morjesta! hei tuli ostettua kone vikanen 320cdi väyrynen mihin on nyt kone vaihettu no autohan ei lähde käyntiin ei sitte millään on sahattu niin pirusti kp vaihdettu varmasti ehjään kaikki polttoaine puolen o renkaat paluu linja kaikki mikä polttoaineeseen liityy.
startatessa lukialla railipaine 98 mikä pitäis olla yli 120 no siinähän oisi vika mutta se herättää eniten kysymyksiä auto ei suostu lähtemään edes pilotilla käyntii menee kyllä sylinteriin asti mutta ei syty
lupa on syttyä auto mistä moottori otettiin ajettiin halliin ennen irrotusta
vikakoodeja ei ole muutakuin 1 hehku.
turbo ei pyöri startatessa ja imu huono en tiedä onko sillä nyt tässä kohtaan mitään väliä ihmetyttää eniten ettäi ei pilotilla edes lähde saattaa pilotilla hörähtää mutta ei käyntii millään apuja kaivattais suuresti
s210 320cdi ei käynnisty millään mikä neuvoksi
Re: s210 320cdi ei käynnisty millään mikä neuvoksi
Mittaa paljonko ruiskut vuotaa? Nostaako auxipumppu löpöä? Onko sammutusventtiilillä vai ei (kun ei kerrota vuosimallia)?... Pakopuoli ei tukossa?
W219 320CDI -07
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: s210 320cdi ei käynnisty millään mikä neuvoksi
vuosimalli 2001 pakopuoli ei tukossa ja turbo pyörii sormill nätisti koko pakoputki itri täytyy huomenna testata suuttimet en kyllä usko että niissä vika kun moottori käynnyt nätisti kyseisillä suuttimilla mutta ei pois suljeta sitä vaihtoehtoa että niissä olisi vikaa polttoainetta tulee suutinputkille asti toki se raili paine ei ole mitä pitää
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5935
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: s210 320cdi ei käynnisty millään mikä neuvoksi
Jos ilma menee konesta läpi ja ei käy edes pilotilla niin puristus puttuu,zerkku kirjoitti: ↑Ma 27.01.2025 21:15 vuosimalli 2001 pakopuoli ei tukossa ja turbo pyörii sormill nätisti koko pakoputki itri täytyy huomenna testata suuttimet en kyllä usko että niissä vika kun moottori käynnyt nätisti kyseisillä suuttimilla mutta ei pois suljeta sitä vaihtoehtoa että niissä olisi vikaa polttoainetta tulee suutinputkille asti toki se raili paine ei ole mitä pitää
jos pilotilla vaan höräytetty niin tuo mainittu liian alahainen ruiskutus painen riittää syyksi,
samoin jos vaikka nokka/kampiakselin anturin johdot on saanut koneen vaihdossa tms vaurioita tai suutimien johdot,
vaihdetun pumppun letkut oikeen päin(yllätävän usein ovat väärin)
oliko auto muuten kunnossa enen koneen vaihtoa/mikä vanhalle konellee tuli ?
Mökkillä
'
'
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: La 25.06.2016 13:07
- Paikkakunta: Tortinmäki
Re: s210 320cdi ei käynnisty millään mikä neuvoksi
Nokka/kampiakselin anturi kannataa tutkia ja samalla sen hammaskehä et on ehjä mulla lensi kivi sinne ja teki tuhoja ja kaikki toimi mut ei lähtenyt käymään?