Juu suodatin kannattaa nakata myös uusi kun öljyt vaihtaa. Ja öljypohjan kiristyksen kanssa kannattaa olla varovainen ettei mene liian tiukalle, tiiviste halkeaa helposti, koska laatikossa on tasainen pinta ja ö-pohjassa on pyöreä kantti.
Ja usein kun on pohja vedetty liian tiukkaan, niin pultin reiät kutistuu (pelti vääntyy) ja pultin tiukkuutta on liki mahdoton arvioida ja sitten voi lipsahtaa liian tiukalle> tiiviste halkeaa. Eli varovaisuutta ja malttia hommaan.
Jees Dexron 3 on hyvä, mutta kakkonenkin kelpaa aivan mainiosti.
Toyotalla taitaa olla Jatcon lootat, ja saattoi olla joku toinenkin merkki (aisin-warner tms) tai sillai.
Turbiinissa on proppu, ainakin 722.4 ja 722.3-laatikoissa, taisipa olla jopa vanhemmissakin lootissa, ei välttämättä kaikissa. Proppu tulee esille kun pyörittää konetta (edit: vaikka ruuvarilla turbiinista itsestään vekslaamalla, ei tartte konetta starttailla

). Ilmestyy sinne turbiinikopan ritilän taakse, ja 6mm kuusiokololla pois ja öljyt pihalle.
Flosse tiesikin jo että öljyä laatikkoon muutama litra ja käyntiin, öljy lähtee kiertämään turbiinit ja muut. Kohta loput ylärajaan asti.
Tulipas pitkä tarina...
