oisko kiinnostusta
Re: oisko kiinnostusta
Juu ja pakettiautoille 5 sekkaa handikappia niin minäkin tulen mukaan.pultti kirjoitti:http://www.freepgs.com/wcsc/phpBB2/viewtopic.php?t=121
Lisää tietoa: www.skg.fi
Mikä ettei
Mikä ettei, toihan on ihan hyvä idea.
Vielä kun tietäisi päivämäärän.
Vielä kun tietäisi päivämäärän.
noni, nyt on oikee meininki pelissä
tämmöstä sitä on jo pitkään toivottukki, saa maistaa savua nuo amis-escoilijat
. ois siinä pojilla ihmettelemistä ku löiski essonbaaripuheiden sijaan lapun pöytään, missä ois mustaa valkosella tuosta "v***n laiskasta tiisselipaskasta" 



MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
Re: JAA
Tottakai saa. Eihän nää painavat, automaattivaihteiset ja pitkäperäiset oikein vartille sovellu, mutta kivaa hommaa se on joka tapauksessa.japi kirjoitti:Toihan on tosi mielen kiintoista vaikka ei tosta omasta taida koskaan sellaisat tulla et kehtasi kokeilee lähtee!
Muutaman kerran olen kisoissa käynyt ajamassa. Joka kerta eri autoilla ja joka kerta olen ollut hitaimmasta päästä. Ja joka kerta olen tippunut kisasta viimeistään toisella kierroksella, mutta hauskaa on ollut ja suosittelen kaikille kiinnostuneille. Ei sitä hitautta tarvitse hävetä. Mukava vaan olisi seurata enemmänkin "tavallisia" katuautoja radalla.
Itse tulee kanssa lähes jokaisilla kiihdytyspäivillä käytyä ihmettelemässä kesäisin kun tuo alastaron ratakin on tuossa ihan kivenheiton päässä.MJF kirjoitti:Muutaman kerran olen kisoissa käynyt ajamassa. Joka kerta eri autoilla ja joka kerta olen ollut hitaimmasta päästä. Ja joka kerta olen tippunut kisasta viimeistään toisella kierroksella, mutta hauskaa on ollut ja suosittelen kaikille kiinnostuneille. Ei sitä hitautta tarvitse hävetä. Mukava vaan olisi seurata enemmänkin "tavallisia" katuautoja radalla.
Se nyt jäi himan epäselväksi mitä sinä MJF tuolla sanalla "tavallisia" katuautoja tarkoitit?
Omastamielestäni on ainakin todella tylsää katsella ns. vakioautoja radalla, mutta sitten taas viritettyjen katuatojen seuraaminen on mielestäni paljon kiinnostavampaa kun oikeiden kiihdytysautojen katseleminen.
Kyllä viimekesänäkin tuli montakertaa itkun/naurun sekaisia tunteita tuolla ratapäivillä, kun kaikenmailman muka nopeilla vakio gti autoilla ihmiset rataa tahkosivat.
"Tavallisia" elikkä viritettyjä katuautoja joilla ajetaan normaalisti liikenteessä, ei kilpa-autoja. Ja myöskin näitä "nopeita" Gti-autoja, jotta näkee mitä ne oikeasti kulkee. Monasti eivät kulje läheskään niin hyvin mitä esson baarissa 
Omat olleet autotalliviritettyjä 15-16 sekunnin Mopareita ja tuo mk1 Scirocco.

Omat olleet autotalliviritettyjä 15-16 sekunnin Mopareita ja tuo mk1 Scirocco.
Re: oisko kiinnostusta
Syystä tai toisesta ei toi linkki aukea, joten jäin että mitä? Ilmeisemmin vartin ajosta...pultti kirjoitti:http://www.freepgs.com/wcsc/phpBB2/viewtopic.php?t=121
-
- Asiantuntija
- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Jos joku tuosta intoutuu suuremmalti niin tulee mieleen muutamia huomionarvoisia seikkoja:
- alle 12,5 sek autoille vaaditaan turvakaari (eikös "Mustalle" lupailtu tuon alitusta jos voima saataisiin siirrettyä tiehen)
- tosinopeille jarruvarjo (tähän ei ehkä dieseleissä aihetta ihan vielä ensi kesäksi)

- muut turvasäännöt jotka vaativat ajoneuvon muuttamista vakiosta (kardaanilenkkiä, räjähdyksen kestävää kytkinkoppaa jne...)
- lisenssi?
Aikarajat nuille löytyvät varmaankin FHRA:n säännöistä, koska mielestäni WCSC:ssä ajetaan samoilla turvallisuussäännöillä.
Ideana kuitenkin loistava.
- alle 12,5 sek autoille vaaditaan turvakaari (eikös "Mustalle" lupailtu tuon alitusta jos voima saataisiin siirrettyä tiehen)
- tosinopeille jarruvarjo (tähän ei ehkä dieseleissä aihetta ihan vielä ensi kesäksi)


- muut turvasäännöt jotka vaativat ajoneuvon muuttamista vakiosta (kardaanilenkkiä, räjähdyksen kestävää kytkinkoppaa jne...)
- lisenssi?
Aikarajat nuille löytyvät varmaankin FHRA:n säännöistä, koska mielestäni WCSC:ssä ajetaan samoilla turvallisuussäännöillä.
Ideana kuitenkin loistava.
So long, and thanks for all the fish
Eikös kysymyksessä ollut katuautot? Ei kai näitä jarruvarjoja yms. tarvii kilvissä olevissa autoissa, siis ihan yleisellä tasolla? Tuollahan pääsisi myös keväällä ihan muuten vaan mittaileen, näytti olevan jotkut harjoituspäivät keväällä, tosin ajankohtaa ei oltu kerrottu. Olis hauska saada omalla autolla jonkinlainen aikakortti, vaikka mitään mahdottomia ei kuljekaan.Melitos kirjoitti:Jos joku tuosta intoutuu suuremmalti niin tulee mieleen muutamia huomionarvoisia seikkoja:
- alle 12,5 sek autoille vaaditaan turvakaari (eikös "Mustalle" lupailtu tuon alitusta jos voima saataisiin siirrettyä tiehen)
- tosinopeille jarruvarjo (tähän ei ehkä dieseleissä aihetta ihan vielä ensi kesäksi)![]()
- muut turvasäännöt jotka vaativat ajoneuvon muuttamista vakiosta (kardaanilenkkiä, räjähdyksen kestävää kytkinkoppaa jne...)
- lisenssi?
Aikarajat nuille löytyvät varmaankin FHRA:n säännöistä, koska mielestäni WCSC:ssä ajetaan samoilla turvallisuussäännöillä.
Ideana kuitenkin loistava.
Viime kesänä Kiikalassa Bomber Weekendissä meni ZXR 750 -93 Kawalla 11.5 / 195 paras veto kymmenestä.
En usko että alle 13 mennään ensi kesänä vakiolla taka-akselilla, eikä millään ilman lukkoa. Vaikka löylyä olisikin.Melitos kirjoitti:- alle 12,5 sek autoille vaaditaan turvakaari (eikös "Mustalle" lupailtu tuon alitusta jos voima saataisiin siirrettyä tiehen)
Edit: tai no kalajoella vaan mersut kesällä niin saadaan mustaa valkoiselle(tai ainakin ilmaan)

Viimeksi muokannut Jarno.v, Ti 25.01.2005 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Asiantuntija
- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Niin voihan sielä testaamassa käydä ilman turvakaaria, kuten moni jo viime kesänä tekikin. Vakavampihenkisessä kilvanajossa vaaditaan kuitenkin turvavarusteet. Jos tuo Diesel-luokka perustetaan (mikäli löytyy tarpeeksi osallistujia) niin tietysti sitä täytyy koskea samat turvasäännökset kuin muitakin luokkia. WCSC:ssähän vaaditaan autojen olevan rekisteröityjä ja vuosikatsastuksen pitää olla voimassa, siltikin niissä pitää olla turvakaaret yms jos ovat tarpeeksi nopeita.JP74 kirjoitti: Eikös kysymyksessä ollut katuautot? Ei kai näitä jarruvarjoja yms. tarvii kilvissä olevissa autoissa, siis ihan yleisellä tasolla? Tuollahan pääsisi myös keväällä ihan muuten vaan mittaileen, näytti olevan jotkut harjoituspäivät keväällä, tosin ajankohtaa ei oltu kerrottu. Olis hauska saada omalla autolla jonkinlainen aikakortti, vaikka mitään mahdottomia ei kuljekaan.
So long, and thanks for all the fish
jeah, pitää itekki tulla. tietysti vois tulla testaa et miten vastakohdat kiihtyy, kierros-alfa ja vääntö-mersuJarno.v kirjoitti: ...Edit: tai no kalajoella vaan mersut kesällä niin saadaan mustaa valkoiselle(tai ainakin ilmaan)

MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
Mikä jotteiHaisuli kirjoitti:Joo, tahtoo mukaan!
Vakio 200D:llä![]()
Vähän pumppuun lisää syöttöä...

GTi&V8 ratapäivilläkin joku tykitteli 240D:llä 25.5 ajan loppunopeudella 81km/h.
Pumppuun ultimate-ruuvaus ja radalle koittamaan kulkeeko kovempaa.
Nichts auf dieser Welt ist für die Ewigkeit bestimmt, erst recht keine Autos. Aber manche leben länger. Und fahren weiter.
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981
Jos leikitään,että ei oliskaan vakio takasilta ja lukko olis ollu jo ennen leikkiä,ja kytkintäki koriattais ja laitettais ruoka ISOLLE,niin saattais mennäkki pian jonku ulottumattomiinJarno.v kirjoitti:En usko että alle 13 mennään ensi kesänä vakiolla taka-akselilla, eikä millään ilman lukkoa. Vaikka löylyä olisikin.Melitos kirjoitti:- alle 12,5 sek autoille vaaditaan turvakaari (eikös "Mustalle" lupailtu tuon alitusta jos voima saataisiin siirrettyä tiehen)
Edit: tai no kalajoella vaan mersut kesällä niin saadaan mustaa valkoiselle(tai ainakin ilmaan)

kyllähän mersuki hyvä auto on,mutta parhaat moottorit tehään saarella...
///OTTimo T. kirjoitti:GTi&V8 ratapäivilläkin joku tykitteli 240D:llä 25.5 ajan loppunopeudella 81km/h.
Huono suoritus. Kaverien Transhit meni jotain 29sek / 77km/h.

Oli muuten juttu V8:ssakin. Ulkomuistista:
"Kaikki eivät tulleet hakemaan parasta aikaa, vaan joillekin riitti hauskanpito. Kuhankulukeeracingin Transit kulki varttimailin aikaan 29sek / 77km/h ollen kisassa 113. eli viimeinen".
Jatkakaa.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Hitaimmat ei ehtineet baarista stripille olleskaanSivonen kirjoitti:Jatkakaa.

Lisää tietoa: www.skg.fi
Joo vois pian olla, voimaahan nuissa on jo loppunopeuden ja rengassavun perusteellaluuucas kirjoitti: Jos leikitään,että ei oliskaan vakio takasilta ja lukko olis ollu jo ennen leikkiä,ja kytkintäki koriattais ja laitettais ruoka ISOLLE,niin saattais mennäkki pian jonku ulottumattomiin

Kenen ulottumattoniin meinasit

Niin eiköös se lukko ole ollut siellä tehtaalta asti... Ei muutaku kytkytin kuntoon ja iiisolla meisselillä sitä soppaa.Jarno.v kirjoitti:Joo vois pian olla, voimaahan nuissa on jo loppunopeuden ja rengassavun perusteellaluuucas kirjoitti: Jos leikitään,että ei oliskaan vakio takasilta ja lukko olis ollu jo ennen leikkiä,ja kytkintäki koriattais ja laitettais ruoka ISOLLE,niin saattais mennäkki pian jonku ulottumattomiin![]()
Kenen ulottumattoniin meinasit
Jokos on "sopivat" renkaat löytyny ens kesälle? Eiköhän sitte saada jo jotain lukemia tauluun.
Pitäisköhän minunki ens kesänä käydä kokeileen. Pitoja ainaki ois paremmin ku superturboissa

Joku mersupurkaamo??
Käyppä vaan Aki P kokeileen mites mersu kulkee ensi kesänä vai etkö tohi ja varo ettei vetari katkee....ja ainahan sitä voi ajella huvikseen... vaikka joku amis mies katsomossa kiroaa ettei noi mihinkkään kulje...kaikki ei vaan kehtaa mennä kokeileen...eikös tästä ollut jo silloin kerran kesällä puhettakin....
Itse tein ja säästin