Kävin hakemassa sitä kylymäsprayta. On se kumma kun nyt laitos sais luvan sammua vaan ei sitten mitenkään vaikka puolituntia heitin lenkkiä ja jauhatin pihamaalla
Lähti myös uudestaan käyntiin ihan samantien vaikka mylly oli jo melkein 100 asteinen.. yleensä sahuuttaa vähän kuumalla koneella.
Yksi asentotunnistin vain näissä. Vaihdoin piuhan puolalta vj-kannelle. Pitkää starttia tarjoo edelleen. 2-3x joutuu sahaamaan ja sitten minuutin tauko ja sen jälkeen lähtee samantien käymään. Oiskohan kuitenkin polttoaineensaanti ongelmana nyt? Vissiin PA-linjassa oli joku pienempi suodatin myös olemassa kuin se isompi pumpun vieressä?
Ajelin tossa taas puolituntia ja tuntu toimivan ihan normaalisti.
Toimii muuten nuo euroopankitkat aivan täydellisesti tähän keliin kun on kunnolla lunta maassa
Humm. Tajusin juur että möhkössähän tulee 20mm orkkispultti orkkisvanteesta yli. Tilasin pidemmät pultit taakse noille brabuksille kun laitoin 10mm spacerin väliin mutta ei mene vieläkään kun 4,5kierrosta kierteelle Taitaa olla liian vähän? Ajattelin jotta jos vielä pidemmät ottaa niin ottaa käsijarruhilppeisiin kiinni mutta jos kerran 20mm saa tulla yli niin pitääkin ostaa vielä pidemmät pultit. Kierteen halkasijan verran kai ainakin olis hyvä olla navassa pultit? M14 pultithan tuossa on.
Hienoja laitteita sullakin, just oli rengasliikkeessä juttua noista pulteista.Kuulemma 5kierrosta niin pysyy varmasti..luulis että 4.5 riittäis.Tietysti pidemmmillä ei tarvi pelkoperseessä ajella
vk00 kirjoitti:Hienoja laitteita sullakin, just oli rengasliikkeessä juttua noista pulteista.Kuulemma 5kierrosta niin pysyy varmasti..luulis että 4.5 riittäis.Tietysti pidemmmillä ei tarvi pelkoperseessä ajella
Kiitos. Joo silläpä juur ettei tarvii miettiä ajellessa pysyykö ne vanteet paikallaan Harmi vaan että seuraava koko on 8mm pidempi en löytänyt oikein välimallista kartiopulttia M14x1,5 koossa. Noh pysyypähän kiinni ja ei osu käsijarrusysteemeihin.
Olikohan tästä aiheesta jotain muuta faktaa kun mutukeskustelu ulkomaisella foorumilla?
Tosijuttuhan kyllä on että eiköhän melkein mistä vaan koneesta saa voimaa turvallisesti kun tarpeeksi työtunteja ja pelinappuloita uhraa. JZ on suosittu varmaan sen takia että sen kanssa homma on suhteellisen simppeliä ja tehoihin nähden aika edukastakin.
edit: Ei saakeli, siellähän oli turbobandit itse kertomassa faktoja. Kova jätkä =D
Eipä oo mitään ihmeitä tullut tämän kanssa, laturi meni vaihtoon hetki sitten muuten ei mitään vikoja ollut. Takaluukku maalattiin uusiks ja laitoin foorumin kilvenaluset samalla