V250 kävi huollossa ja selvittelivät siellä Veholla samalla etupäästä tulevaa kolinaa.
Alapallot väljät. Toiselle puolelle on jo vaihdettu pelkkä pallo (pultit esillä).
Veholla laitettuna hinta oli vähän rapsakka (about 2,5ke), kun menee koko tukivarsi kerralla.
Kannattaako tuohon nyt sitten muussa korjaamossa laittaa
a) tarviketukivarsi kaikkineen
b) alapallot + tukivarren sisemmät helat
c) vain alapallot?
Samalla kun on auki, ajattelin kyllä vaihtaa iskarin yläpään laakerit. Oireet vähän viittaavat siihen, että saattaisivat olla valmiita.
Ei työnä ihan posketon lisä, ja osatkin on melko järkihintaisia.
Työnähän nuosta kaikista selvinnee itse perustyökaluilla (jousipuristimet lisänä) - suuntausta lukuunottamatta.
Pienen selailun jälkeen havaitsin, että tukivarsia ei taida löytyä Lemförder/TRW-akselilta jolloin jäljelle jää irtopalikoiden vaihto?



