
W123 300 24v turpo diesel
kuis paljon sit on pumppujen laiton hinta ero, eli onks järkeä tuollaiseen mini
turboon teettää mynän pumppua kun tuntuu noista ppd:n pumpuistakin
jotakin saavan, irti eli mitä se mynän pumppu maksaaa .
ja on kyl kumma et aina käsketään soittaa sinne vaikka niitä tuntuu olevan
joka toisessa mersussa, et pitäis jotain hintojakin olla selvillä.
tämä on ihan mielenkiinnosta, kun olis tuo pumpun laitto edessä.
ja onko pumppujen ero tosiaan niin suuri kuin jotku täällä antaa ymmärtää,
eli kumpi olis kannattavaa tuollaiseen mini midi turboon .
turboon teettää mynän pumppua kun tuntuu noista ppd:n pumpuistakin
jotakin saavan, irti eli mitä se mynän pumppu maksaaa .
ja on kyl kumma et aina käsketään soittaa sinne vaikka niitä tuntuu olevan
joka toisessa mersussa, et pitäis jotain hintojakin olla selvillä.
tämä on ihan mielenkiinnosta, kun olis tuo pumpun laitto edessä.
ja onko pumppujen ero tosiaan niin suuri kuin jotku täällä antaa ymmärtää,
eli kumpi olis kannattavaa tuollaiseen mini midi turboon .
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
Ihme itkemistä, miten kummassa me voidaan sanoa mitä se maksaa kun ei olla kyseisissä firmoissa töissä. Varmaan hiukan yksilöllisiä ne hinnat pumpun kunnon mukaan.Mikke.K kirjoitti:niin tuota just tarkoitin
Soita ja kysy niin saat sen hinnan, ei ole vaikeaa käyttää sitä puhelinta.
Viimeksi muokannut Mauri H., La 12.02.2005 09:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
niin kylhän ne hinnatkin on yksilöllisiä,mut sitten eivät varmaan puhelimessa
osaa hintaa sanoa.
kun eihän ne voi kunnostakaan tietää näkemättä
pumppua, vai pitääkö se itse tutkia ensin ja sanoa missä kunnossa pumppu on.
ja ei tämä kyl omasta mielestä mitään itkemistä ole saisi vaan suuntaa antavia
hintoja, niin moni muukin vois varmaan harkita pumpun laittoa
kun olisi jonkinlainen tuntuma hinnoista.
mut sehän on jokaisen oma asia haluaako kertoa mitä tuli maksaan
et silleen
osaa hintaa sanoa.
kun eihän ne voi kunnostakaan tietää näkemättä
pumppua, vai pitääkö se itse tutkia ensin ja sanoa missä kunnossa pumppu on.
ja ei tämä kyl omasta mielestä mitään itkemistä ole saisi vaan suuntaa antavia
hintoja, niin moni muukin vois varmaan harkita pumpun laittoa
kun olisi jonkinlainen tuntuma hinnoista.
mut sehän on jokaisen oma asia haluaako kertoa mitä tuli maksaan
et silleen
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
Haulla löytyy kaikkea kivaa:
Vaikkapa Täältä
Mutta edelleen painotan että soittamalla se selviää Sen "toisen" paikan hinnoista en tiedä.
Hinnoista kannattanee kirjoittaa / kysellä hintavertailut - palstalle.
Vaikkapa Täältä
Mutta edelleen painotan että soittamalla se selviää Sen "toisen" paikan hinnoista en tiedä.
Hinnoista kannattanee kirjoittaa / kysellä hintavertailut - palstalle.
Osaa ne ainakin mynä-dieselissä...ja tehokin tuleeMikke.K kirjoitti:niin kylhän ne hinnatkin on yksilöllisiä,mut sitten eivät varmaan puhelimessa osaa hintaa sanoa. kun eihän ne voi kunnostakaan tietää näkemättä

Hinnatkaan ei voi olla vakiot, niin kuin ei mun palkkakaan...
..mutta tosiaan turha sitä on pelkästä pumpusta maksaa tonneja jos muu tekniikka jää vakioksi. Tätä samaa keskustelua on käyty kaasareiden kohdalla 80 luvulla

Pumppuremppaan kannattaa varata 200...300 € / sylinteri. Sillon se varmaan riittää vaikka olisi vähän kalliimpikin pumpun irroittaja. Mikäli tulee halvempi lasku niin älä välitä, kyllä se raha paikkansa löytää...
Tehoja saa "enemmän irti" ihan vaan kun itse ruuvaa syöttöä lisää, eikä maksa mitäänTuomasJ kirjoitti:No tuokin kyllä selventää jonkun verran. Eli vajaalla 1000€ saa pumpun jolla saa tehoja enemmän irti.

Lisää tietoa: www.skg.fi
Älä tule enää känkkäränkkä.....
Kutosen pumpun tapitus maksaa varmaan siellä 1000€:n nurkilla.
Jos ei tarvii painoja ja laakeria uusia, mutta usein ovat vaihdon tarpeessa.
Mutta todellakin ne pajat hinnoittelee itse, eikä me täällä voorumilla. Eihän me siitä leipäämme tienata, vaan diesel pajat...... Puhelinta kouraan niin seleviää monta asiaa, jos ei tiedä.


Kutosen pumpun tapitus maksaa varmaan siellä 1000€:n nurkilla.
Jos ei tarvii painoja ja laakeria uusia, mutta usein ovat vaihdon tarpeessa.
Mutta todellakin ne pajat hinnoittelee itse, eikä me täällä voorumilla. Eihän me siitä leipäämme tienata, vaan diesel pajat...... Puhelinta kouraan niin seleviää monta asiaa, jos ei tiedä.
Joku mersupurkaamo??
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
ei kai se mynä mikään jumala ole... kaikki nää on vaan mekaanisia osiastonehead kirjoitti:parhaat tehot lähtee ainakin mynän pumpulla, onhan se jo nähty
eihän se rehtijiikään varmaan huvikseen ppn pumppua mynän pumppuun vaihtanut



www.thaiklupi.fi
No kyllä se Mynä silti parhaat pumput tekee.Jussi k kirjoitti:ei kai se mynä mikään jumala ole... kaikki nää on vaan mekaanisia osiastonehead kirjoitti:parhaat tehot lähtee ainakin mynän pumpulla, onhan se jo nähty
eihän se rehtijiikään varmaan huvikseen ppn pumppua mynän pumppuun vaihtanutja maurille, joka pulttaa valmiita osia kii. ihmettelen tuota lausetta: (mies kun kä.... joka tekee itte)
ettei maurilla ja stoneheadilla ois vaan mynän osakkeita
Ja joo, mullahan tosiaan on joka osa valmiiksi tehty ja vielä kaveri pulttasi kiinni. mä vaan maksan. Hoh hoijaa.
mynän osakkeet
Jussi k taitaa olla pystyttänyt leiriteltan pp värväysalueelle..
vahvasti provosointia haetaan lausunnolla ...
Tulokset puhuvat puolestaan
Hyvin tuntuu ainakin oma 300 TurboD merssu liikahtavan
Mynä pumpulla...
Ainakin pitkä kokemus auttaa kun modifioidaan dieselpuolen
laitteita...
Käsittääkseni pulling vehkeissäkin on ks. tekijällä osuutta
ja menestystä tullut...?
kannattais varmaan ostaakin osakkeita tuloksen perusteella ?
kuullaan
vahvasti provosointia haetaan lausunnolla ...
Tulokset puhuvat puolestaan
Hyvin tuntuu ainakin oma 300 TurboD merssu liikahtavan
Mynä pumpulla...
Ainakin pitkä kokemus auttaa kun modifioidaan dieselpuolen
laitteita...
Käsittääkseni pulling vehkeissäkin on ks. tekijällä osuutta
ja menestystä tullut...?
kannattais varmaan ostaakin osakkeita tuloksen perusteella ?
kuullaan
Joo ei varmaan kovin hirveästi kannata MAURI H:n kohdalla lähteä kenenkään väittämään ettei MIES OLE ITSE TEHNYT JA SUUNNITELLUT muutoksia/virityksiä autoonsa....
Jos joku rohkenee tuolaista potaskaa väittää niin varmaan on paikallaan ihan henkilökohtainen keskustelu maurin kanssa, ennen kuin alkaa ihan mitä tahansa julkisuudessa puhumaan...
Jos joku rohkenee tuolaista potaskaa väittää niin varmaan on paikallaan ihan henkilökohtainen keskustelu maurin kanssa, ennen kuin alkaa ihan mitä tahansa julkisuudessa puhumaan...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Noh, rauhallisesti vaan, ei kannata provosoitua, ja totta, onhan autossani paljon osaa mitä en ole itse valmistanut: cooleri, pakosarja (enhän mä hullu ole ja itse räpellä kun Jorma vääntää parhaat sarjat), pumppu ja öljynjäähdyttäjäkennot (voisi kai periaatteessa tehdä siinä kuin coolerinkin, jos osaisi hitsata alumiinia, vaan kun en osaa).Jube kirjoitti:Joo ei varmaan kovin hirveästi kannata MAURI H:n kohdalla lähteä kenenkään väittämään ettei MIES OLE ITSE TEHNYT JA SUUNNITELLUT muutoksia/virityksiä autoonsa....
Jos joku rohkenee tuolaista potaskaa väittää niin varmaan on paikallaan ihan henkilökohtainen keskustelu maurin kanssa, ennen kuin alkaa ihan mitä tahansa julkisuudessa puhumaan...
Kas kun olen tuolla tietotekniikka-alalla hommissa ja aika käsi autohommissa, harrastuksen takia vaan rävelletään.
Silti onhan tuossa paljon itse tehtyä ja vielä enemmän suunniteltua, onneksi on kaverilla hyvät tilat ja työkalut, ja intoa auttaa hullua.
No tuollaiset kommentit on sitä yleistä kateellisuutta ylipäätänsä...kuten mies joka ajaa Ferrarilla - ei siltä kukaan kysy että ootko itte ruuvannut kokoon tai maksanut jo kaikki erät
...ne vaan ihailee sitä AUTOA ja kaikkea sitä mitä se edustaa. 


2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------