
Varmaan joku on jo tällä voorumilla samaa tiedustellutkin...

Mutta kun noi pussit tahtoo jäätyä nahkajakkaraan kiinni


Laitteeseen on sellanen tiiliskiven kokoinen (ja painoinen) kaukosäädinkin, mutta ei ole hajuakaan, miten sitä käytetään..?
Omaan kärryyn laittoivat Veholla tun pienen muovisen sulakerasian tuonne akun taakse tulipeltiin kiinni.sami hoo kirjoitti:Kiitos vihjeistä! Missä ne sulakkeet sijaitsevat?
En ihan näin laiska ole, mutta kun ulkona on niin peijakkaan vilponen ilma ja toi meri on sadan metrin päässä... (raitis merituuli virkistää kivasti...)
ei viitteis hirveen kauan viettää aikaa pellin alla
Oletko mitannut anturin lämpötilaa. Se vetää releen päälle vasta kun on saavuttanut +60 astetta.Sitten alkaa puhaltimet vasta työntää lämmintä sisään.sami hoo kirjoitti:Joostain syystä Eberi kyllä käy ja lämmittää veden, mutta puhallin ei lähde päälle... Jos avaimesta vääntää virran päälle, niin puhallin ei lähde silti käyntiin...?!? Vasta kun Eberin sammuttaa, niin puhallin menee päälle?!?![]()
Varmaan joku on jo tällä voorumilla samaa tiedustellutkin...![]()
Mutta kun noi pussit tahtoo jäätyä nahkajakkaraan kiinni, ku on niin penteleen kylymä!
Mulla se anturi on vesiletkussa lähellä eberin releitä. Siinä on kaksi johtoa, ne kun yhditää (eberi kytkettynä) puhaltimien pitäis lähtee tuhiseen. Silloin on vika anturissa (luulisin) Jos ei lähe puhaltaan, niin taas haetaan niitä sulakkeita tai johtovikaasami hoo kirjoitti:En ole ihan varma mitä tarkoitit, mutta olen kyllä kokeillut laittaa eberin päälle, sen jälkeen kun moottori on ollut käynnissä ja autolla on ajettu sitä ennen niin että moottori on ollut varmasti lämmin... Jopa viime kesänä yritin käyttää sitä ja käytinkin 30 min. per kerta, vaan puhallin ei lähde käyntiin. Lakkasi toimimasta viime vuonna kevään kynnyksellä, eikä sitten vain ole löytynyt intoa/muistanut sitä korjailla, mutta nyt kun on näin julmetun kylmä, niin olisi ihan mukavaa mennä lämpimään pirssiin...
Tiedän, että puhallin lähtee päälle vasta kun laite on käynyt n. 2-3 min., paitsi jos heti ajon jälkeen käynnistää eberin.
Joten vaikuttaisi kyllä siltä, että tuo anturi on basana.Aivan kuten sanoit.
Missäs se anturi sitten sijaitsee...? Voihan siellä olla johtokin poikki.
takope kirjoitti:Mulla se anturi on vesiletkussa lähellä eberin releitä. Siinä on kaksi johtoa, ne kun yhditää (eberi kytkettynä) puhaltimien pitäis lähtee tuhiseen. Silloin on vika anturissa (luulisin) Jos ei lähe puhaltaan, niin taas haetaan niitä sulakkeita tai johtovikaasami hoo kirjoitti:En ole ihan varma mitä tarkoitit, mutta olen kyllä kokeillut laittaa eberin päälle, sen jälkeen kun moottori on ollut käynnissä ja autolla on ajettu sitä ennen niin että moottori on ollut varmasti lämmin... Jopa viime kesänä yritin käyttää sitä ja käytinkin 30 min. per kerta, vaan puhallin ei lähde käyntiin. Lakkasi toimimasta viime vuonna kevään kynnyksellä, eikä sitten vain ole löytynyt intoa/muistanut sitä korjailla, mutta nyt kun on näin julmetun kylmä, niin olisi ihan mukavaa mennä lämpimään pirssiin...
Tiedän, että puhallin lähtee päälle vasta kun laite on käynyt n. 2-3 min., paitsi jos heti ajon jälkeen käynnistää eberin.
Joten vaikuttaisi kyllä siltä, että tuo anturi on basana.Aivan kuten sanoit.
Missäs se anturi sitten sijaitsee...? Voihan siellä olla johtokin poikki..
Selkeetä ku matkaratio.