No TC.lle sen verran että ei ollut tarkoitus arvostella sinua,vaan auttaa kavereita löytämää perille,mitä sitten etsivätkään?!Tiedän vaan itse miten vaikeaa on yrittää ymmärtää saksalaista sivustoa ja saada aikaan se mitä haluaa ja mitä pitäs tehdä.Tästä vaan oli kyse,ei muusta.
Lähdit aiemmin talvella risteyksestä "ripeästi" ja se oli sillä "huonommalla" pumpulla ,hyvin tuntui pito olevan hukassa kostealla kasitiellä silloinkin. Onko penkítettyä faktaa "kilpailijoiden" pumpuista??
Onko säätöjä muutettu miten siitä kun minä kurkin pellin alle ?
Silloin jäi mieleen koneen todella nätti tyhjäkäynti, ei jotenkin uskoisi että tuohon malliin löytyy potkua.
Ei oikein voi Pasin tekemää pumppua moittia kun tuota käppyrää katsoo...
löyty selitys tuolle käppyrän oudolle niiaukselle siellä loppupäässä.
oli morkoolin pilli irronnut "huulille" ja ahtojen noustessa tarpeeksi se pudotti
syöttöä rupes aamusella tuntuun että nyt ei oo kyllä kaikki hummat kotona. luulen että numerot olis eri mallisa jos menis nyt uudestaan rullille.
Hienot on käppyrät, kyllähän nuillaki lukemilla vanha 123 liikahtaa siihen malliin että on lippalakkipäiset civic-kuskit ihmeissään.
Tosiaan jos tuo 700Nm vääntö olisi huipussaan vielä 4500 kierroksella tulisi teholukemaksi ko. kierroksilla 449hv ja huipputehot sitten vielä vähän enemmän.
Onko säätöjä muutettu miten siitä kun minä kurkin pellin alle ?
Silloin jäi mieleen koneen todella nätti tyhjäkäynti, ei jotenkin uskoisi että tuohon malliin löytyy potkua.
Joo nätistihän tuo pyöri, kun eilen kuuntelin Eipä moni poika usko mihin auto pystyy
rehtijii kirjoitti:löyty selitys tuolle käppyrän oudolle niiaukselle siellä loppupäässä.
oli morkoolin pilli irronnut "huulille" ja ahtojen noustessa tarpeeksi se pudotti
syöttöä rupes aamusella tuntuun että nyt ei oo kyllä kaikki hummat kotona. luulen että numerot olis eri mallisa jos menis nyt uudestaan rullille.
reilusti yli 400hp nyt kun on pumppu josta sitä naftaa tulee...
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
rehtijii kirjoitti:löyty selitys tuolle käppyrän oudolle niiaukselle siellä loppupäässä.
Jep, uudestaan uudestaan, pitäähän sitä nähdä mikä se ero kokonaisuudessaan on, 150 hv, 200 hv vai jopa enemmän.
Jep, uudestaan uudestaan, pitäähän sitä nähdä mikä se ero kokonaisuudessaan on, 150 hv, 200 hv vai jopa enemmän.
Jotkut vaan osaa paremmin kuin toiset.
Sinäkö Mauri? On tässä nyt ilmeisesti se mynän pumppu jo, jätitkö nyt jotain lukematta?
Jotkut vaan osaa paremmin kuin toiset.
Sinäkö Mauri? On tässä nyt ilmeisesti se mynän pumppu jo, jätitkö nyt jotain lukematta?
Tiedän toki, mutta kyllä se PP:n pumppukin penkillä kävi.... Ja olisi kiva tietää mikä se ero on kun saisi tuolla pumpulla penkityksen ilman ongelmia.
mitähän tuo mynän pumppu tulee kustantaan esim vertailuna ppd:n pumppu.
kun ei kukaan tohdi hintaa sanoa, vai onks ne jotain salaisuuksia et ei
hävetä kun makasanut liikaa .
siis sellainen josta ruokaa tulee ja toimii muutenkin ,
vai pitäisköhän tästä tehdä oikein galluppi .
et mitä maksoi pumppu 7mm tapeilla laitettuna
kun tuntuu et mynän pumppu on ainoa oikea vaikka en ainakaan ole
löytänyt yhtään vertailua et on tosiaan parempi
et olisko jollain esittää faktoja noista pumppujen eroista
Viimeksi muokannut Mikke.K, Pe 11.02.2005 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex