Tökkäävä 2-3 riivaa tätä lootaa pääasiassa. Varsinkin pintakaasulla tai rullatessa tuo riivaa pahiten.
Ongelma tuli esille kun auto kävi adaptoinnissa hieman epämääräisen 2-3 vaihton takia.
No kaveri tietysti nollas adaptaation mutta sen jälk vaan huononi eikä adaptaatioajo muuttanut tilannetta miksikään.
Vaihdettu öljyt jne ja pari uutta solenoidia ( paineensäätö ja kolmosen kytkevä ).
Solenoidin vaihdon jälk toimi viikon pari ihan mukavasti mutta sen jälk pikku hiljaa alko töksyt.
No otin staarin lainaan ja koitin sopeuttaa ( map anturi vaihdettu tässä välissä ), mutta vaikka
kuinka monesti yritti nii piippausta vaan ei tullut. Tässä vaiheessa ei adaptaatioita nollattu.
Kuitenkin adapt arvo taulukko näyttää tolle vaihdolle nollaa vaikka kilometrejäkin nollauksen jälk 1000-1500 km.
Jotenka näyttää siltä ettei tuo loota adaptoidu ollenkaan.
Ainut vikakoodi tulee laatikon lähtöakselin anturista.
Siinä ei joku selfcheck mene läpi. Ajettaessa anturiarvo alkaa kyllä tulemaan jote siksikin loota yleensä toimii ja vaihtaa.
Tuo lähtöakselin anturi kerran vaihdettu mutta ei tuota asiaa korjannut. Vikakoodi on "anturitietoa ei saatavissa" .
Myös joissakin alaspäinvaihdoissa hieman kulmikkuutta havaittavissa ja yleisesti ottaen kaikki vaivat esiintyy
pienillä moottorin väännöillä. Moottori toimii ja vetää kyllä hyvin ja tasaisesti joten en usko sielä olevan ongelman aiheuttajaa.
Joten nyt alkaa syyttävä sormi osoittaa tuohon johdinlevyyn eli siinä jotai hämärää ohjaimessa.
Mistä olette hankkineet nuita johdinlevyjä ? Jotain ulkomaalasia myyjiä on joilta sais bolt-on levyn auton
runkonumerolla eli softat sisässä. Onko näistä kellään kokemuksia eli luotettavaa firmaa mistä uskaltaa tilata ?
7g johdinlevystä
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 7
- Liittynyt: La 22.08.2009 11:22
Re: 7g johdinlevystä
Minulla oli vastaava ongelma. Muutaman tuhat km tuota kesti, jonka jälkeen auto jäi paikoilleen, ei liikkunut mihinkään. Tilasin uuden laatikon. Johdinlevy otettiin vanhasta. Toimii edelleen.
Vanha laatikko purettiin ja turbiini oli aivan hajalla eli kytkinlevyjen pinnat oli murusina laatikon pohjalle. Laatikko itsessään oli ehjä. Askarruttamaan jäi, olisiko turbiinin vaihto riittänyt jos se olisi ajoissa tehty. Auto ML 2005 ja kilometrejä tuolloin 430.000
Vanha laatikko purettiin ja turbiini oli aivan hajalla eli kytkinlevyjen pinnat oli murusina laatikon pohjalle. Laatikko itsessään oli ehjä. Askarruttamaan jäi, olisiko turbiinin vaihto riittänyt jos se olisi ajoissa tehty. Auto ML 2005 ja kilometrejä tuolloin 430.000
Re: 7g johdinlevystä
Tässä 165tkm ja öljypohjasta ei mitään ylimääräistä löytynyt.