C219 (CLS) iskunvaimentimet
-
CLS350-2007
- Vakiokalustoa

C219 (CLS) iskunvaimentimet
Jeps, otsikossa mainittu auto vuosimallia 2006 helähti itselläni nyt kuudetta vuotta (joka kerta!) katsastuksesta läpi, mittarissa noin 152 tkm.
Katsastaja sanoi, että etupään iskunvaimentimiin voisi jatkossa kiinnittää huomiota, niissä oli jotain eroja, sanoi toki että erot voi johtua myös matalaprofiilin renkaista.
Kysymys! Jos tuohon eteen vaihtaa iskunvaimentimet molemmille puolille niin mitä muuta kannattaisi saman remontin yhteydessä tehdä jotta siis kerralla saisi vaihdettua mahdollisimman kustannustehokkaasti esim
jouset tms?
Kiitos jeesistä!
Katsastaja sanoi, että etupään iskunvaimentimiin voisi jatkossa kiinnittää huomiota, niissä oli jotain eroja, sanoi toki että erot voi johtua myös matalaprofiilin renkaista.
Kysymys! Jos tuohon eteen vaihtaa iskunvaimentimet molemmille puolille niin mitä muuta kannattaisi saman remontin yhteydessä tehdä jotta siis kerralla saisi vaihdettua mahdollisimman kustannustehokkaasti esim
jouset tms?
Kiitos jeesistä!
Re: C219 (CLS) iskunvaimentimet
Kyllä tuohon malliin jouset myös; niitä katkeaa ja rakenne on sellainen, että yleensä kyseinen nurkka tipahtaa täysin alas kun jousi menee.
Työtä ei tule yhtään lisää kun vaihtaa jouset samalla.
Jos itse vaihdat, huomaa iskareissa oleva alalautasen korkeussäätö.
Työtä ei tule yhtään lisää kun vaihtaa jouset samalla.
Jos itse vaihdat, huomaa iskareissa oleva alalautasen korkeussäätö.
wiimax.fi
-
CLS350-2007
- Vakiokalustoa

Kiitos dealer vinkistä!
Itse en näitä osaa vaihtaa, täytynee AutoJerryyn pistää tarjouspyyntö samalla.
Onko joku tietty tuotemerkki mihin tässä voisi kallistua?
Itse en näitä osaa vaihtaa, täytynee AutoJerryyn pistää tarjouspyyntö samalla.
Onko joku tietty tuotemerkki mihin tässä voisi kallistua?
-
CLS350-2007
- Vakiokalustoa

Pistin autojerryyn tarjouspyynnön (etupään iskarit ja jouset vaihtoon) niin aika monessa tarjouksessa näytti olevan Meyle merkkisiä iskunvaimentimia ja jousia tarjotussa paketissa.
Pärjääkö tuollaisella Meylellä arki-ajossa aivan hyvin?
Pärjääkö tuollaisella Meylellä arki-ajossa aivan hyvin?
menee hienosti, ok merkki. Meylessä yleensä sokka säädöllä korkeudensäätö, oli tai ei. Pyydä että säätävät keulan oikealla tasolle takapäähän nähden, hirveän näköisiä mersuja tuolla liikenteessä kun asentajat vain heittävät iskarit paikalle.
-
CLS350-2007
- Vakiokalustoa

Ok.
Mulla on tässä omassa muuten joku alustasarja, en ole itse sitä asentanut, käytettynä kun tämän joku kuusi vuotta sitten ostin.
Meneekö noi samat Meylen iskarit / jouset kuitenkin tähän vai mikä juttu tällaisen alustasarjan / vakiojousien kanssa?
Mulla on tässä omassa muuten joku alustasarja, en ole itse sitä asentanut, käytettynä kun tämän joku kuusi vuotta sitten ostin.
Meneekö noi samat Meylen iskarit / jouset kuitenkin tähän vai mikä juttu tällaisen alustasarjan / vakiojousien kanssa?
Ei välttämättä mene. Alustasarjassa voi olla omanlaisensa iskarit.
Lisäksi jos nyt pistät vakiota, niin on kaikki vaihdettava.
Lisäksi jos nyt pistät vakiota, niin on kaikki vaihdettava.
9/2006 S211 320CDI
coili sarjan kanssa tulee tod näk ongelmia. Mutta jos pelkät "normi" madallus jouset ja iskarit, niin siinä kohtaa varmasti toimii niillä meylen iskareilla (ainakin sokkasäätöiset)
-
CLS350-2007
- Vakiokalustoa

Sorry mä olen näissä huono... mitä meinaat kaikki vaihdettava? Nyt ajattelin, että samalla rutistuksella olisi vaihdettu eteen jouset ja iskunvaimentimet...
Ei oikein toimi että edessä vakio osat ja takana alustasarjan osat.
9/2006 S211 320CDI