Daaz kirjoitti: ↑Ke 16.04.2025 20:59
Tämän on pakko olla joku huijaus. Huutokaupat.comissa myytävien SL-mallien valmistenumeroiden kuuluu alkaa numeroilla 115.
Tämän on pakko olla joku huijaus. Huutokaupat.comissa myytävien SL-mallien valmistenumeroiden kuuluu alkaa numeroilla 115.
-D
Ja kokikset melkein tietokoneen näytölle..
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Tämän on pakko olla joku huijaus. Huutokaupat.comissa myytävien SL-mallien valmistenumeroiden kuuluu alkaa numeroilla 115.
-D
Hyvä herja
Mut vakavasti puhuen, niin mikä tommonen numero on? Tuohan ei muodoltaan ole ollenkaan semmonen, mitä tehtaalta on 1981 jaettu esim. Eurooppaan myytyihin autoihin, mutta onko tuo sitten jenkkiversion numero? Ehkä asiaa on jossain ennenkin puitu, mutta en muista nähneeni - miksi jenkkivientiautoissa sarjanumerot oli ihan erilaiset kuin täkäläisissä? Ja oliko se vieläpä niin, että jenkkivientiautoillakin oli se tavallinen (tuohon aikaan kai yleensa WDB-alkuinen) numero ja tämä jenkkinumero oli sitten sen lisäksi?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Tämän on pakko olla joku huijaus. Huutokaupat.comissa myytävien SL-mallien valmistenumeroiden kuuluu alkaa numeroilla 115.
-D
Hyvä herja
Mut vakavasti puhuen, niin mikä tommonen numero on? Tuohan ei muodoltaan ole ollenkaan semmonen, mitä tehtaalta on 1981 jaettu esim. Eurooppaan myytyihin autoihin, mutta onko tuo sitten jenkkiversion numero? Ehkä asiaa on jossain ennenkin puitu, mutta en muista nähneeni - miksi jenkkivientiautoissa sarjanumerot oli ihan erilaiset kuin täkäläisissä? Ja oliko se vieläpä niin, että jenkkivientiautoillakin oli se tavallinen (tuohon aikaan kai yleensa WDB-alkuinen) numero ja tämä jenkkinumero oli sitten sen lisäksi?
Kyllä, USA vientiin jo oletettavasti tehtaalla annettu ja stanssattu numero. Autosta löytyy myös se saksalainen numero oikeilta paikoiltaan.
Kun hain Ruotsista USA mallisen R107:an niin yritin saada täällä kotisuomessa sen rekisteröidyksi sillä euronumerolla, olis ollut ihan cool kun se oli muutettu ulkonäöltään euromalliseksi jo. Mutta ei onnistunut koska se oli ruotsissa sekä jo jenkeissä tuolla BBA numerolla "paperoitu".
Museorekisteröity 123. Vuosi sitten katsastettu, ajoaikaa sen puolesta vielä kolmisen vuotta.
Projektina sitä myydäänkin, en kritisoi myyjää millään lailla, mutta vähän on sanomista sisällä ja päällä luultavasti ollut jo edellisessä katsastuksessa.
Museorekisteröity 123. Vuosi sitten katsastettu, ajoaikaa sen puolesta vielä kolmisen vuotta.
Projektina sitä myydäänkin, en kritisoi myyjää millään lailla, mutta vähän on sanomista sisällä ja päällä luultavasti ollut jo edellisessä katsastuksessa.
Onhan siinä siisti... konehuone. Muuten onkin varsin erikoisen näköinen vähän sieltä ja täältä.
-D
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Museorekisteröity 123. Vuosi sitten katsastettu, ajoaikaa sen puolesta vielä kolmisen vuotta.
Projektina sitä myydäänkin, en kritisoi myyjää millään lailla, mutta vähän on sanomista sisällä ja päällä luultavasti ollut jo edellisessä katsastuksessa.
Mun auto
Katsastukseen korjasin pakoputken ja muutaman ruostekohdan, koska veikkasin että ruosteista tulee sanomista. Sen sijaan en oo ikinä kuullu että paskoista maalaustaidoista olisi katsastuksessa tullut sanomista. Ei tullut nytkään, vaan leima paperiin ilman huomautuksia.
Ja en yritäkää sitä myydä priimana, silloin hinta olisi 10000+ euroa. Paljon yritetty korjata ja paljon on vielä matkaa näyttely esineeksi.
Tarkoitus oli maalata koko auto talven aikana, mutta nyt pääsiäisenä vasta sain geen ulos tallista ja totesin että vitut, ei kiinnosta enää viettää jokaista vapaa hetkeä tallissa näide romujen kanssa. Joten tuo lähtee nyt aikaa viemästä.
Museorekisteröity 123. Vuosi sitten katsastettu, ajoaikaa sen puolesta vielä kolmisen vuotta.
Projektina sitä myydäänkin, en kritisoi myyjää millään lailla, mutta vähän on sanomista sisällä ja päällä luultavasti ollut jo edellisessä katsastuksessa.
Mun auto
Katsastukseen korjasin pakoputken ja muutaman ruostekohdan, koska veikkasin että ruosteista tulee sanomista. Sen sijaan en oo ikinä kuullu että paskoista maalaustaidoista olisi katsastuksessa tullut sanomista. Ei tullut nytkään, vaan leima paperiin ilman huomautuksia.
Ja en yritäkää sitä myydä priimana, silloin hinta olisi 10000+ euroa. Paljon yritetty korjata ja paljon on vielä matkaa näyttely esineeksi.
Tarkoitus oli maalata koko auto talven aikana, mutta nyt pääsiäisenä vasta sain geen ulos tallista ja totesin että vitut, ei kiinnosta enää viettää jokaista vapaa hetkeä tallissa näide romujen kanssa. Joten tuo lähtee nyt aikaa viemästä.
Foorumikuomat aika silkkihansikkain kohteli tätä joo varmaan ihan tieliikennekelpoinen auto mutta kun laki sanoo että museoauton kunto tarkastetaan aina määräaikaiskatsastuksessa ja äkkiä sanottuna tuo ei ole museokuntoinen (nyt). Onneksi oli lempeä katsastusmies niin saa ajaa sen 4 vuotta yhdellä katsastuksella. Museoautohan saa verohelpotusta ajoneuvoveron muodossa niin lain kirjainta ois hyvä noudattaa että tämä etu meillä pysyy. Minunkin kritiikki kohdistuu vaan katsastusmieheen eikä omistajaan.
Tuo on varmaan ollut upotettuna siihen samaan happoaltaaseen, jossa ihmeauto KITT oli siinä yhdessä Ritäri Ässän jaksossa.
234050.jpg
-Daaz
No niin, sehän selittäisi mm. sen, että ilmoitetun rekkarin perusteella auto on Toyota Yaris 1.3.
Mistähän muuten johtuu sellainen erikoinen ilmiö, että aina kun ilmoitusteksti alkaa sanoilla ”Siitä myyntiin” tai ”Siitä seuraavalle”, niin jonkinlainen vedätys tai kusetus haisee jo satojen kilometrien päähän?
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Tuo on varmaan ollut upotettuna siihen samaan happoaltaaseen, jossa ihmeauto KITT oli siinä yhdessä Ritäri Ässän jaksossa.
234050.jpg
-Daaz
No niin, sehän selittäisi mm. sen, että ilmoitetun rekkarin perusteella auto on Toyota Yaris 1.3.
Mistähän muuten johtuu sellainen erikoinen ilmiö, että aina kun ilmoitusteksti alkaa sanoilla ”Siitä myyntiin” tai ”Siitä seuraavalle”, niin jonkinlainen vedätys tai kusetus haisee jo satojen kilometrien päähän?
Tai "eli myynnissä", "elikkä myydään", "nyt se myydään".
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Lisäksi:
-hinta ilmoituksessa
-en kaipaa kirje-/keskustelu seuraa
-vain tosiostajat soittaa
-autohan ei ole uusi
Jostain syystä myös ilmaisu "mese" saa siirtymään seuraavaan ilmoitukseen.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
dealer kirjoitti: ↑Su 27.04.2025 07:18
Lisäisin vielä pahemman vaihtoehdon, eli Siittä kahdella t:llä, jonka voi vielä tuplata aloittamalla Elikkäs siittä
Muita hakusanoja, joita sisältävän ilmoituksen voi huoletta jättää lukematta tarkemmin:
Tai ostoilmoituksessa - jotka ei tosin itseä kiinnosta - maininta en maksa tunnearvosta.
Elikkäs siittä luisupulkka nahkapirtillä ja kemppiperällä (mukaan avoperä)
Mihinkäs se JUMALMOOTTORI jäi..
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Beneluxeissa oli jatkofirmoja. Erottaa monesti poikkeavasta motorisoinnista, esim. Boonackerin neloskoneiset.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
dealer kirjoitti: ↑Su 27.04.2025 13:08
Jatketaan tuonne edellisiin vielä "ei ole ihtiä haitannu" eli vaihteista pari ei pysy päällä tms. ei ajamiseen vaikuttavaa ongelmaa
Meneekö se että kattoluukku on teipattu umpeen, eikä ole rouvaa haitannut, tähän inhokkiin ? Alanko repiä gorillateippiä irti ei oo kukaan tosin kysellyt autostani paitsi facessa... ai niin mutta enhän ole sitä ilmoituksessani edes kertonut
EDIT kävin irrottamassa teipin, tärpätillä liimajämät pois.
Testaus - pitää vettä.
Ajoin luukkua eri asentoihin muutaman kerran.
Testaus - pitää vettä.
Nyt voi tämänkin osalta huokaista.
Viimeksi muokannut karra, Su 27.04.2025 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kovasti ei myöskään vakuuta: "korissa ruostetta, mutta pohja hyvä" tai "en ole viitsinyt katsastaa, mutta pitäisi mennä läpi"
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Mistähän muuten johtuu sellainen erikoinen ilmiö, että aina kun ilmoitusteksti alkaa sanoilla ”Siitä myyntiin” tai ”Siitä seuraavalle”, niin jonkinlainen vedätys tai kusetus haisee jo satojen kilometrien päähän?
Excelöin hieman, tosin en ihan ole varma nettiauton tekstihaun käyttäytymisestä ... otos 77448 henkilöautoa
nyt se myydään 612
siitä seuraavalle 437
siitä myyntiin 391
ajolleen hyvä 382
eli myynnissä 162
hinta ilmoituksessa 66
kemppiperä 44
ei pakkomyynnissä 38
SUOMI-AUTO 31
elikkä myydään 17
nahkapirtti 15
ei ole ruosteessa 12
avoperä 11
autohan ei ole uusi 10
testimielessä 9
luisupulkka 8
koemielessä 2
ei ole ihtiä haitannu 0
tosiostajat soittaa 0
No jos autoa on ostamassa niin se ja sama mitä sielä lukee, yleensä vaan ne yksilöt on huonoja joissa mainitaan niitä kemppiperiä tai muita hölmöyksiä.
S202 kirjoitti: ↑Su 27.04.2025 16:42
No jos autoa on ostamassa niin se ja sama mitä sielä lukee, yleensä vaan ne yksilöt on huonoja joissa mainitaan niitä kemppiperiä tai muita hölmöyksiä.
Äkkiseltään hieno mutta niin vaan on vasemman takakaaren vaihto mennyt sinne päin, pistää kyllä silmään tuo muotovirhe.
Tämä sama ollut myynnissä museoinnin jälkeen useamman kerran. Nyt oli kyllä otettu uudet kuvat. Ihan en ole varma, onko vaihtanut omistajaa välissä. Jotenkin ei omaan päähän sovi nuo huutokaupat, jossa myyjä peruu kun ei saakkaan haluamaansa hintaa.