enska kirjoitti:
Eikös tuosta ole jo tekniikan vaihto prossat laskettu, joten koneen sais vaihtaa? Vai onko mulla menny nää säädökset ja vellit sekaisin??
Itse käsittäisin tuon niin, että siinä on enemmän 300d -80 autoa kuin tuota -87 500:sta. Voi olla kyllä toisinkin päin.
Jos tekniikka on vaan vaihdettu niin silloinhan sen voi vaihtaa uudestaan.
Lähinnä pointtini oli se prosenttien suuruus. Ei se että saako sitä tekniikkaa enää vaihtaa uudestaan vai ei . Itse en ainakaan suosittele kenellekkään että ostaisi noin suurilla prosenteilla olevan ajoneuvon. Yleensä niistä ei saa kuin ongelmia, mutta kukin tyylillään . Tekniikan vaihtoja on ollut itsellänikin, mutta ei korinvaihtoja.
Se on jo mielestäni suurimmassa osassa tapauksista sitä ajoneuvon "raiskausta" .
Miksei tätä pelasta kukaan tosiostaja, liekkö sitten ihan susi kun on kiertänyt on ollu myytävänä ainakin 4 kertaa vuoden aikana
Anteeksi kun toistan itseäni tällä palstalla, mutta harmittaa kun auto on kuin helmi ja kiertää liikkestä toiseen kiertopalkintona
Miksei tätä pelasta kukaan tosiostaja, liekkö sitten ihan susi kun on kiertänyt on ollu myytävänä ainakin 4 kertaa vuoden aikana
Anteeksi kun toistan itseäni tällä palstalla, mutta harmittaa kun auto on kuin helmi ja kiertää liikkestä toiseen kiertopalkintona
Taitaa olla vähän liian "tuning"-henkinen useimpien vanhan mersun ostajien makuun.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
Onhan tuokin toki iso tukku rahaa - mutta on autokin sitten avo-sellainen, ja lisäksi mersu! Ilmoituksessa ei ollut kärrystä muita detaljeja eikä historiikkia.
Taitaakin olla tuontiauto, koska on tarrakilvet. Verot on varmaan maksettu, kuinkahan paljon on tullut? Takuu km:t ?
No eikö tuo myyjäliike Solwo ole se sama pulju, mitä jo Suomi 24:n päivinä ihmeteltiin, että miten voi noin järjettömiä hintoja olla W123-korisissa autoissa? Silloin myytävä kalusto ainakin oli ristiriitaista; hirmuhintaista, kuvissa äkkiseltään hyvännäköistä mutta tarkemmin katsoessa autoista paljastui mm. niihin kuulumattomia mittaristoja ja puskureita ja joukossa taisi olla mm. eurovarusteinen W123 300 turbodiesel -- auto, jota sai Euroopassa ainoastaan farkkuna, eli korin - tai tekniikanvaihdosta tahi muusta koplauksesta siinäkin kyse.
EI silti, hyvännäköinen pikavilkaisulla tuo linkin auto.
EDIT: kannattaa katsoa tuo "liikkeen muut myytävät ajoneuvot"-kohta. Samoja W123:sia tarjolla kuin 2 vuottakin sitten.
Jonkulainen päivän löyty oli Tervajoen Rintajoupilla.
300E -90 Sportline, viininpunainen, ajettu 206tkm, 5-vaiht manuaali.
-Auto sisältä ja päältä todettu virheettömäksi pikaisella tsekkauksella
-Varusteita: ABS(luonnollisesti),
ASD,ulkolämpömittari,lämpöpenkit,sähk.takaverho, kahdet uudet renkaat mesen alkup. 15-reikäsillä vanteilla, takaniskat, kattoluukku, nahkaratti.
-huoltokirja(suomi-auto)
-ei löytynyt ruostetta pikaisella tsekkauksella
-erittäin hiljainen
-voimaa oli, manuaalilla herkullinen käskettävä. Ajossa tosi jeti ja kaikilta värinöiltä/jurinoilta vieras, W124:sta parhaimmillaan oli meno.
-Hinta tingittynä 8000€
Miinuksena hieman vaelteleva tyhjäkäynti, alhaiset öljynpaineet sekä kromikaaret. Ehkä jaettu taka-istuin miinuksiin myös, jos on perhettä. (rek neljälle)
Eikös se mennyt niin, että "California autossa katto ei pelaa talvella"
Ette vain osaa.
Tai sitten ette ole katsoneet Kaurismäen elokuvaa Ariel.
Siinä Turo Pajalan esittämä Kasurinen saa alussa avo-Caddyn, mutta ei onnistu nostamaan kattoa kun vaan yrittää saada sitä "käsipelillä" kohoamaan, ja ajelee sitten katto alhaalla halki räntäisen Suomen.
Hetkeä ennen leffan loppua Matti Pellonpään (maailman paras näyttelijä) esittämä pikkurikollinen rojahtaa Caddyn takapenkille ja kysyy perusäänellä: "mikäs nappula se tämä on", painaa takaseinään kätkettyä nämiskää ja katso: katto nousee kiltisti kiinni. Heh.
niin niin, mutta tämä pornokauppias sundman se sanoi, että katto on "kaput" talvella. Sen tähdenhän sitä sitten talvellakin avona ajettiin....
....Todellisuus on varmaan se, että tuo auto näyttää avona niin paljon hienommalta, että elokuvaa tehdessä ei katto päällä viitsitty kuvata??
Edelliset mercedekset:
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
Kukahan puusilmä nielaisee sen että vm.-94 diesel ässä on ajettu alle 150tkm? No meitä on joka lähtöön. Jos km. lukema olisi oikea niin kyllä olis herraskainen projekti ruveta pannua restauroimaan.
vesa kirjoitti:Kukahan puusilmä nielaisee sen että vm.-94 diesel ässä on ajettu alle 150tkm? No meitä on joka lähtöön. Jos km. lukema olisi oikea niin kyllä olis herraskainen projekti ruveta pannua restauroimaan.
Niin ja jos on, niin huolettomia kilometrejä ei tuolle autolle voine kuitenkaan luvata, kun nuo kolmepuolikkaat eivät ole oikein kestävän koneen maineessa.
Miksei tätä pelasta kukaan tosiostaja, liekkö sitten ihan susi kun on kiertänyt on ollu myytävänä ainakin 4 kertaa vuoden aikana
Anteeksi kun toistan itseäni tällä palstalla, mutta harmittaa kun auto on kuin helmi ja kiertää liikkestä toiseen kiertopalkintona
Taitaa olla vähän liian "tuning"-henkinen useimpien vanhan mersun ostajien makuun.
Toi on kylä hieno! ...hitto ku olis mistä raapasta, nii saattas mennä tenavatähti myyntiin...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark