Käsinoja eteen
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Käsinoja eteen
Elikkä taas kysellään huuli pyöreenä; onko kakkosneloseen olemassa jälkiasennettavaa käsinojaa? Omassani on airbagi vänkärillä myös joten keskellä on pieni käsinoja/säilytystila mutta mielestäni liian matala, varsinkin kun kiesini ei ole automaatilla varustettu.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Joo, tämmöisiä:


KL-varaosat myy tällaisia uusina ja hinta on kohtuu suolainen, pitkälti yli 100 euroa.
Käytettyjäkin joskus liikkuu, oman ostin yhdeltä forumilaiselta, olisko ollut 35 tai 40€ tai jotain.
On pirun kiva olemassa, sinne voi hyvin tunkea kaiken muuten autossa kierivän pikku ryönän ja unohtaa niiden olemassaolon vuodeksi
Kuvista ei näy miten hemmetin syvä loota on kyseessä eli tilaa on vaikka lampaat söis ja siinä on oikein mukava lepuuttaa kyynärpäätä tai vaikka hipelöidä kauniimman puoliskon räpylää autoillessa.
Olen nähnyt ainakin kahta mallia, Dahlbergillä on malli joka aukeaa 3/4 matkalta etureunasta taaksepäin kaatuen kun taas minulla koko kansi aukeaa kuskin penkistä pelkääjän penkkiä kohden.
T: Henkka


KL-varaosat myy tällaisia uusina ja hinta on kohtuu suolainen, pitkälti yli 100 euroa.
Käytettyjäkin joskus liikkuu, oman ostin yhdeltä forumilaiselta, olisko ollut 35 tai 40€ tai jotain.
On pirun kiva olemassa, sinne voi hyvin tunkea kaiken muuten autossa kierivän pikku ryönän ja unohtaa niiden olemassaolon vuodeksi

Kuvista ei näy miten hemmetin syvä loota on kyseessä eli tilaa on vaikka lampaat söis ja siinä on oikein mukava lepuuttaa kyynärpäätä tai vaikka hipelöidä kauniimman puoliskon räpylää autoillessa.

Olen nähnyt ainakin kahta mallia, Dahlbergillä on malli joka aukeaa 3/4 matkalta etureunasta taaksepäin kaatuen kun taas minulla koko kansi aukeaa kuskin penkistä pelkääjän penkkiä kohden.
T: Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Jotain tommosta ajettelinkin mutta en tiedä jos tommonen sopii heittämällä, autossahan on jo pieni boksi alunperin ja käsittääkseni toi ujutetaan "kasettikaukaloon"? Olis mulla kuvakin mutta en osaa sitä tähän laittaa... 

"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Meikäläisellä taas on tuosta "henkan arkusta" poiketen oikein käsinoja, ts. ryhdikäs tyyny, joka on kiinni kuskin penkin selkänojan sivussa. Olen ymmärtänyt, että tällaisenkin voi W124:n penkkiin asentaa jälestäkäsin...joten jos ei lisäsäilytystilaa tarvita, voisit laajentaa hakua myös näihin istuimen sivuun kiinnitettäviin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Löysin muuten tuon laatikon alle tulevan alkuperäisen matonkaistaleen vararenkaan päältä tököttämästä, joten sellaisen metsästys saatiin päätökseenHenri Junkkala kirjoitti:KL-varaosat myy tällaisia uusina ja hinta on kohtuu suolainen, pitkälti yli 100 euroa.
Käytettyjäkin joskus liikkuu, oman ostin yhdeltä forumilaiselta, olisko ollut 35 tai 40€ tai jotain.
On pirun kiva olemassa, sinne voi hyvin tunkea kaiken muuten autossa kierivän pikku ryönän ja unohtaa niiden olemassaolon vuodeksi
Kuvista ei näy miten hemmetin syvä loota on kyseessä eli tilaa on vaikka lampaat söis ja siinä on oikein mukava lepuuttaa kyynärpäätä tai vaikka hipelöidä kauniimman puoliskon räpylää autoillessa.![]()
Olen nähnyt ainakin kahta mallia, Dahlbergillä on malli joka aukeaa 3/4 matkalta etureunasta taaksepäin kaatuen kun taas minulla koko kansi aukeaa kuskin penkistä pelkääjän penkkiä kohden.
T: Henkka



BMW 320i sedan -04
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Mogge kirjoitti: Edukkaasti sai Henkka boxinsa: eikös jossain vaiheessa tultu sellaiseen johtopäätökseen, että ainakin Merteilissä myytävä yli 120 euron "puuboxi" olikin ilman tuota jalopuukantta. Ja tuo jalopuukantinen laatikko kustansi reilusti yli 200 euroa!Anyway, mulla se olis jääny kaappiin pölyttymään, joten hyvä kun meni hyötykäyttöön

Anyway, boksi on tullut tarpeesen ja "Moggelle" suurkiitokset, hintakin oli kuntoon nähden kohdallaan ja sävy ihan sama kuin vaihdekepissä & lkeskikonsolissa (samanlaisia lakkapinnan lohkeamia myöten, hehe).
Mitä kiinnitykseen tulee niin sen voi ihan "pudottaa" siihen pieneen avoimeen säilytystilaan joka siinä penkkien välissä on. Kiinnittääkin voisi vaikka ruuvilla läpi mutta hyvin tuntuu pysyvän ilmankin, johtuneeko 300 kilosta ryönää sisällään...
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Paljonkohan tuollainen maksaa?Aku P kirjoitti:Meikäläisellä taas on tuosta "henkan arkusta" poiketen oikein käsinoja, ts. ryhdikäs tyyny, joka on kiinni kuskin penkin selkänojan sivussa. Olen ymmärtänyt, että tällaisenkin voi W124:n penkkiin asentaa jälestäkäsin...joten jos ei lisäsäilytystilaa tarvita, voisit laajentaa hakua myös näihin istuimen sivuun kiinnitettäviin.
c203 180K -05
Aavistustakaan...soikkeli kirjoitti:Paljonkohan tuollainen maksaa?Aku P kirjoitti:Meikäläisellä taas on tuosta "henkan arkusta" poiketen oikein käsinoja, ts. ryhdikäs tyyny, joka on kiinni kuskin penkin selkänojan sivussa. Olen ymmärtänyt, että tällaisenkin voi W124:n penkkiin asentaa jälestäkäsin...joten jos ei lisäsäilytystilaa tarvita, voisit laajentaa hakua myös näihin istuimen sivuun kiinnitettäviin.
KL:ssa oli ainakin vaan noita bokseja, kun sivuja vilkaisin. Lähinnä tuli mieleen, että tuollaisen "oikean" käsinojan voisi jostain purkuautosta nyppäistä jos kohdalle sattuu samanvärinen.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
itse juuri suunnittelen omatekoista nojaa johon saisi mm. lokeron tavaroille ja etuosaan saisi ahtopaineen säätöruuvin ja basson tason kaukosäätimen osittain piiloon.Aku P kirjoitti:Aavistustakaan...soikkeli kirjoitti:Paljonkohan tuollainen maksaa?Aku P kirjoitti:Meikäläisellä taas on tuosta "henkan arkusta" poiketen oikein käsinoja, ts. ryhdikäs tyyny, joka on kiinni kuskin penkin selkänojan sivussa. Olen ymmärtänyt, että tällaisenkin voi W124:n penkkiin asentaa jälestäkäsin...joten jos ei lisäsäilytystilaa tarvita, voisit laajentaa hakua myös näihin istuimen sivuun kiinnitettäviin.
KL:ssa oli ainakin vaan noita bokseja, kun sivuja vilkaisin. Lähinnä tuli mieleen, että tuollaisen "oikean" käsinojan voisi jostain purkuautosta nyppäistä jos kohdalle sattuu samanvärinen.
Ne on ne kaksi tärkeintä nappulaa

PS: ei kellään sattuisi olemaan käsinojan kuvaa sivuprofiilista, tietäisi vähän että millainen se orggis käsinoja on?
Jos haluaa tehdä kannen Zebranosta Turun suunnalla on jalopuuliike josta lähettävät puuta vähemmänkin kuin motin kerrallaan! Dementian tässä vaiheessa en jaksa muistaa enää nimeä olisiko ollut TURUN VIILUKESKUS???Zebraano on kyllä sellaisenaaan kyllä kaunista mutta jos meinaa saada siitä orkkis sävyisen niin onnea! PS. tein itse laatikon leikkaamalla pahvista sapluunan konsolin päälle,jonka mukaan tein laatikon laidat ja päätyihin pohjaan ylettyvät päädyt ja tarranauhalla kiinni.Puunsyyn pitäisi kulkea poikittain eli mahdollisimman leveä lankku tai sitten viilua.Oman puulodjun korkeus vain noin 5.cm kansineen (leveysn.15cm)mutta kyllä sinne roinaa mahtuu riesaksi saakka
Kannattaa ottaa huomioon myös turvavöiden lukot!

Viimeksi muokannut Pekka.A, Ke 27.08.2003 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" Fidldee" W202 C200 -94
W124 230kat-88
W124 230kat-88
Mulla myös tosta laatikosta poiketen on oikea kyynärnoja kuskin penkissä kiinni...liekö vakiona tossa karo-sisustassa....
Isäukolla oli samanlainen, se oli ainakin alkuperäinen nahkasisustukseen kuuluva palikka.
Musta toi noja taas on vähän liian korkealla eikä siinä mitään korkeudensäätömahdollisuutta näytä olevan joten harvoin tulee käytettyä kun tuntuu että kyynärpää on katossa
Isäukolla oli samanlainen, se oli ainakin alkuperäinen nahkasisustukseen kuuluva palikka.
Musta toi noja taas on vähän liian korkealla eikä siinä mitään korkeudensäätömahdollisuutta näytä olevan joten harvoin tulee käytettyä kun tuntuu että kyynärpää on katossa

Ainakin w123:ssa saa kyynärnojaa hieman pudotettua alemmas, kun painaa sitä vapautus "nappulaa" kyynärnojan ollessa jo alhaalla...Boss kirjoitti: Musta toi noja taas on vähän liian korkealla eikä siinä mitään korkeudensäätömahdollisuutta näytä olevan joten harvoin tulee käytettyä kun tuntuu että kyynärpää on katossa
w115,123,124,126,210 yms.
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
jyi
jarski kirjoitti:Ainakin w123:ssa saa kyynärnojaa hieman pudotettua alemmas, kun painaa sitä vapautus "nappulaa" kyynärnojan ollessa jo alhaalla...Boss kirjoitti: Musta toi noja taas on vähän liian korkealla eikä siinä mitään korkeudensäätömahdollisuutta näytä olevan joten harvoin tulee käytettyä kun tuntuu että kyynärpää on katossa
Niin on w124 :ssakin eli mulla on tuo , ja siinä on 2 korkeutta !

****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
Kallista!!
Niin se hinta on siis 250 € Jalopuukannella !!Mogge kirjoitti:Löysin muuten tuon laatikon alle tulevan alkuperäisen matonkaistaleen vararenkaan päältä tököttämästä, joten sellaisen metsästys saatiin päätökseenHenri Junkkala kirjoitti:KL-varaosat myy tällaisia uusina ja hinta on kohtuu suolainen, pitkälti yli 100 euroa.
Käytettyjäkin joskus liikkuu, oman ostin yhdeltä forumilaiselta, olisko ollut 35 tai 40€ tai jotain.
On pirun kiva olemassa, sinne voi hyvin tunkea kaiken muuten autossa kierivän pikku ryönän ja unohtaa niiden olemassaolon vuodeksi
Kuvista ei näy miten hemmetin syvä loota on kyseessä eli tilaa on vaikka lampaat söis ja siinä on oikein mukava lepuuttaa kyynärpäätä tai vaikka hipelöidä kauniimman puoliskon räpylää autoillessa.![]()
Olen nähnyt ainakin kahta mallia, Dahlbergillä on malli joka aukeaa 3/4 matkalta etureunasta taaksepäin kaatuen kun taas minulla koko kansi aukeaa kuskin penkistä pelkääjän penkkiä kohden.
T: HenkkaEdukkaasti sai Henkka boxinsa: eikös jossain vaiheessa tultu sellaiseen johtopäätökseen, että ainakin Merteilissä myytävä yli 120 euron "puuboxi" olikin ilman tuota jalopuukantta. Ja tuo jalopuukantinen laatikko kustansi reilusti yli 200 euroa!
Anyway, mulla se olis jääny kaappiin pölyttymään, joten hyvä kun meni hyötykäyttöön



eli tööörkeetä !
Pitää tehdä itse jos tuollaisen haluaa , ei kai se muu auta!!
Viimeksi muokannut Automatic260E, Ke 27.08.2003 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Missään Mercedeksessä (<-95) ei ole ollut tuo etuistuinten kyynärnoja vakiona. Takatuki sitä vastoin on ollut kaikissa keskiluokan ja sitä suuremmissa autoissa (W123, W124...).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Juu, tsekatkaapa kantakortit, ja onko auto ollut alunperin taksikäytössä. Samoin, onko päällä penkinpäällisiä? Jos lienee tuki unhoitettu sinne alle...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Eipä ollut koodia "255" ainakaan konehuoneesta löytyvässä pellissä. Mistäs se kantakortti löytyy? Mikä ihme voi olla motiivina kyynärnojan ottamatta jättämiseen, jos sellaisen kerran on ilmaiseksi saanut!? Auto on taksi, eikä ole penkinpäällisiä. Miten se taksina oleminen asiaan vaikuttaa?
Viimeksi muokannut pedro, To 28.08.2003 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolme tai neljä istuu mukavammin sellaisella takapenkillä missä ei ole tuota kyynärnojaa
Taksimiehet varmaan ajattelivat takanaistuvien mukavuutta. Mikähän lisävarustekoodi omassa vuoden taksina olleessa w123:ssa on etupenkkien välissä olevan lokerikon istuintyyny? Auto oli meille tullessa rekisteröitynä kuudelle ja vyöt oli myös tälle etupenkkien välissä matkustavalle
PS. Voisin myydä etupenkin keskimatkustajan turvavyöt
MB



MB
Auto jolla ajat ikäsi, Mercedes
W210:n myötä sai alkujaan lisänä (vakio Elegancessa) keskikyynärnojan /-kotelon etupenkkien väliin, jota pystyi jäähdyttämään, mikäli autossa oli ilmastointilaite. Tämä ei kuitenkaan liikkunut penkkien mukana.
W140:aan taas sai jääkaapin tavaratilaan. Hintaa tällä originaalivarusteella oli 1993-1995 tasan 30 000 mk. Lisävarustehinnaston kallein tuo varuste ei suinkaan ollut. Erillisistuimet ja pääntuet takana, sähk. säädettävät (koodi 224) oli hinnoiteltu 53 000 mk:n arvoiseksi. Muistan myös lukeneeni myöhempien W140:en hinnastosta, jotta Exklusiv-nappanahkaverhoilun hinta olisi ollut reippaat 80 000 mk...
"Ostaako Mersuun nahkapenkit vaiko 2 Samaraa?"
W140:aan taas sai jääkaapin tavaratilaan. Hintaa tällä originaalivarusteella oli 1993-1995 tasan 30 000 mk. Lisävarustehinnaston kallein tuo varuste ei suinkaan ollut. Erillisistuimet ja pääntuet takana, sähk. säädettävät (koodi 224) oli hinnoiteltu 53 000 mk:n arvoiseksi. Muistan myös lukeneeni myöhempien W140:en hinnastosta, jotta Exklusiv-nappanahkaverhoilun hinta olisi ollut reippaat 80 000 mk...

"Ostaako Mersuun nahkapenkit vaiko 2 Samaraa?"
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Pohjapanssari tais olla halvimpia lisävarusteita ~1000 mk:n hinnallaan.Timo L. kirjoitti:W140:aan taas sai jääkaapin tavaratilaan. Hintaa tällä originaalivarusteella oli 1993-1995 tasan 30 000 mk. Lisävarustehinnaston kallein tuo varuste ei suinkaan ollut. Erillisistuimet ja pääntuet takana, sähk. säädettävät (koodi 224) oli hinnoiteltu 53 000 mk:n arvoiseksi. Muistan myös lukeneeni myöhempien W140:en hinnastosta, jotta Exklusiv-nappanahkaverhoilun hinta olisi ollut reippaat 80 000 mk...![]()
Lipputangotkin oli jotain 2-3 tonnia, olikohan peräti kipaleelta.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Entäs mitä tarkoittaa varustekoodi
335 "special housing with tray"?
Ja mikähän mahtaa sen etukyynärnojan koodi olla? Vai onko se juuri tuo 335?
Pirun taksikuski kun on mennyt takakyynärnojan poistamaan
Eikö se kuitenkin ole sellaista mallia joka kääntyy selkänojan suojiin? Jos on niin mitä se silloin haittaa keskipaikalle joutunutta? Ei se muutenkään mikään nautinto ole..
Miten se takakyynärnojallinen penkki eroaa nojattomasta? Jos hommaisi sellaisen jostain ja takaniskat myös
335 "special housing with tray"?
Ja mikähän mahtaa sen etukyynärnojan koodi olla? Vai onko se juuri tuo 335?

Pirun taksikuski kun on mennyt takakyynärnojan poistamaan

Eikö se kuitenkin ole sellaista mallia joka kääntyy selkänojan suojiin? Jos on niin mitä se silloin haittaa keskipaikalle joutunutta? Ei se muutenkään mikään nautinto ole..

Miten se takakyynärnojallinen penkki eroaa nojattomasta? Jos hommaisi sellaisen jostain ja takaniskat myös

Kääntyy selkänojan suojiin, mutta jää silti vähän koholle. Keskellä istujan ikävää tunnelmaa lisää laitimmaisten istumapaikkojen lievä muotoilu sekä turvavyönkiinnikkeet. Nämä erityisesti w124 mallissa. W123 mallissa on taxiversiossa mukava ottaa vaikka tirsat takapenkillä jos olohuoneensohvalla ei saa levätä "rauhassa"
. Nämä w123 mallithan toimivat aikoinaan usein myös koulutakseina ja taaperoita saattoi olla kyydissä kymmenkunta.
MB

MB
Auto jolla ajat ikäsi, Mercedes
Juu, vahvistetun etuistuimen sai pulittamalla 500 mk egkstraa.Pasi M. kirjoitti:Pohjapanssari tais olla halvimpia lisävarusteita ~1000 mk:n hinnallaan.
Lipputangotkin oli jotain 2-3 tonnia, olikohan peräti kipaleelta.

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Selvennystä asiaan. 2.6.1994 päivätyn W124 E-mallin hinnaston mukaan etukyynärnoja sekä pohjapanssari ovat Hanko-lisävarusteita! Eli ilmeisesti tästä syystä etukyynärnoja ei näy aina kantakorteissa? Hintaa tuolla nojalla oli 1550 mk, panssarilla 1400 mk. Panssarin jälkeen on maininta "ei Turbodiesel, 4Matic". Voitaneen päätellä, että näissä se oli vakiona.
Muita Hanko-varusteita olivat autom. tai mek. antenni, kaiuttimet, km-vanteet (5-, 8- tai 15-reikäiset), lisäjarruvalo, lukuvalot takana, pohjapanssari, poistumisvalot ovissa sekä taukolämmitin.
Muita Hanko-varusteita olivat autom. tai mek. antenni, kaiuttimet, km-vanteet (5-, 8- tai 15-reikäiset), lisäjarruvalo, lukuvalot takana, pohjapanssari, poistumisvalot ovissa sekä taukolämmitin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Elikkäs se mun boksi on tällänen, ilmeisesti ne suuremmat eivät tohon heittämällä mene. Tiedä sitten jos ton saa irti, mitään en kuitenkaan haluaisi rikkoa.
http://www.benzworld.org/gallery/pics/D ... 8045PM.jpg
http://www.benzworld.org/gallery/pics/D ... 8045PM.jpg
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6