vahlsten kirjoitti:onko kyseisessä mallissa muitakin vikoja kuin poltto-ainemittarin toiminta?
ja olis hyvä kuulla muutenkin kokemuksianne kyseisestä mallista
eikö kellään ole mitään sanottavaa kyseisestä automallista?????
Viime syksynä ostin juuri tuollaisen.Polttoainemittarin anturit vaihdoin.
Nyt pelaa mittari.EPC-merkkivalo on syttynyt +5 asteen ja alle lämpätilassa.
Täytyy aina sammuttaa ja käynnistää uudelleen.En ole vielä vikapaikkaa löytänyt.Muuten auto pelittänyt hyvin.
kiitos tiedosta.poltto-aine anturit menee liikkeen piikkiin .olen ostanut
auton viikko sitten ja en tiedä kyseisestä kulkurista vielä mitään. ajettu on 245tkm,joten sen puolesta pitäis olla maileja vielä edessä.
[quote="vahlsten"] kiitos tiedosta.poltto-aine anturit menee liikkeen piikkiin .
Mulla on muuten samanlainen mutta koneena 220cdi. 40 tkm ja vajaan vuoden aikana olen vaihtanut termarin ja pari pyyhkijän sulkaa... joten ei ole paljon ollut murheita. Sekä asennuttanut webastoon kellon.
Keskuslukitus toimii hieman temppuillen pakkasessa, avaa aamulla kaikki ovet mutta sulkee vain etuovet aluksi. Kun auto lämpiää alkaa lukot toimia normaalisti.
Mites tuo polttoainemittari alkoi oireilla/ mitä anturi maksaa? Mulla on pari kertaa kuukauden sisään näyttänyt puolen tankin jälkeen liikaa (tankkissa ainetta mittarin mukaan yli puol tankkia ja ajettu 700km) mutta lopulta varotusvalo on kuitenkin syttynyt.
Mikäli tuossa sun autossa on Lucas merkkinen syöttöpumppu niin siihen todennäköisesti jossain vaiheessa joutuu tekemään remontin, rahalla siitäkin selviää ja lisätietoa löytyy tältä Foorumilta kun laittaa vaikka Lucas hakusanaksi
maksoivat yhteensä noin 130 ecua.Toinen oli halvempi,kuin toinen.
Menivät kans myyjäliikkeen piikkiin.Kun hain auton,näytti mittari noin neljännestä.Ajattelin,ettei vielä kiirettä tankata.Seuraavana aamuna käynnistäessä oli jo ilmeisesti ilmaa.Pääsin jotenkin tankille saakka,meni 62 litraa.
Kun tankki oli täynnä,heitti mittarin "tyhjälle" ja merkkivalo paloi.
en ole vielä kerinnyt tutkia minkä merkkinen pumppu on autossa.
onko remontti edessä ennen 300tkm:riä?JA mitähän moinen lysti kustantaa?
en ole havainnut mitään oireita keskuslukituksessa,mutta eihän tässä ole kyllä ollut pakkasiakaan.muuten masiina tuntuu pelaavan kuin kello
ei ole vielä tarvinnu kajota pumppuun.Edellinen omistaja oli korjauttanut/huollattanut pumpun.Toivottavasti kestää seuraavat 300tkm.
Tuo epc.merkkivalo vain kiusaa.Nyt on hehkut vaihdettu
kokeeksi kaikki,ei vaikutusta.Seuraavaksi täytyy tutkia polttoainesuodattimen letkuliittimien o-renkaat ja tutkia tuota kierrätysjärjestelmää.
Ilmastointia en ole vielä päässyt testaamaan,kun auton ostin syksyllä.Toivottavasti pelaa.