W447 mukavuusjakkara
W447 mukavuusjakkara
pieni kyssäri onko kukaan vaihtanut mb vito w447 vm.15 pelkääjänpuolen mukavuusjakkaraa sellaseen kahdenistuttavaan ja jos on niin mitä joutu tekee.No minäpä tuossa vaihdoin ja näytti olevan mukavuusjakkarassa piuha poikineen,keltasessa liittimessä 3 eri johtoa ja sitten 1 valkoinen liitin erikseen.Tuossa asentamassani tuplapenkissä on vain 1 keltanen piuha tuolta turvavyön rullalta.Tälläsin tuon tuplajakkaran paikoilleen ja sytty bagin valo.No tuli sit irrotettua tuosta mukavuuspenkistä tuo turvavyön lukko ja liitin sen tuonne auton johtosarjaan,ja kappas vaan se airbag valo sammu.Ei nyt toistaseksi ole hälytelly mitään mut katsotaan ny miten jatkossa.Olen vaan yrittäny etsiä tietoo mitä joutuis tekee mutta eipä ole juurilöytyny.
Re: W447 mukavuusjakkara
En pysynyt kärryillä mitä tuossa joutuisi tekemään. Jos SRS-valo ei pala niin ei kai ole pakko tehdä mitään?
Jos jotain pitäisi tehdä niin sähkökaaviot esille. Niiden hakemisessa vaan pitäisi tietää auton varustekoodit (rekkari/runkonumero). En ainakaan itse lähtisi etsimään sokkona mitään.
Jos jotain pitäisi tehdä niin sähkökaaviot esille. Niiden hakemisessa vaan pitäisi tietää auton varustekoodit (rekkari/runkonumero). En ainakaan itse lähtisi etsimään sokkona mitään.
heh no joo hiukan sekava,mutta niin noista kolmesta keltaisenliittimen johdoista(2 irroitettavaa johtoa joista toinen on turvavyönlukolle ja 1 kiinteä) piti kysyä että tietääkö joku mitä mahtanee olla .Sitten se valkoinen yksittäinen liitin missä on 2 johtoa.Löytyis joku kuva jostain mutta kun ei sitäkään.
Siis sen alkuperäisen mukavuusjakkaran nyt käyttämättömiksi jääneiden johtojen funktiosta kyse? Kytkentäkaaviosta selviää, selviää pitkälti myös varaosakirjasta jos liittimistä löytyy varaosanumero. Tuon ikäiseen löytyy netistä varaosakirjat (siis selaimella, ei tarvitse asentaa piraattikopiota EPC:stä).