Hei,
S204 2013 OM651:lla, onko jotain hyväksi todettuja halpissuuttimia? Delfiinit on sen verran kalliita että kiinnostaisi jos pääsee halvemmalla ilman että on ihan sysipaskoja.
Kiitos!
OM651 suuttimet
-
E200kompressor
- Mersumies

Re: OM651 suuttimet
Olen tilannut pari kertaa Saksasta Delphit ja ajettu nyt 130tkm, toimivat edelleen. Panttimaksu per suutin 75€ jonka saa takaisin kun lähettää vanhat vaihdossa. Toimitus on ollut erittäin nopea.

Suuttimen numero tietysti pitää varmistaa.
https://www.diesel-technik-biberach.de/%C3%BCber-uns/

Suuttimen numero tietysti pitää varmistaa.
https://www.diesel-technik-biberach.de/%C3%BCber-uns/
4x Einspritzdüsen / Injektoren A6510704987
4x Einspritzdüsen / Injektoren A6510704987
ANGEBOT
4x Injektor im Austausch mit 1 Jahr Gewährleistung
Lieferumfang
· 4 x Austausch Diesel Injektor der Marke DELPHI + DELPHI Protokoll & neuem C3I Code
· 4 x orig. Dichtring (Wärmeschutzdichtring)
· 4 x orig. Mercedes Dehnschraube
· 1 x Einbauanleitung vom Diesel Fachmann
+ je Injektor 75,00 € Pfand hinzu. (Rückerstattung nach Erhalt des Altteils inkl. Bankd
459,99 €
inkl. MwSt.
verfügbar
Tilasin Ovokosta pari käytettyä. Tarve oli yhdelle, mutta otin 2,toivoen, että ainakin toisen saisi pelittämään.
70€/kpl ja toimii hyvin. Tietysti nuo aina vähän arpapeliä.
70€/kpl ja toimii hyvin. Tietysti nuo aina vähän arpapeliä.
Itse tilasin EPS-turbolta eBayn kautta kunnostetut suuttimet. Ei ollu ilmavaivoja käynnistyksessä. Varmuudeksi vaihdoin kaksi kerrallaan ja välillä käymään. Ei olisi tarvinnut.
Itse en käytettyjä huoltamattomia laittaisi. Omista suuttimista oli kärkimutterit todella kuluneet ja kuparitiivisteistä keskireikä kulunut ja enää pieni kannas jäljellä.
Ihme kyllä, vain yksi oli hieman vuotanut. Pohjatiivisteiden vaihtohuolto laajeni siis suuttimien vaihtohuolloksi. Tällä kokemuksella 250tkm on Delphien elinikä (-14 E220CDI).
Itse en käytettyjä huoltamattomia laittaisi. Omista suuttimista oli kärkimutterit todella kuluneet ja kuparitiivisteistä keskireikä kulunut ja enää pieni kannas jäljellä.
Ihme kyllä, vain yksi oli hieman vuotanut. Pohjatiivisteiden vaihtohuolto laajeni siis suuttimien vaihtohuolloksi. Tällä kokemuksella 250tkm on Delphien elinikä (-14 E220CDI).
Osaako joku kertoa onko starissa joku toiminto muu kuin korkeapainejärjestelmän ilmaus? Kun vaihtaa suuttimet niin ei vetäisi uudetkaan ilmalukkoon samantien.