Iskarit, jouset vai molemmat? w124
Iskarit, jouset vai molemmat? w124
Perä roikkuu matalalla, kummat vaihtaisi, vaiko molemmat? Molemmat lienevät melkoisen vanhat..
Molemmat kannattaa vaihtaa jos jouset on kerran kuoleentuneet...
Jos vaihdat vain jouset niin iskarit menee rikki todennäiköisesti 6kk sisällä,
johtuen iskarin liikeradan kohdan muuttumisesta.
Jos vaihdat pelkät iskarin niin perä roikkuu edelleen yhtä alhaalla.
Jos vaihdat vain jouset niin iskarit menee rikki todennäiköisesti 6kk sisällä,
johtuen iskarin liikeradan kohdan muuttumisesta.
Jos vaihdat pelkät iskarin niin perä roikkuu edelleen yhtä alhaalla.
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
Re: Iskarit, jouset vai molemmat? w124
Viiden pennin vinkki: Änge jousien väliin korokekumit (3kpl samalle kierrokselle per jousi) löytyy eri korkuisia n. 1e/ kpl. Ihan huuhaatemppu mutta halvalla nousee perä jos ei ajo-ominaisuudet häiritseBercedes kirjoitti:Perä roikkuu matalalla, kummat vaihtaisi, vaiko molemmat? Molemmat lienevät melkoisen vanhat..

Re: Iskarit, jouset vai molemmat? w124
Niin ja jos ei jousien katkeilu häiritse.vesa kirjoitti:Viiden pennin vinkki: Änge jousien väliin korokekumit (3kpl samalle kierrokselle per jousi) löytyy eri korkuisia n. 1e/ kpl. Ihan huuhaatemppu mutta halvalla nousee perä jos ei ajo-ominaisuudet häiritseBercedes kirjoitti:Perä roikkuu matalalla, kummat vaihtaisi, vaiko molemmat? Molemmat lienevät melkoisen vanhat..
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
Re: Iskarit, jouset vai molemmat? w124
Phah.vesa kirjoitti:
Viiden pennin vinkki: Änge jousien väliin korokekumit (3kpl samalle kierrokselle per jousi) löytyy eri korkuisia n. 1e/ kpl. Ihan huuhaatemppu mutta halvalla nousee perä jos ei ajo-ominaisuudet häiritse
Parasta on varmasti vaihtaa/vaihdattaa molemmat. KAtsoin varaosaluetteloita, onko kokemusta noista erikorkuisista kumityynyistä jotka ilmeisesti vaihdetaan jousien vaihdon yhteydessä? Näytti olevan kolmea eri paksuutta..
Kokemusta jousen kumityynyistä?
No niitä on taakse kolmea eri paksuutta, Sinun autossasi on joku niistä.
Kumin reunassa on 1,2 tai 3 nyppyä, 1 on ohuin.
Kumia ei tarvitse vaihtaa kun jousi vaihdetaan, mutta kumit vaihtamalla voi hienosäätää auton korkeutta.
Eteen löytyy 4 eri korkeutta.
Ohuimman ja paksuimman kumin välillä ero auton korkeudessa on aikamoinen, varmaan vähintään pari senttiä.
Saattaapa olla että Sinun autossasi on takajouset poikki.

No niitä on taakse kolmea eri paksuutta, Sinun autossasi on joku niistä.
Kumin reunassa on 1,2 tai 3 nyppyä, 1 on ohuin.
Kumia ei tarvitse vaihtaa kun jousi vaihdetaan, mutta kumit vaihtamalla voi hienosäätää auton korkeutta.
Eteen löytyy 4 eri korkeutta.
Ohuimman ja paksuimman kumin välillä ero auton korkeudessa on aikamoinen, varmaan vähintään pari senttiä.
Saattaapa olla että Sinun autossasi on takajouset poikki.
wiimax.fi