Tuossa aikani kuluksi metsästelin alkuperäistä 239.71 peräöljyä (A 000 989 730 411 PDNW)
Oli aika työläs löytää netin syövereistä EU-alueelta. UK kaupoissa ja USAssa kyllä oli monessakin paikassa. Aikani googlailtuani tuli vastaan tällainen dts.lv , joka väittää myyvänsä aitoja ja alkuperäisiä osia moniin merkkeihin.
Päätin kokeilla luottokorttiyhtiön riskillä, että mitä tulee vai tuleeko mitään. Jos tulee, niin hieman edullisemmalla saattaa päästä. Litrahinta 67,10 € ja rahti 15 €, pari litraa tilasin.
Marmoritiskillä viimeksi kysyessäni hinta huiteli yli 90 € /litra - alennusten jälkeen. Saattoi siinä tuopin verran säästää, jos kaikki menee kuin Drumsössä.....
JHe
Onko kokemuksia dts.lv
Onko kokemuksia dts.lv
Taitava kuljettaja selviää sellaisista tilanteista joihin hyvä ei edes joudu - kumpi haluat olla?
Re: Onko kokemuksia dts.lv
eikös nämä olleet ihan sopivia tuotteita : https://www.motonet.fi/tuote/febi-48785 ... ct=59-0136
@epk, periaatteessa joo. Mutta ei ole BEVO-listalla. Tiedä, onko käytännön merkitystä, mutta sen verran harvoin tapahtuva operaatio, että mieluummin "pelaa varman päälle"... EI ole päivää/kuukautta/vuotta/kilometriä kohden niin iso kustannus...
JHe
JHe
Taitava kuljettaja selviää sellaisista tilanteista joihin hyvä ei edes joudu - kumpi haluat olla?
Itse itselleni vastaten: hyvin toimi. Öljyt saapuivat kohtuullisen odottelun jälkeen hienosti viinilaatikkoon pakattuna 
Itse käytän myös vaan bevon listalta löytyviä, jotkut harvinaisemmat luokitukset vaan aiheuttaa sen että vain alkuperäinen on vaihtoehto.
Eihän febikään tuota öljyä itse tee vaan ostaa sen joltain ja painaa oman tarran kylkeen. Voi ihan hyvin olla sama öljy kun alkuperäinen.
Pitikö nuo tuotteet maksaa Latvian vai Suomen alvilla?
Jotkut nettikaupat laskuttaa väärällä ja ei niistä ole mitään seurauksia tullut. Tosin on vuosia aikaa kun näin on käynyt.
Eihän febikään tuota öljyä itse tee vaan ostaa sen joltain ja painaa oman tarran kylkeen. Voi ihan hyvin olla sama öljy kun alkuperäinen.
Pitikö nuo tuotteet maksaa Latvian vai Suomen alvilla?
Jotkut nettikaupat laskuttaa väärällä ja ei niistä ole mitään seurauksia tullut. Tosin on vuosia aikaa kun näin on käynyt.
Käyttis: W212FL 250CDI
Harraste: C215 M113k
Harraste: C215 M113k
Nettikauppa voi laskuttaa lähtömaan alvilla jos kauppa suomeen on tarpeeksi pientä. Raja löytynee jostain verottajan/tullin sivuilta, en muista mikä se nykyään. on.
Eli ei tuossa mitaan laitonta tai väärää ole tapahtunut.
Eli ei tuossa mitaan laitonta tai väärää ole tapahtunut.
S205 2020 C300de
exS205 2016 C300h,
exS204 2012 C220cdi
exW204 2008 C200cdi
exS203 2004 C200cdi
exS205 2016 C300h,
exS204 2012 C220cdi
exW204 2008 C200cdi
exS203 2004 C200cdi
En muuten huomannut edes katsoa ALV-kantaa. Olin tyytyväinen, kun loppusumma piti kutinsa kassalla.
JHe
JHe