190 E, katalysaattori + jäänesto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Hege
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

190 E, katalysaattori + jäänesto

Viesti Kirjoittaja Hege »

Onko katalysaattorilla varustettuun 190 E:hen terveellistä laittaa jäänestoa? Eli onko Masinolilla vaikutusta katalysaattorin toimintaan?

Näköjään on olemassa myös tälläistä ainetta. Tämä varmaankin soveltuu paremmin kuin Masinol-100?
http://www.lasol.fi/tuotteet/masinol_ikat.html
Himmel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Himmel »

Itse olen käyttänyt jäänestoa eikä ongelmia ole ollu (vielä) w201 katalysaattori
HVM
Hupimestari
Hupimestari

Viesti Kirjoittaja HVM »

Masinol i katissa maksat nätistä pullosta. Tavallinen masinol ihan yhtä hyvä aine. Mihinkäs sitä jäänestoa yleensä muuten tarvitaan? Veden poistoon tankista? Ei kunnossa oleva pentsiiniauto ole vailla jäänestoa. Katti ei säry viinalla.
mc
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja mc »

vesa kirjoitti:Masinol i katissa maksat nätistä pullosta. Tavallinen masinol ihan yhtä hyvä aine. Mihinkäs sitä jäänestoa yleensä muuten tarvitaan? Veden poistoon tankista? Ei kunnossa oleva pentsiiniauto ole vailla jäänestoa. Katti ei säry viinalla.

Jäänestolla on samoja ominaisuuksia moottorille kuin Forten huuhteluaineilla, se puhdistaa suuttimia ym, mutta pienemmässä mittakaavassa kuin Forte, itse lorautan tankkiin vain ja ainoastaan Kat I tunnuksella varustettua ainetta noin pari kertaa talvessa.
Vastaa Viestiin