Irroitin tämän aiheen alkeperäisestä kun en saanut alkuperäisen ketjun otsikko muutettua. Otsikossa viitattii EPS vikaan joka ei ole tällä hetkellä korjauksen ytimessä.
Elikä epäily on että etukardaani tai sen ristikko on antautunut vuoden 2011 C350 4Matic mersusta. Auto rikkoontui kotipihan edessä hiljaisessa vaudissa äkkipysähdykseen ja auto saatiin ajettua pihaan. Autoa on huolettu Hort Autossa ja olen ollut korjaamoon tyytyväinen, etenkin vikaanylyysien paikansa pitävyyteen. Vaihdoin Auto Manilta aikoinan pois kun vikaanalyysit alkoi mennä vikaan. Any way Hort Auto vaikuttaa kuitenkin kovin kiireiseltä enkä ole saanut häneltä yhteydenottoa ajanvaraukseen liittyen joten täytyy etsikellä varalle toista korjaamoa jos Hort Autolla on liian kiire. ELi mitä muita korjaamoja on minne uskaltaa auton hinauttaa ja jotka osaa voimansiirron ja tuntee mersun.
Sen verran taustaa että viimeksi Horta Autossa sanottiin että auto ravistaa lievästi ja vaihteiston tutkiminen on ollut pöydällä. Viimmeaikoina auton on kylmänä nykäissyt kun vaihtaa kakkoselta ykköselle hidastaessa. Onnistuuko kardaanin korjaus automaattilootiin erikoistuneilta korjaamoilta, esim Powermaticlta. Elikäs, onko ehdottaa korjaamoa lähellä Länsi Vantaata. Autossa on myös määräaikaishuolto ajankohtainen.
Etukardaani 4Matic S204/W204
-
- Sisäänajossa
Re: Etukardaani 4Matic S204/W204
KO-MET siellä korjautin oman S210 4-Maticin etukardaanin ja hyvä tuli.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B 230 TEA -92 Pojalla
-
- Sisäänajossa
Joo, olen lukenutkin asiasta ja kehuja KO-MET:stä. Eli kardaani irti ja KO-MET:lle ja takas paikalleen? Paljon projketi maksoi? Päästäänkö kardaanin korjauksella parempaan lopputulokseen kuin uuden piraatti kardaanin hankinalla? Esim kardaani.fi myy kardaaneja mutta en tiedä onko kuika kuranttia tavaraa.
En kyllä yhtään muista hintaa kun siitä on jo muutamavuosi aikaa mutta ei se mielestäni pahankallis ollut näin eläkelläisenkään kukkarolle.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B 230 TEA -92 Pojalla
M-B 230 TEA -92 Pojalla