
Tallustelua romuttamolla (Imatra)
Tallustelua romuttamolla (Imatra)
Sattui silmiin harrastejapsiin
osia etsiessäni vaalea pystylamppu automuseon lähellä olevalla romuttamolla (perällä). Purettuhan sitä tosin oli, mutta autossa oli tallessa vielä äkkiseltään siisti 'tupla' etupuskuri (ilmeisesti 6-syl malli), konepeltiä tosin en saanut auki. Lisäksi autossa oli perinteiset H4 lisävalot (maalatuilla kuvuilla), takaniskatuet ja puuviilua kojelaudassa. Ihan vaan vinkiksi, jos joku E-karjalan alueelta ko. osasia kaipailee.

- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1225
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Tosin
Kuljeskelen tuota LPR-Imatra väliä päivittäin, joten voisin käydä kysäisemässä jossain välissä, mitä vaikka ko. osaset maksaisi ja poimia ne vaikka mukaan. Puuosat vaikuttivat osaksi ainakin kärsineiltä [virtalukon ympäriltä rikki (oli rikottu) (ehkä korjauspaloiksi)], mutta takaniskatuet vaikuttivat olevan ihan ok (tosin oli ihan pikainen vilkaisu). Käyn ko. romarilla paremmalla ajalla vielä kuitenkin pyörähtämässä, koska paikalla oli ihan mielenkiintoista kalustoa, tosin Coronaan ei osia löytynyt.
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1225
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Kiitosta vaan, liikaa vaivaa ei kannata noiden hilppeiden takia nähdä, mutta jos jaksat käydä takaniskatukia irroittamassa niin tarvitsisin myös ne koneistot/tuet sieltä penkistä. 
Mutta tosiaan eivät ole hirveän tärkeitä osia ja hintaa tosiaan kannattanee kysellä etukäteen...

Mutta tosiaan eivät ole hirveän tärkeitä osia ja hintaa tosiaan kannattanee kysellä etukäteen...
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Juu
Yritän ensi viikon mittaan töiltä ehtiä (auki 16.00) käydä vielä ko. paikassa, digikameraa en omista, mutta ehkä sellainen löytyy lainaan. Jokatapauksessa kyselen ainakin osasten hinnat. Btw, lpr:n romiksella käväsin myös alkuviikosta etsimässä nippon-osia, toimiston (hallin) edessä oli pinossa 4kpl barokki-aluja nypityilla hakkapeliitoilla, tiedä sitten minne menossa olivatten.
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1225
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Tallusteltu taas
Kävin tänään uudestaan katselemassa Imatralla, niskatuet oli ihan siistit, mutta kiinnitys vaikutti jälikikäteen tehdyltä, joten eivät alkuperäiset ja tuskin vaivan arvoiset, koska kunnon kiinnikkeitä ei ollut.Tosin halvat ne varmaan olisivat olleet, Saabiin ostin takaniskat, kasan listoja ja yms. sälää, myyjä sanoi, maksa omantunnon mukaan, kysyn olisiko 20-30€ välissä sopiva, puuskahti vaan, ei niin paljoa tarvitse!! 10€ on hyvä 

jap75 kirjoitti:olisikohan tuossa yksilössä 6 sylinterinen kone tallessa kun tuli hankittua 250 se projektiksi?
Tuo romis (niinku kaikki Imatran romikset) on minulle tuntematon. Keltaisilta sivuilta löysin vain yhden Imatralla, Autopurkaamo Huolto-Osa, Portsilta, puh 05-43 28 467 tai 43 28 202. Kartalta en bongannut tuollaista paikkaa ja itse asiassa se EKVA:n automuseokin on Joutsenon puolella rajaa.
Olen huomenna (öh...tänään) menossa Joutsenoon tallille ja jos energiaa piisaa voisin käydä kurkkaamassa vieläkö se mersu siellä purkamolla maatuu.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Jou!
Ite satun asumaan kilometrin päässä tosta romiksesta, joten saattasin kanssa käyä mielenkiinnosta kyyläilemässä, sikäli jos oon tänään täältä opiskelumestoilta Korvikseen menossa.
Ite satun asumaan kilometrin päässä tosta romiksesta, joten saattasin kanssa käyä mielenkiinnosta kyyläilemässä, sikäli jos oon tänään täältä opiskelumestoilta Korvikseen menossa.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
jackie voi varmaan käydä kurkkaas, että onko pirssi siellä vielä. Jos on niin voin itsekin käydä tsekkaamassa uudestaan että mitä löytyy vielä.
Viimeöisen foorumisession (ja punkun) takia heräsin tänään vasta klo 11 ja pääsin tallille yhden maita...pois lähtiessä pimeys oli vallannut maan jo. Ja väsymys asentajan.
Viimeöisen foorumisession (ja punkun) takia heräsin tänään vasta klo 11 ja pääsin tallille yhden maita...pois lähtiessä pimeys oli vallannut maan jo. Ja väsymys asentajan.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Jos jotakuta nyt kiinnistaa, niin Kangasalan Autopurkamo Oy:ssä on hopeanvärinen W111. Osiltaan aika kokonainen, mutta pellit ovat mitä ovat. Nätisti vielä pinon alimmaisena.
http://www.loistoauto.net/
-Daaz
http://www.loistoauto.net/
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Kuin myös meni tuo lappeenrannasta lähtö reilusti pimeän puolellekarra kirjoitti:jackie voi varmaan käydä kurkkaas, että onko pirssi siellä vielä. Jos on niin voin itsekin käydä tsekkaamassa uudestaan että mitä löytyy vielä.
Viimeöisen foorumisession (ja punkun) takia heräsin tänään vasta klo 11 ja pääsin tallille yhden maita...pois lähtiessä pimeys oli vallannut maan jo. Ja väsymys asentajan.

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Menee aavistuksen ohi aiheesta, mutta w123:n omistajien kannattaa vierailla Pajarilan autopurkaamolla (LPR). Siellä on pari w123:n raatoa, joista ex w123 sai monta hyvää osaa. Ja jos en ihan väärin muista, niin pystärikin on jotenkin verkkokalvolle taltioitunu. Voin olla väärässäkin. Hemmetin paljon autoja kuitenkin ja vierailemisen arvonen paikka (paitsi kurakeleillä).
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Kävinpä sitte tänään viimeinkin tuossa Portsillan purkaamossa. Pystäreitä ei enää silmiin sattunu, mut pari 123:a kylläkin. Toinen niistä oli tuotu ajamalla paikalle ja ootti siinä mahdollista Afrikkaan laivaamista. Se toinen olikin sitte melkonen raato, mut sainpa siitä kuiteski virtalukon ympärille tulevan kromikehyksen.
Ja sitte ku jap75 kyseli tossa kutoskoneen perään, ni tuon romiksen naapurissa, Imatranväylän toisella puolella on semosen "kommuuniautotallin" pihassa tosi karkeessa kunnossa oleva 123, jossa on 250:nen kone ja automaattikirstu (
meitsi on oppinu uuen sanan!). Löysin tallilta kyseisen raadon omistajan ja se sano että parilla sadalla se vehje siitä lähtee.

Ja sitte ku jap75 kyseli tossa kutoskoneen perään, ni tuon romiksen naapurissa, Imatranväylän toisella puolella on semosen "kommuuniautotallin" pihassa tosi karkeessa kunnossa oleva 123, jossa on 250:nen kone ja automaattikirstu (

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Tuollaki tuli käytyä viime viikolla. Nuo 123:set on kyllä melko loppuun kaluttuja, mut löytypä niistäki muutama omasta pirssistä kadonnu pisteosa.Sami H. kirjoitti:Menee aavistuksen ohi aiheesta, mutta w123:n omistajien kannattaa vierailla Pajarilan autopurkaamolla (LPR). Siellä on pari w123:n raatoa, joista ex w123 sai monta hyvää osaa. Ja jos en ihan väärin muista, niin pystärikin on jotenkin verkkokalvolle taltioitunu. Voin olla väärässäkin. Hemmetin paljon autoja kuitenkin ja vierailemisen arvonen paikka (paitsi kurakeleillä).
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Juu kovin oli joku niistä kaluttu, mutta onhan siellä yhteensä kai 3 kpl W123:a ja pystäreitä taitaa olla pari. Niiden sisältämistä osista en kyllä tiedä tai muista. Pystärimiesten kannattaa kuitenkin käydä tarkistamassa tilanne.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Tuli tänään käytyä tuolla romiksella taas. Ei mitään mainittavaa mersurintamalla, paitsi et löysin 123:n kolmossarjan kuljettajanpenkkiin kyynärnojan 

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Nmhähä; M110 automaattilootalla odottaa omistajaansa sopuhinnalla. Kone Espoosa.jap75 kirjoitti:olisikohan tuossa yksilössä 6 sylinterinen kone tallessa kun tuli hankittua 250 se projektiksi?
Voi mitenkä tämä topic meni kesähumpassa ohi - noi perinteiset lisävalot olisin niin kernaasti ottanut pystäriini..

"Hullut tykkää kaikesta liikkuvasta."
Heh. Topickiha on tosiaan alotettu aika tarkkaan kaks vuotta sitten.PKivireki kirjoitti:Voi mitenkä tämä topic meni kesähumpassa ohi - noi perinteiset lisävalot olisin niin kernaasti ottanut pystäriini..
Kävin iltapäivällä irrottamassa ton nojan siitä autosta (onneks oli pinossa ylempänä autona) ja samalla tulin ostaneeksi vielä hyväkuntoiset 123:n orkkis kumimatot (kuskin mattoa lukuunottamatta), yhen dattel- värisen tuhkakupin toho 123 200D-projektiin, homeettoman tavaratilanmaton ja kourallisen peltivanteitten pultteja ja sitte pohjan kumitulppia ja jotain sisustan pikkuosia. Nii ja sitte vielä ehjä vasemman jalan tuki

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Päivitystä tähänkin topikkiin. Kävin tiistaina hakemassa kakkosneloseen jarrusatulan tuolta. Samalla reissulla pisti silmää, et siellä oli yks leveemaskisen pystärin konepelti irrallaan. Jos ketä kiinnostaa, ni se pitäis käyä pelastaa sieltä, ennen ku kolhiintuu.
Aikasemmi keväällä tuli käytyy tsekkaamassa 123-tilanne. Yks uus sinne oli tullu ja siinä sattu olee takana niskatuet
. Ne on siin raados vielä paikoillaan, mut mie oon jo lyöny kaupat lukkoon niistä, eli näpit irti 
Aikasemmi keväällä tuli käytyy tsekkaamassa 123-tilanne. Yks uus sinne oli tullu ja siinä sattu olee takana niskatuet


Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Ter. Muut osat löytynee tuolta, paitsi toi lisäpitkillä oleva lasi.Skipoyn kirjoitti:Tietäskö joku romuttamoilla tallustellu, et löytyskö w124:n osia Etelä-Karjalasta, pitäs saaha vasemman lisäpitkillä olevan etulyhdyn lasi, takavalojen lasia ja keskituulettimen kehys.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
no just, tuo lasi ois ollu tärkeinjackie kirjoitti:Ter. Muut osat löytynee tuolta, paitsi toi lisäpitkillä oleva lasi.


Siinä Imatran ja Joutsenon rajalla eli Portsillassa tien etelä puolella. Et voi erehtyä paikasta.Skipoyn kirjoitti:Mutta kyse on siis "automuseon lähellä" olevasta romuttamosta? Saisko tarkempaa tietoa missä se on, vaikka katuosoitteen niin saan sitten itsekin selville paikan sijainnin. Onko Imatra-Joutseno akselilla muita kiertämisen arvoisia romuttamoja?
Eipä näillä nurkilla taia muita romiksia olla. Seuraava paikka on sitte Pajarilan romu Lappeenrannassa.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Tänään oli sitte vihdoinki sellane päivä ja sopivasti aikaa, et aattelin käyä ne niskatuet sieltä vihdoinki purkamassa. Voi pertti! Sehä oli jo menny paaliin se autojackie kirjoitti:Aikasemmi keväällä tuli käytyy tsekkaamassa 123-tilanne. Yks uus sinne oli tullu ja siinä sattu olee takana niskatuet. Ne on siin raados vielä paikoillaan, mut mie oon jo lyöny kaupat lukkoon niistä, eli näpit irti

Hauskana sattumana voisi mainita, et tää auto, mistä nyt meinasin ne tuet purkaa, oli tossa keväällä myynnissä. Myöhä sitä käytiin tietty kattomassa PTI:n kanssa ja sen myyjä vähä niinku loukkaantu ja hyvä ettei suuttunu, ku sille sillo mainitsin et "täs ois vähä liikaa laittoa"

Nii ja oli siellä sitte tollanenki


Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
No joo, mut sen mukane oli hintaki. Tonnia huuteli tost kolaroiusta pystäristäkasiässä kirjoitti:olipas Leksalla ihmeen ehjän näköstä kalustoa pihalla.

"Mistä tietää et tää mersu ei oo ruosteessa?"
"Hinnasta."
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)