Moi tässäs vähän simpukan keskityksestä. Ohjausvaihteen alapuolella on
muistaakseni 13mm avainvälillä oleva tulppa. Tulppa irti piikkikärkinen pultti
tilalle ohjauvaihteen sisällä on kolo johon pultin kärjen tulee osua.Periaatteessa ohjaus kulmien säädössä simpukka tulisi aina lukita
syystä että tällöin ohjausvaihde on varmasti keskellä. Useimmiten rattia on käännetty niin että se on suorassa jolloin simpukka ei ole ns. vapaa asennossa.Aiheuttaa silloin vetelyä puoleleta toiselle kun jompi kumpi tehostimen venttiili on auki. Että näin.

[/quote]'
Onnistuuko tuo keskittäminen kotikonstein vai täytyykö viedä huoltamoon, eli uskaltaako yrittää ettei riko mitään.
Itselläni epäilen juuri tuota keskittämisongelmaa, kun autosta on säädelty useaan otteeseen rengaskulmia yms. olis tarvetta yksityiskohtaiselle ohjeelle kyseisestä toimenpiteestä
Kiitos
