Pimeni mersusta digi-kellon polttimo,ajattelin ensin varmistaa miten vaihtotyö kannattaa tehdä ja lainasin kirjastosta ihkauuden W210 korjaus oppaan.
Kirjassa kerrottiin että ensin täytyy ottaa airbakki pois ja ratti myös!Ajattelin kokeilla perinteisesti itse tehdyillä koukuilla ja irrottamatta muita vermeitä,ja kappas vaan mittari sylissä n,20sekunnissa...!!!!!Eli takana 2kpl: ns scart-liitintä ja siinä se.
Mittarin irroitus väyrysestä (W210)
Saisko selvennystä
Minullakin valoja pimenänä väyrysen mittaristossa. AIkoinaan W123:ssa irroitin mittariston vain vetämällä( ja kaikkea muutakin tuli irroitettua vuosien saatossa ja kiinnitettäessä jäi aina osia yli).
No kuitenkin, mita se "muljautus" tarkoittaa? Mistä pitää nykäistä ja mitkä scart-liittimet?
Jari
No kuitenkin, mita se "muljautus" tarkoittaa? Mistä pitää nykäistä ja mitkä scart-liittimet?
Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
MB E300 TDT 1998
Re: Saisko selvennystä
JariTre kirjoitti:Minullakin valoja pimenänä väyrysen mittaristossa. AIkoinaan W123:ssa irroitin mittariston vain vetämällä( ja kaikkea muutakin tuli irroitettua vuosien saatossa ja kiinnitettäessä jäi aina osia yli).
No kuitenkin, mita se "muljautus" tarkoittaa? Mistä pitää nykäistä ja mitkä scart-liittimet?
Jari
Katso tuolta seikkaperäiset ohjeet kohdasta tipps&tricks sama ohje pätee myös W210 mittarin irroitukseen.
http://www.w202-freunde.de/
Kyllä, W210:ssa vaan vetotikut vaikkapa sen puulistan kohdalta sisään. Originaalitikut pohjaan asti, sitten kääntö sisäänpäin 90 astetta, ja veto ulos. Tunnustele, missä kohti siellä on "korkea" kolo, johon tikut tarrautuvat. Saattaa olla tiukassa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- jytäkkä
- Mersumies
- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Re: Mittarin irroitus väyrysestä (W210)
Oliko tiukassa ja tuleeko herkästi jälkiä mittariston ja koelaudan välimaastoonMicci05 kirjoitti:Pimeni mersusta digi-kellon polttimo,ajattelin ensin varmistaa miten vaihtotyö kannattaa tehdä ja lainasin kirjastosta ihkauuden W210 korjaus oppaan.
Kirjassa kerrottiin että ensin täytyy ottaa airbakki pois ja ratti myös!Ajattelin kokeilla perinteisesti itse tehdyillä koukuilla ja irrottamatta muita vermeitä,ja kappas vaan mittari sylissä n,20sekunnissa...!!!!!Eli takana 2kpl: ns scart-liitintä ja siinä se.

Minkäskokoinen polttimo mittaristoon tulee kun mulla on toi reunimmainen
kiekkamittarin kohdalta pimeenä


S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City