http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... d68ec1b406
Tuolta löytyy selonteko vika-diagnooseineen.
APUVA. Tyhjäkäynti loppui
kävin testauttamassa tuon systeemin ja viaksi paljastui juuri tuo ilmamäärän
mittarin asento anturi josta toinen liukupinta olikin puhki aivan niinkuin aiemmin oli mainittu. no ei muutako käänsin sitä viisaria eri asentoon jotta vastaisi terveelle alueelle siellä liukupinnalla ja ainaki nyt on pari päivää pelannu ihan hyvin. on kyllä tosi tarkka homma hakea kohalleen tuo anturin
asento , mutta ruuvit vähän löysällä koputtelee aina vähän eri asentoon ja kaasuttelee aina välillä niin kyllä sieltä löytyy lopuksi hyvä tyhjäkäynti
mittarin asento anturi josta toinen liukupinta olikin puhki aivan niinkuin aiemmin oli mainittu. no ei muutako käänsin sitä viisaria eri asentoon jotta vastaisi terveelle alueelle siellä liukupinnalla ja ainaki nyt on pari päivää pelannu ihan hyvin. on kyllä tosi tarkka homma hakea kohalleen tuo anturin
asento , mutta ruuvit vähän löysällä koputtelee aina vähän eri asentoon ja kaasuttelee aina välillä niin kyllä sieltä löytyy lopuksi hyvä tyhjäkäynti

rehtijii kirjoitti:tänään sain uuden tuon asentoanturin , bosch nro:3437224035 ja pistokkeen
nimellä kulkee kirjoissa.
hintaa rapiat 100e. ei paha hinta ja saa tosiaan irto-osanakin.
Eli potentiometrin "potikan" mistä noin edukkaasti sait? Se on kuuleman mukaan niin tarkka asetettava että tarvitsee Bosch huollon mittalaitteet.
Eli potentiometrin "potikan" mistä noin edukkaasti sait? Se on kuuleman mukaan niin tarkka asetettava että tarvitsee Bosch huollon mittalaitteet.[/quote]
M-B Osa Oy , oulusta toimitti osan. P.08-5540220
asennuksesta sen verran , että vanha pois , uus tilalle ja kiinnitysruuvit vähän
löysälle ja kääntelemällä ja koputtelemalla potikkaa , välillä kaasuttelee ja kuuntelee käyntiä niin yllättävän helposti hyvä käynti löytyy. lopuksi ruuvit kiinni.varmaan jollaki hienoilla mittareilla saa tarkemmankin lopputuloksen , mutta kyllä ainaki meijän auto rupes toimiin hienosti
M-B Osa Oy , oulusta toimitti osan. P.08-5540220
asennuksesta sen verran , että vanha pois , uus tilalle ja kiinnitysruuvit vähän
löysälle ja kääntelemällä ja koputtelemalla potikkaa , välillä kaasuttelee ja kuuntelee käyntiä niin yllättävän helposti hyvä käynti löytyy. lopuksi ruuvit kiinni.varmaan jollaki hienoilla mittareilla saa tarkemmankin lopputuloksen , mutta kyllä ainaki meijän auto rupes toimiin hienosti
