Nii-i, humpuukia on. Kai.
Mutta taas toisaalta Allu on sitä mieltä että laitteella on selvää vaikutusta.
Miehen tavanneena ei hänenkään lausuntoaan voi sivuuttaa huomiotta.
Ja jos kolmen kuukauden sisällä ei hyötyä ala näkyä, paketinhan voi palauttaa.
Kohta varmaan saadaan myös "radon" kommentitkin aiheesta, jos tilaus tuli tehtyä.
Itselläni menee seuraavat löysät rahat alustaremppaan, mutta sen jälkeen ajattelin itsekin humpuukin testata.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
En uskaltanut vielä tilata vaikka houkutus on suuri..
Kestäähän tuo laite 40v ja sillä on 3kk palautusoikeus.
Bensa-autoissa hyöty on kuulemma paljon suurempi joten nyt satsaa ja on 38v päästä paljon rikkaampi
Jossakin työkonelehdessä tuota oli testattu varsin hyvin tuloksin. Tuollaisessa vakiokierrosmoottorissahan kulutuksen vaihtelu on pienempää kuin autoissa, jolloin tulokset tuntuivat luotettavammille. Jos tosiaan toimii, kuten lehti jutusta ymmärsin, hankkii laite hyvin nopeasti hintansa.
Pitänee etsiä vielä tuo lehti ja lukea juttu kriittisemmin.
Kerran oli testissä kuukauden tommonen GP. sanon minä. Se ei varmaan ollu päällä kun en huomannut mitään eroa n. 5000km. aikana
Mulla varmaan ajaa nuo kaksi 8" kaiutinta tuolla hattuhyllyllä tankin päällä sen asiansa. Ne magneetit pistää polttoaine hiukkaset ruotuun jo tankissa Tai sitten ne kaiuttimet imee sen "säästön" siitä ainesta sinne tankin seinämään tiukasti kiinni, eikä päästä sitä säästöä käyttöön.
JSK kirjoitti:Jossakin työkonelehdessä tuota oli testattu varsin hyvin tuloksin. Tuollaisessa vakiokierrosmoottorissahan kulutuksen vaihtelu on pienempää kuin autoissa, jolloin tulokset tuntuivat luotettavammille. Jos tosiaan toimii, kuten lehti jutusta ymmärsin, hankkii laite hyvin nopeasti hintansa.
Pitänee etsiä vielä tuo lehti ja lukea juttu kriittisemmin.
Itse ainakin luin tuosta Koneyrittäjä lehdestä. Olikohan se uusin numero? No kuitenkin, jos ei uusin niin toiseksi uusin.
veppe kirjoitti:Piti oikein alkaa tarkemmin lukea juttua tuolta magnofuelin sivulta..
Lainaus:
"SKEPTISMI
On ihmisluonnon mukaista epäillä kaikkea mitä ei voi ymmärtää. Vaikka magnetismi on yksi vanhimmista tieteenaloista, se on edelleen yksi vähiten tutkittuja. Yleinen kysymys kuuluu, "miksi moottorin tai auton valmistajat eivät käytä ionisaatiota?" Moottoriteollisuus ei ole tunnettu kehitysnopeudestaan, eikä se myöskään aina tuo uusia innovaatioita ensimmäisenä markkinoille. Elektroninen polttonesteen ruiskutusjärjestelmä(solenoidin magneettikentän läpi ruiskutussuuttimeen) tekee sen osaltaan, ionisoi polttoainetta. On todennäköistä, että uusiin poltonesteen ruiskutussuutinmalleihin on sisällytetty voimakkaampia magneettikenttiä takaamaan polttoaineen parempaa tehoa. Öljy-yhtiöt väittävät, että magneettikentät eivät tehoa öljy peräisiin polttoaineisiin. Silti samat öljy-yhtiöt käyttävät magneettikenttiä arktisten olosuhteiden öljyputkissa, estääkseen öljyn hyytymisen."
Tämäkö se onkin se syy noiden suoraruiskujen pieneen kulutukseen
Jos öljy-yhtiöt käyttävät magneetteja öljyputkissaan, syy on erittäin epätödennäköisesti öljyn juoksevana pitäminen. Moni varmaan tietään, että maata ympäröi magneettikenttä, joka vaikuttaa myös maan pinnalla. Tämä magneettikenttä on kokoajan muuttuvassa tilassa ja erityisesti magneettisten myrskyjen aikana, jotka aiheutuvat muun muassa aurinkotuulesta. Erään fysiikan lain mukaan suljettuun virtapiiriin muodostuu virta kun sen läpäisee muuttuva magneettikenttä. Sama tapahtuu muun muassa auton laturissa.
Aiemmin öljy-yhtiön ihmettelivät öljyputkien outoja korroosiatapahtumia, joita ei olisi pitänyt tapahtua kylmissä olosuhteissa niin nopeasti. Syyksi paljastui maan magneettikenttien muutoksen aiheuttamat sähkövirrat öljyputkistoissa. Voimakkaan magneettimyrskyn aikana syntyy GIC-virta joka voi aiheuttaa sähkölinjaan jopa 150 ampeerin virran kun sähkölinja kulkee Raumalta Seinäjoen kautta Varkauteen ja sieltä Loviisan ja Inkoon kautta takaisin Raumalle. Joskus GIC-virrat voivat vaurioittaa muuntajia tai laukaista niiden suojaukset.
Aiheeseen liittyvää seurantaa ja revontulia. Revontulien kuvat ovat erittäin hienoja, aiemmin mainitulla sivulla kuvia.
Niin, kyllähän se kaikki raha mitä näihin ihmemagneetteihin sijoittaa menee 100% hukkaan.
Paitsi jos ostos vähentää ostajan juopottelua niin onhan se hyvä asia.
Juurikaan paremmin ei asiaa voi ilmaista
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994
Skeptisiä kommentteja hyvä hyvä...
Pitääpä täsä v.lopun aikana kaivaa esille tietoja "laitteesta" (pelkkä mangneetti) joka on 609:ssä, ja laittaa esile..
Lisää tuonempana..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
tosi asia ettei 124-koppaista lujempaa autoa ole tehty !!
Vuodessa 50 tkm, öljyn ja suodattimen vaihdot kympin välein, eikä mitään muuta
...kop kop... ja LEIMA otteeseen ja k-mies vaan kehui ! Ja tälläinen aurinkokeli, siis ihan selvä terassikeli ! Voiko ihmisen mieli olla iloisempi
no , tämä vaan oli tälläinen iloisuuden avautuminen
edit: tästä piti tulla oma otsikko, jotenkin vaan pompsahti tänne ...sori
Tipi kirjoitti:tosi asia ettei 124-koppaista lujempaa autoa ole tehty !!
Vuodessa 50 tkm, öljyn ja suodattimen vaihdot kympin välein, eikä mitään muuta
...kop kop... ja LEIMA otteeseen ja k-mies vaan kehui ! Ja tälläinen aurinkokeli, siis ihan selvä terassikeli ! Voiko ihmisen mieli olla iloisempi
no , tämä vaan oli tälläinen iloisuuden avautuminen