tekee, ja paljonkin, suht nopea ja sporttinen vehje jo vakionakin, itse olen ajanut varmaan kymmenellä tuollaisella ja hyviä on ollu, mut 328 on jo taas ihan helevetin paljon parempi kuin tuo 325, vaikka tuon 325:n ostaa niin kannattaa ostaa vanos moottorilla oleva koska alavääntö on tuntuvasti parempi. ps e36 325 ei ole rakkine vaan hyvä autowellu kirjoitti:onko kellään kokemuksia e36 korimallin 320 tai 325.... tekeekö rakkineella mitään....?

sit topicin kysymykseen vastaus: bmw vai mersu,hmmmmmm yksinkertaisesti olen tykännyt huomattavasti enemmän bmw:n ajettavuudesta ja siksi niitä on ollutkin jo 5 kpl, eka auto oli bemari ja nyt on bemari ja välissä ei ole muuta ollu, monta kertaa olen mersunkin meinannu hankkia mut bemari on kuitenkin sitten vieny voiton ihan sen ajettavuuden vuoksi eli kyseessä siis se mihin meikäläisen rahat on riittäny. yksinkertaisesti olen saanu huomattavasti ajettavuudeltaan ja suorituskyvyltään "paremman" auton samalla rahalla joten tämänvuoksi ollu bmw.
itse ajattelen että on vain kaksi oikeaa merkkiä bmw ja mb, muut ei kelpaa.
kai se mursukin joskus pihaan lennähtää. ainakin tuon mersun automaattilaatikoiden kestävyys on todella kunnioitettavaa kun bmw: automaatit on paskana vähän väliä mut on ne kyl käyttöominaisuuksiltaan mahtavia mut HEIKKOJA