän binääritiedostoa?
Vitoon on vaihdettu joskus mittaristo ja nyt ei enää mene katsastuksesta läpi kun mittaristossa on vain pelkkää viivaa...
Mittaristo on MagnetiMarelli ja eprom 95080 ja olen sen saanut luettua, mutta en ole onnistunut saamaan oikeita rivejä oikeeseen järjestykseen, että saisin otettua mittariston "uutena" käyttöön.
Jos jollain on tähän apuja, niin voin lähettää tiedoston suoraan hänelle. Ja tietenkin olen valmis operaatiosta maksamaan, ettei tarvii talkoilla tehdä.
Ulko muistista, 2 ekalla rivillä on meritystä,
joku muu voi muistaa tarkemin
ja toisinaan rittää että km näkymiseen kun
on sama mitä muualakin eli ei tarvis aina saada "uudeksi"
silloin tosin testerillä näkyy koodi eri autoon kuulumisesta,
Mökkillä
'
racer123
Mersumies
Mersumies

Re: Vito w639 mittariston vaihto ja nollaus

Viesti Kirjoittaja racer123 »

Mua ainakin kiinnostaisi vilkaista
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Vastaa Viestiin