Tuli huvikseen säädeltyä. w124 300D -87 aut
Lopputilanne + pari kysymystä guruille (eli palataanko vanhoihin TOIMIVIIN säätöihin vai vieläkö kannattaa jatkaa

):
Syöttö: 3kierrosta auki
Tyhjäkäynti-ylempi yläruuvi: 2,5 kierrosta auki (säätövara loppu)
Tyhjäkäynti?/kierrosten lasku -alempi yläruuvi: 2,5 kierrosta auki, säätövara loppu
Maksimikierrokset (kuusiokolo): Ei säädetty
Kuusiokolon alla oleva säätö-mikä lienee: Ei säädetty
PErstuntuma tämän jälkeen:
1 Voima lisääntyi kivasti, ei pölläyttele savua sanottavasti
2 Kierrokset jää hieman päälle eli ei laske normaalisti. (toimi OK kun syöttöä oli säädetty 2 kierrosta.) Ei hyvä.
3 Kaasupoljin toimii ärsyttävän ”pinnallisesti”, eli eipä tarvi pahemmin painaa normaaliajossa.
4 Ei toimi automaattilaatikon kanssa kunnolla synkassa:
- kovassa kiihdytyksessä vaihdot luistaa ja hiukan nykäisee kun vihdoin menee päälle
- hitaassa kiihdytyksessä suht ok, mieluummin vähän nykäisee
Kysymykset:
2. Saa tietty kuntoon kun säätää syöttöä tarpeeksi takasin. ENtä muut konstit? Käsittääkseni kun kuusiokoloa kiristää (1 kierros vai montako?) niin auttaa? tuleeko sivuvaikutuksia?
3. Onko kaasupolkimen herkkyydelle säätöä? Tällaistakin vihiä jostain olen saanut että pumpun päällä voisi olla tälle joku säätö en tiedä pitääkö paikkaansa.
4. Onko pumpun kyljessä joku alipainesäädin tätä varten? Pitäisi kääntää oikeaan asentoon vastaamaan nykytilannetta? Laatikon kyljessä ainakin on paineensäätö?
--> MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ LÄHTISITTE NÄITÄ OPTIMOIMAAN? EHKÄPÄ TÄSSÄ ESITETYSSÄ JÄRJESTYKSESSÄ?
kiitti jo etukäteen hyvistä kommenteista.