Kävin myös KLvaraosat liikkeen pihassa iskaritestissä.Tulos oli ehkä hieman yllättäen varsin tyydyttävä.Jos en tämän testin ansiosta tietäisi säästäneeni huomattavaa rahasummaa,niin olisin lähes pettynyt;nimittäin pientä jämäkkyyden lisäystä toivoisin autoon...ja jos ei se uusilla iskareilla parane niin millä sitten?Kyllä ajotuntuma ihan normaali on,mutta jotenkin kovaa tuntuu auto ottavan töyssyjä(vai totuinko vaan aikaisempaan isoon autoon) ja joskus pikkukuoppaisella tiellä tuntuu kuin pyörät olisivat välillä ilmassa.
Tuolla jämäkkyydellä tarkoitin kuitenkin sitä,että pienetkin oireet vanhoille autoille ominaisesta "löllömäisyydestä" haluaisin pois.Esimerkiksi edellisessä autossa sellainen laivamainen huojunta,jota esiintyi esim.kun peruutti ja sitten jarrutti,parani huomattavasti kun vaihdatutin takaiskarit.
Kuinka paljon jouset sitten yksistään toisivat jämäkkyyttä,jos kerran iskarit ok(tosin suhtaudun varauksella näihin testeihin).
Anyways.Pakko kysyä tälläkin kertaa jotain:
On mainittu joskus muoviset sisälokasuojat.Mistähän tälläiset saa ja millaiseen hintaan(w124/w201)? Luulisi muuten että nuo suojaavat muovilokarit laitettaisiin jo tehtaalla joka autoon.Ehkä laitetetaankin,ihmiset vain "hukkailee" niitä autojaan korjaillessaan?
Iskarit,jouset,muovilokarit..
Iskarit,jouset,muovilokarit..
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
w124 4kpl sisälokareita, maksoi tehtaalta haettuna 600mk . mun mielestä 190 on jo valmiiksi jokseen "löllö" alusta, suosittelisin harkintaa, jos ostaisit vaikka vähän madaltavat jouset niin ei enää olisi niin fletku alusta. Eikä olisi varmasti mikään kivireki! uudet iskarit tietty auttavat vellomiseen...
vaiko johtuuko oma kokemus just kuluneista iskareista? voi olla, tuntuu et meiän 250tkm ajetussa 2.5 d:ssä on jo iskarit ihan finaalissa?
vaiko johtuuko oma kokemus just kuluneista iskareista? voi olla, tuntuu et meiän 250tkm ajetussa 2.5 d:ssä on jo iskarit ihan finaalissa?
iskarit..
Sieltähän se oikea osoite(lokari.fi) tuli,kiitos vain.Hintoja ei mainittu mutta lähetin jo tiedustelun.
Kyllä mun käsittääkseni 190 on nimenomaan tunnettu aina jämäkkänä autona,eikä tuossa omassanikaan valittamista loppujen lopuksi;taidan vain olla jossain asioissa hiukan perfektionisti.
Tässä nämä viimeiset kesäpäivät menee pienessä paniikissa;auto teettää pientä ruostekorjausta,eikä helppoa ole pihalla kun lämpätila tippuu ja vähän väliä sataa.Muovihelman poistettuani löytyi kynnyskotelostakin korjattavaa..
Kirotut ex-omistajat,eivät olleet vaivautuneet edes massaamaan.
Ne leveät kylkipahvit olisivat kyllä poikaa,kun ei oikeaa maalia ole vielä löytynyt
oven alareunan korjattuihin "epäkohtiin".
Kyllä mun käsittääkseni 190 on nimenomaan tunnettu aina jämäkkänä autona,eikä tuossa omassanikaan valittamista loppujen lopuksi;taidan vain olla jossain asioissa hiukan perfektionisti.
Tässä nämä viimeiset kesäpäivät menee pienessä paniikissa;auto teettää pientä ruostekorjausta,eikä helppoa ole pihalla kun lämpätila tippuu ja vähän väliä sataa.Muovihelman poistettuani löytyi kynnyskotelostakin korjattavaa..
Kirotut ex-omistajat,eivät olleet vaivautuneet edes massaamaan.
Ne leveät kylkipahvit olisivat kyllä poikaa,kun ei oikeaa maalia ole vielä löytynyt
oven alareunan korjattuihin "epäkohtiin".
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)