Kalajoelle yritän ensi kesänä päästä katseleen, ei ole siellä tullut koskaan käytyä...onkos siellä "iltaohjelmaa" ollut yleensä vai pitääkö jatkaa seuraavaan pitäjään.
Laita syötöt pienelle ja tuu ajaan mua vastaan kilpaaAki P kirjoitti:Ei taijja tohtia sinne viivalle.
Särkyypi pian tommonen yhdistelmä kun pikku turbo ja vapari kone ja kovasti ruokaa. Paljo mukavampaa katella ku muut käskee koneita. Vetarit ei ole onkelma... aina pitää olla yksi mersu "hyllyssä" pikku vaurioiden varalle. Saattapihan se pikkuvetari napsahtaa ku kovin pemarit kylillä ahistelee ja joutuu niitä savustamaan tukehuksiin asti.
Milläs paineilla siellä ajellaan nyt ?Aki P kirjoitti:No ei ne nyt niin suurella ole, mutta pikku turbolle ja matalille paineille ehkä hieman liian suurella.
Turhaan sillä savuttaa jos ei pala ja taas turhaan ahtaa jos ei savua
En en en....!! Mee vaan wil_ma sinä niin minä pysyn siellä varikolla/ katsomossa ja makkarakojullaVil_Ma kirjoitti:
Yllytä vaan! Kyllä se sinne lähtee ku pannaan lähtemään.![]()
Ajat vaikka puolikaasulla ja lähet sievästi liiraamalla...
Outoo jos luistaa, mulla tehot ainaskin kolminkertaistuu (mitattu persdynölläAki P kirjoitti:Äläs ny Esko yllytä![]()
Veskola: paineita on vaan 0.7-0.9 bar. Kyllä se kytkin luistaa ilman morkooliakin. Tosin taitaa olla vanha ja poltettu. Ja pikku turbo on herkkä heräämään, että ei ole ongelmia vedossa. Kyllä siihen sai vähän istuttaa noita putkia, mutta nen menee täysin uusiksi sen ison kuulerin myötä. Pitää vaihtaa syyläri ja vetää putket alakautta ja rakennella runkopalkkia vähän eri mallille.
PP-dieselin syöttöruuvista sitä saa lisättyäveskola kirjoitti:
Vai mistä ruuvista sai morkoolitonta syöttöä lisää ?
Tarvii sitten hommata semmonen kypärä kesäksi, onko kallis ?