Aivan on ollut hinku päästä viereen istumaan ja antamaan isällisiä neuvoja ja ohjeita tieliikennekäyttäytymisessä kuten myös aapisen edessä teoriassa. Purettu ja keritty lankkua kohta vuoden joten kylmäharjoittelua käyty jo kymmeniä tunteja, alkaa tuo poika olla jo kätevämpi käsistään ja tarkkuudessa alkanutkin opettaa jo isäänsä mutta niin pitääkin

Sain naapurista opetuspolkimen joka pelastettu ulkonäön puolesta Normandian maihinnousussa Jeepin lattiasta, on nimittäin miehekäs härpäke, ensimmäiset sillä opetelleet jatkavat ajoaan pilvenreunalla tai ovat jo joutuneet luovuttamaan korttinsa ns. henkisenmittarinsa tultua täyteen. Vanha on mutta tehdastekoinen: "Ajoneuvo ja metalli, Jämsänkoski". Vaan kuinka se laitetaan tuohon 230E:n kun jalkatila vuorattu moneenkertaan kaikella kuttaperkalla ja matoilla, Minissäkin enemmän tilaa ko.paikassa.
Vaijeri päättyy suoraan sellaiseen mutikkaan johon hitsattu 4cm pitkä pultti jossa M8 kierre ja siinä mutteri, polkimeen tuleva panta roikkuu tämän pultin ja vaijerinpäällyksen välissä muttei tietenkään ole päällyksessä kiinteästi kiinni.
Käsittääkseni panta tietenkin polkimenvarteen ja kaivettava eristeet rintapeltin asti paljaaksi ja tehtävä latikasta u-kirjaimen muotoinen ankkuri rintapeltiin johon reikä tietty toiseenkin sakaraan johon tämä vaijeripulttisysteemi kierretään tiukalle, eikö?
Löytyykö siis lankusta mitään paikkaa rintapellistä johon tämän ko.kiinnikkeen voisi asentaa ilman reikien poraamista rintapeltiin? Harmi kun en tunne ketään posetiivaria kellä pieni apina joka mahtuisi laittamaan koko revohkan kun alkaa olla kelloseppä/kirurgihommia lankun lattiatilojen takia mutta pakko mahtua kun on vihitty sanoi jo vaarikin

Pelkääjänpuolelle on tehtävä jokin levy joka taipuu rintapellin mukaisesti ja mitattava polkimelle sama korko lattiasta kuten kuskinpolkimessakin niin eipä pitäisi olla herra katsastusherralla huomauttamista.
Kaikki kokemukset aiheesta otetaan hartaalla ilolla vastaan, etenkin ne epäonnistumiset
