CDI -98 HAISEE
CDI -98 HAISEE
Wanhalle traktorille! tyhjäkäynnillä huomaa kun sisään tunkee tiisselin käry, ja haisee ulkopuoleltakin pysähdyksissä juuri tuolle raktorille! onko tuo nyt sitä suuttimien juuresta tulevaa??
Veikkaan, että Webasto tukossa.
Pistä vaihdekepin vierestä olevasta kytkimestä Webasto pois päältä ja seuraa jatkuuko haiseminen sen jälkeen.
Pistä vaihdekepin vierestä olevasta kytkimestä Webasto pois päältä ja seuraa jatkuuko haiseminen sen jälkeen.
ex. W124 250D -85
ex. W124 200D -92
ex. W210 220D -96
ex. W202 220D STW -96
ex. W202 C200CDI -98
ex. W202 C200CDI -99
ex. W202 C200CDI A STW -01
ex. W211 E200CDI A -08
ex. W204 C200 CDI A -08
ex. W212 E200 CDI A -12
ex. W212 E200 CDI A -13
ex. W212 E200 CDI A -15
ex. W205 C200 CDI A STW (2,1) -16
ex. W205 C200 CDI A STW (2.1) -17
ex. W213 E200 CDI A Pro Premium-17
ex. W213 E200 CDI A Business -18
ex. W213 E200 CDI A Pro STW -18
ex. W247 B180 D Limited Edition -19
ex. W213 E200D Avantgarde Business .19
ex. W213 E200D Edition One Avantgarde -19
X247 GLB 2.0 D A Business -21
ex. W124 200D -92
ex. W210 220D -96
ex. W202 220D STW -96
ex. W202 C200CDI -98
ex. W202 C200CDI -99
ex. W202 C200CDI A STW -01
ex. W211 E200CDI A -08
ex. W204 C200 CDI A -08
ex. W212 E200 CDI A -12
ex. W212 E200 CDI A -13
ex. W212 E200 CDI A -15
ex. W205 C200 CDI A STW (2,1) -16
ex. W205 C200 CDI A STW (2.1) -17
ex. W213 E200 CDI A Pro Premium-17
ex. W213 E200 CDI A Business -18
ex. W213 E200 CDI A Pro STW -18
ex. W247 B180 D Limited Edition -19
ex. W213 E200D Avantgarde Business .19
ex. W213 E200D Edition One Avantgarde -19
X247 GLB 2.0 D A Business -21
Jep, tuntuu että on nuo suuttimen juuret jonkinlainen heikko paikka... käry on melkoinen ja pikeä koko venttiilikopan kansi täynnä aikaa myöden. Vika ei estä ajamista, mutta kannattaa korjata mahd. pian ennen kuin menee suuttimia. Ne on kalliita, 1 kpl CDI suutin Veholla alk. 398,00 eur. Yleensä vika on lämpösuojalevyssä, se on se prikka suuttimen ja kannen välissä ja maksaa noin euron kipale. Hankalampi homma voi olla suuttimien irrotus ja uudelleen säätö, joutuu käymään moottoripajalla. Tietty jos vika on ylivuotoletkussa, niin remontti on halpaa. Silloin kyllä lykkää valtavat määrät naftaa niin että koko konehuone on märkä... Eli jos semmoinen "tsup tsup tsup" käyntiääni kuuluu kun diisseliä suuttiimen ravosta pihistää ilmoille, niin epäilisin vuotavaa lämpösuojelevyä! Mites kävi, saitko kuntoon?
-TM

-TM
- - - - - -- - - E220CDI ´07 - - -- - - - - -- - - - - -- - - - - -
Mersu on hyötyesine. Se tykkää että sillä ajetaan.
******************
Mersu on hyötyesine. Se tykkää että sillä ajetaan.
******************
Jeespox! ostin jo kesällä sprayKUPARItöhnää kun tein jarrurempan taakse. Mersun mekaanikot ainakaan kokkolassa eivät käytä mitään mömmöä jarruliipasimissa,joten taatusti kaikki jumissa seuraavassa vaihdossa,niinkuin tässä autossa oli. Nykyään on vissiin olemassa KERAAMISTA töhnää joka vielä pajempaa..??
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 467
- Liittynyt: To 12.02.2004 20:35
- Paikkakunta: Tukholma
En tiedä mitä rasvaa mersu käyttää tuohon hommaan.
Hehkujen kierteisiin laitoin vähän alumiinitahnaa sillä kuparitahna ei sovi käyttää alumiiniin.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 1151698119
Hehkujen kierteisiin laitoin vähän alumiinitahnaa sillä kuparitahna ei sovi käyttää alumiiniin.

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 1151698119
A170cdi-00 1999-