Kuten otsikossa lukee jäähdytysneste vajenee näin talviaikaan mutta ei kesällä. Oon koittanut vähän tutkia asiaa itse mutta en ole löytänyt selvää vuotoa vielä. Auton lasit ei huurustu ja sisällä ei tuoksu jäähy.
Jos jollain on neuvoa/tietoa mistä vuoto saattaisi löytyä niin arvostisin neuvoa.
W210 jäähdytysneste vajenee talvella
Re: W210 jäähdytysneste vajenee talvella
Onhan se tuo "W210" parempi kuin pelkkä mersu, mutta kohtuuttomat arpajaiset tästä tulee.
No mutta minä veikkaan, että auto on E 290 turbodiesel ja niissähän tyypillinen vuotopaikka on sylinterinkannen tiivisteessä vänkärin puolella moottorin takapäässä.
Seuraava

No mutta minä veikkaan, että auto on E 290 turbodiesel ja niissähän tyypillinen vuotopaikka on sylinterinkannen tiivisteessä vänkärin puolella moottorin takapäässä.
Seuraava
wiimax.fi
-
E200kompressor
- Mersumies

Joissakin Ebereissä on vesilähdöissä o-renkaat joka kovettuessaan vuotavat mutta leudoimmilla keleillä saattavat vielä pitääkin.Jknuuti kirjoitti: ↑To 29.01.2026 20:20 Kuten otsikossa lukee jäähdytysneste vajenee näin talviaikaan mutta ei kesällä. Oon koittanut vähän tutkia asiaa itse mutta en ole löytänyt selvää vuotoa vielä. Auton lasit ei huurustu ja sisällä ei tuoksu jäähy.
Jos jollain on neuvoa/tietoa mistä vuoto saattaisi löytyä niin arvostisin neuvoa.
Vaimon auton eberiin vaihdoin kaksi o-rengasta kun kuumana haisi glykoli. O-renkaat vuotivat eberin pakoputken liitoksen päälle ja siitä eberin pakoputkeen josta sitten pahaenteinen glykolin haju kuumana.
Viestistä ei käy ilmi onko 4-, 6- 8- sylinterinen vaiko diesel tai bensa.
-
juha.liuksiala
- Vakiokalustoa

Heitämpä oman kokemuksen peliin 
Vaihdoin juuri syylärin, ku pääty on hikoillut useamman vuoden ja juurikin pakkasella huomannu ku nokassa höyryää, eikä juurikaan kesäisin ole vajunu.
Vaihdoin juuri syylärin, ku pääty on hikoillut useamman vuoden ja juurikin pakkasella huomannu ku nokassa höyryää, eikä juurikaan kesäisin ole vajunu.
-90 c124 300cea 24
-97 w210 230e
-97 w210 230e