Voiko suutinputkia taivutella? (280E)
Voiko suutinputkia taivutella? (280E)
Voiko suutinputkia taivutella vai katkeaako ne helposti? Pitäisi tarkistaa toimiiko kaikki suhuttimet ja antaako ne saman verran ainetta (ja tietysti korjata/säätää jne)...
Jos niitä putkia voisi taivutella niin ei tarvitsisi irrotella putkia jakajasta. Enkä ainakaan viitsi teurastaa niitä kokeilemalla, vaikka muutama ylimääräinen putki lipaston ylälaatikosta löytyykin.
Jos niitä putkia voisi taivutella niin ei tarvitsisi irrotella putkia jakajasta. Enkä ainakaan viitsi teurastaa niitä kokeilemalla, vaikka muutama ylimääräinen putki lipaston ylälaatikosta löytyykin.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Enpä menis käytössä olevia putkia paljoa taivuttelemaan, kun ne pitää sitten vielä taivutella takaisinkin.
Jos romikselta löytys sopivat putket, niin niitä vois sitten huoletta taivutella.
Alla olevasta linkistä löytyy muuten hommaan ohjeita/speksejä:
http://skinnerbox.steaky.org/Service/W1 ... chElec.htm
Jos romikselta löytys sopivat putket, niin niitä vois sitten huoletta taivutella.
Alla olevasta linkistä löytyy muuten hommaan ohjeita/speksejä:
http://skinnerbox.steaky.org/Service/W1 ... chElec.htm
Takaisin taivutuksen jälkeen ne todennäköisesti eivät ole enää samassa asennossa kuin ennen ja niihin jää jännitystä, sitten vähänajanpäästä katkeaa kesken matkan ja se ei varmaan ole kovin mukavaa, kokemusta on tuolta raktori puolelta samanlaisesta jutskasta. Mutta kokeillahan aina voi.
E 200 CDI -07
200 D -89
300 CE -88
200+240 D:t -82
190 D -65
200 D -89
300 CE -88
200+240 D:t -82
190 D -65
diiseleissä on vähän eri homma kun putkissa on saattaa olla helposti parikin sataa kiloa painetta.. bensa mersuissa ei ole kuin max noin 5.5kiloa. sekin vain jos suutin on tukossa ja kaasu on pohjassa.Kalle.K kirjoitti:Takaisin taivutuksen jälkeen ne todennäköisesti eivät ole enää samassa asennossa kuin ennen ja niihin jää jännitystä, sitten vähänajanpäästä katkeaa kesken matkan ja se ei varmaan ole kovin mukavaa, kokemusta on tuolta raktori puolelta samanlaisesta jutskasta. Mutta kokeillahan aina voi.

Diisseleissä on tuo paine vielä jaksottaista "tykyttävää / täristävää" kun taas K-jetissä putkissa on suht' tasainen paine.Mika.T kirjoitti:diiseleissä on vähän eri homma kun putkissa on saattaa olla helposti parikin sataa kiloa painetta.. bensa mersuissa ei ole kuin max noin 5.5kiloa. sekin vain jos suutin on tukossa ja kaasu on pohjassa.
t.
Risto
E500 – 211.070
Re: Voiko suutinputkia taivutella? (280E)
Ei putkia tarvitse taivuttaa yhtään kunhan läysää/aukaisee kokonaan putket bensamääräjakajan päältä..Sivonen kirjoitti:Voiko suutinputkia taivutella vai katkeaako ne helposti? Pitäisi tarkistaa toimiiko kaikki suhuttimet ja antaako ne saman verran ainetta (ja tietysti korjata/säätää jne)...
Jos niitä putkia voisi taivutella niin ei tarvitsisi irrotella putkia jakajasta. Enkä ainakaan viitsi teurastaa niitä kokeilemalla, vaikka muutama ylimääräinen putki lipaston ylälaatikosta löytyykin.