Näppärän näköinen, eikä edes rumin pick-up viritys..
Autolöytöjä kotimaasta :)
Re: MB 230 Coupe 1989 hintaan 5 900,-
Meinasin lähteä katsomaan tätä AutoRipatille, mutta on kuulemma myyty viime lauantaina. "Syyllinen" ilmoittautukoon foorumilla
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
- Ari66
- Valvoja

- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Hyvin pilattu Ässä
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=217709
Toinen samanverran menis rahaa jotta saisi takaisin kuntoon.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=217709
Toinen samanverran menis rahaa jotta saisi takaisin kuntoon.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Voi Tsiisus! Eikö tyhmyys koskaan lopu maailmasta? Kehdannut vielä itse mennä kuvaan, onkohan tämä joku Photoshop-pila?Ari66 kirjoitti:Hyvin pilattu Ässä![]()
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=217709
Toinen samanverran menis rahaa jotta saisi takaisin kuntoon.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
126
Kyllä on ihan oikeasti tuo ruoska olemassa.
Valitettavasti jopa tunnen yhden auton edellisistä omistajista
Valitettavasti jopa tunnen yhden auton edellisistä omistajista
MB 300 CE -90
[url=http://photobucket.com/albums/v235/johtotahti/bmw325cabriolet/?action=logout]BMW 325i cabriolet[/url]
ex MB 220 D -78
[url=http://photobucket.com/albums/v235/johtotahti/bmw325cabriolet/?action=logout]BMW 325i cabriolet[/url]
ex MB 220 D -78
No tuo raiskaaminenhan on tietysti taas kerran makuasia.
Jos otteessa lukee oma nimi omistajan paikalla lossillehan saa valitettavasti tehdä mitä vaan
Olen vähän jäävi kommentoimaan asiaa noiden maalattujen takavalojeni kanssa,
mutta eikö Suomeen saada säädettyä lakia joka kieltää korisarjan asentamisen Ässään
Järkyttävä ilmestys.
Ja nuo tee-se-itse-popniittiviritykset on justiinsa niitä pahimpia.
Olen vähän jäävi kommentoimaan asiaa noiden maalattujen takavalojeni kanssa,
Järkyttävä ilmestys.
Ja nuo tee-se-itse-popniittiviritykset on justiinsa niitä pahimpia.
Suomeen..tai mieluummin koko maailmaan,pitäisi saada laki joka kieltäisi korisarjojen asentamisen KAIKKIIN Mersuihin!vesa kirjoitti: mutta eikö Suomeen saada säädettyä lakia joka kieltää korisarjan asentamisen Ässään![]()
![]()
Poikkeusluvalla sitten saisi AMG-korisarjoja asentaa muihinkin kuin aitoihin AMG-Mersuihin..mutta sekin siis vain poikkeusluvalla ja jokainen tapaus erikseen harkiten..
- Ari66
- Valvoja

- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Joo, mutta aina pitäisi tulla vain kielteisiä päätöksiä.jva kirjoitti:Poikkeusluvalla sitten saisi AMG-korisarjoja asentaa muihinkin kuin aitoihin AMG-Mersuihin..mutta sekin siis vain poikkeusluvalla ja jokainen tapaus erikseen harkiten..![]()
Itse näen painajaisia jo siitä, kun mersuumme on joku edellinen hommannut Brockin aluvanteet
On se kumma, ettei alkuperäiset oo kelvanneet.
Liikaa tuuninkia jo tuo piraattivannehomma.
Onneksi peltivanteet sentään ovat Original-Teile -muovikapseleilla, huhhuh.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
http://www.avainvaunu.fi/auto.php?id=2823132
Tuommonen oli pihassa kun kävin muissa asioissa ko. paikassa.
Muuten ihan hieno mutta oikea taka nurkka oli maalattu syystä tai toisesta uudestaan ja oli hieman epäonnistunut.
Tuommonen oli pihassa kun kävin muissa asioissa ko. paikassa.
Muuten ihan hieno mutta oikea taka nurkka oli maalattu syystä tai toisesta uudestaan ja oli hieman epäonnistunut.
Olen tässä työmatkalla pohojammaalla, elikkäs Lapualla. Netistä tsekkasin että onko täällä lakeuksilla mitään mielenkiintoisia mersuja tarjolla. Näytti olevan matkalla Lappeenrannasta tänne tien päällä lukuisat määrät W124-koppaisia mersuja – paljon enemmin mitä etelä-karjalan kulmilla liikkuu.
Kävin koeajamassa Rinta-Joupilla Tervajoella seuraavan pirssin, eli W124 230TE automaatti 1988, mittarissa 408 tkm. Auto oli ikään ja ajomäärään nähden siisti ja toimiva. Muutama alkava kukkanen löytyi maalipinnasta, menee ihan pikku paikkamaalauksella piiloon. Tekniikka tuntui toimivan, ajoltaan auto oli hyvä ja pirteä – laatikko pelasi hienosti. Kylmänä kone kävi aavistuksen karkeasti mutta asettui lämmettyään.
Muutama seikka himmentää pelin hohtoa; matkamittari ei näyttänyt toimivan nyt – tripin nollauksen jälkeen siihen kiepoi 900 m jonka jälkeen rulla pysähtyi aina. Katsastus on tehty viimeiksi 8.3.2004 ja kolmosella leimaus odottaa siis tässä kuussa. Apukuskin puolen lämmönsäätö tyrkkäsi kuumaa koko ajan rullan asennosta riippumatta. Pari oikean puolen kylkilistaa irvisti kiinnikkeistään.
Autossa oli kohtuuhyvät HKPL 2:t alla, kesiksistä ei tietoa. Istuinsuojat oli siniset, uudehkot (erittäin siistit) ja hyvin istuvat – takapenkin jaettu kääntökin oli otettu huomioon. Vanha Blaupunkt kasettisoitin nökötti kolossaan.
Autossa ei ollut keskuslukkoa, tai se ei sitten toiminut – tankiluukussa ei ollut sitä lukitustappia joten kertookohan se todellisen asianlaidan? ASD oli mutta ei ABS:ää.
Auto oli ollut ensimmäisellä omistajallaan Hämeenlinnassa vuoteen 2001 jonka jälkeen se siirtyi toiselle isännälleen (syntynyt 1949) Vaasaan josta se oli annettu vaihdokiksi nyt Tervajoella.
Hinta oli ollut aiemmin 6 t mutta nyt auto oli tarjouksessa 5 t euroa. Minulle annettiin ymmärtää että auto vaihtaa omistajaa suoralla kaupalla hintaan 4500,- euroa.
http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_c ... &id=871857
Paluumatkalla Lapualle stoppasimme muutaman kerran lukuisilla autopihoilla; saldona oli Tervajoella tumma 1991 500E, hintaan 11 / 20 tuhatta riippuen onko verotettu vai ei. Tervajoelta hieman Lapualle päin bongasin Tolkin Autotuonnissa 1991 500 SECin, tumma väriltään hintaan noin 20 tuhatta, mutta siellä nökötti myös ryhdikäs 230TE 1991 (tai 1990), väriltään valkoinen, alla nastarenkaat ja mittarissa 172 tkm hintaan 7 tuhatta (sis.verot – mutta en tiedä onko katsastettu Suomeen, ei olut lappuja). Siihen hintaan ei saa itsekään haettua siistiä vastaavaa saksanmaalta.
Kaiken kaikkiaan välille mahtu varmaan tusina C124:sta ja liuta W210 sekä W202 –malleja. On lakeuksien isännillä ainakin autoja laanit täynnä, sen latomeren lisäksi.
Kävin koeajamassa Rinta-Joupilla Tervajoella seuraavan pirssin, eli W124 230TE automaatti 1988, mittarissa 408 tkm. Auto oli ikään ja ajomäärään nähden siisti ja toimiva. Muutama alkava kukkanen löytyi maalipinnasta, menee ihan pikku paikkamaalauksella piiloon. Tekniikka tuntui toimivan, ajoltaan auto oli hyvä ja pirteä – laatikko pelasi hienosti. Kylmänä kone kävi aavistuksen karkeasti mutta asettui lämmettyään.
Muutama seikka himmentää pelin hohtoa; matkamittari ei näyttänyt toimivan nyt – tripin nollauksen jälkeen siihen kiepoi 900 m jonka jälkeen rulla pysähtyi aina. Katsastus on tehty viimeiksi 8.3.2004 ja kolmosella leimaus odottaa siis tässä kuussa. Apukuskin puolen lämmönsäätö tyrkkäsi kuumaa koko ajan rullan asennosta riippumatta. Pari oikean puolen kylkilistaa irvisti kiinnikkeistään.
Autossa oli kohtuuhyvät HKPL 2:t alla, kesiksistä ei tietoa. Istuinsuojat oli siniset, uudehkot (erittäin siistit) ja hyvin istuvat – takapenkin jaettu kääntökin oli otettu huomioon. Vanha Blaupunkt kasettisoitin nökötti kolossaan.
Autossa ei ollut keskuslukkoa, tai se ei sitten toiminut – tankiluukussa ei ollut sitä lukitustappia joten kertookohan se todellisen asianlaidan? ASD oli mutta ei ABS:ää.
Auto oli ollut ensimmäisellä omistajallaan Hämeenlinnassa vuoteen 2001 jonka jälkeen se siirtyi toiselle isännälleen (syntynyt 1949) Vaasaan josta se oli annettu vaihdokiksi nyt Tervajoella.
Hinta oli ollut aiemmin 6 t mutta nyt auto oli tarjouksessa 5 t euroa. Minulle annettiin ymmärtää että auto vaihtaa omistajaa suoralla kaupalla hintaan 4500,- euroa.
http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_c ... &id=871857
Paluumatkalla Lapualle stoppasimme muutaman kerran lukuisilla autopihoilla; saldona oli Tervajoella tumma 1991 500E, hintaan 11 / 20 tuhatta riippuen onko verotettu vai ei. Tervajoelta hieman Lapualle päin bongasin Tolkin Autotuonnissa 1991 500 SECin, tumma väriltään hintaan noin 20 tuhatta, mutta siellä nökötti myös ryhdikäs 230TE 1991 (tai 1990), väriltään valkoinen, alla nastarenkaat ja mittarissa 172 tkm hintaan 7 tuhatta (sis.verot – mutta en tiedä onko katsastettu Suomeen, ei olut lappuja). Siihen hintaan ei saa itsekään haettua siistiä vastaavaa saksanmaalta.
Kaiken kaikkiaan välille mahtu varmaan tusina C124:sta ja liuta W210 sekä W202 –malleja. On lakeuksien isännillä ainakin autoja laanit täynnä, sen latomeren lisäksi.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Mikkelissä kohtuuhintainen 1991 500 SE (W140):
http://www.savonautokeskus.fi/vauto.asp ... &liike=325
http://www.savonautokeskus.fi/vauto.asp ... &liike=325
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ja on muuten SEL. Ja ihan hirveessä kunnossa, tosin hinta kohtaa kunnon.. Ilman nahkoja, ilman mitään turhia kilkkeitä. Luultavasti tuontiauto, siinä ei mitään pahaa ole. Mutta ei mikään helmi..Timo L. kirjoitti:Mikkelissä kohtuuhintainen 1991 500 SE (W140):
http://www.savonautokeskus.fi/vauto.asp ... &liike=325
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=268927
Originaalin ulkoasun omaava W126 80-luvun alun väriyhdistelmällä
Mutta kohtuuvarustein ja äkkiseltään käyttökuntoinen. Huomioi originaalit 14" W126-ufokapsyylit
.
Originaalin ulkoasun omaava W126 80-luvun alun väriyhdistelmällä
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Juu, mm. voimailumallin ikkunannostimetTimo L. kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=268927
Originaalin ulkoasun omaava W126 80-luvun alun väriyhdistelmälläMutta kohtuuvarustein ja äkkiseltään käyttökuntoinen.
Ei vaan, saisiko tämän vielä vanhoilla säänöillä jopa museoautoksi 2007 vai milloin se 30-vuotissääntö tuli voimaan? Kuka muistaa?
Äkkiseltään näyttäisi jopa kuvien perusteella kuntopuoli tuollaiseksi vähällä vaivalla kelpaavaksi, jos ei huippupisteitä tavoittele.
Tuohon kun laittaa alle tieliikenneasetuksen edellyttämät 18" rapukset niin kyytiin nousuun tarvitaan paloportaitaTimo L. kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=268927
Originaalin ulkoasun omaava W126 80-luvun alun väriyhdistelmälläMutta kohtuuvarustein ja äkkiseltään käyttökuntoinen. Huomioi originaalit 14" W126-ufokapsyylit
.
Jep.RH kirjoitti:saisiko tämän vielä vanhoilla säänöillä jopa museoautoksi 2007 vai milloin se 30-vuotissääntö tuli voimaan?
Valmistusvuoden päättymisestä tule olla kulunut 25 vuotta. 2007 on viimeinen vuosi 25v-säännöllä ja silloin saa 1981 valmistetun/käyttöönotetun MA:ksi.
SAHK-lainausta: "Museoajoneuvotarkistuksessa noudatetaan 25 vuoden ikärajaa aina vuoteen 2008 asti, jolloin raja nousee 30 vuoteen."
Nuoriso hiljaa! Katsokaa kokonaisuutta eikä kolmea tuumaa kerrallaan.Hirviövannemies kirjoitti:[ Voi herrajeesus mikä "baja"-malli, on tainnu luiskahtaa kasin vieterit alle
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Kiitos! Tässähän ihan punastuuAku P kirjoitti:Nuoriso hiljaa! Katsokaa kokonaisuutta eikä kolmea tuumaa kerrallaan.Hirviövannemies kirjoitti:[ Voi herrajeesus mikä "baja"-malli, on tainnu luiskahtaa kasin vieterit alle
Ilmeisesti tutkijoiden väitteet väestön aikustumishaluttomuudesta tosiaan pitävät paikkansa...Hirviövannemies kirjoitti:[Tässähän ihan punastuu37 v ja vielä tituleerataan nuorisoksi
No, etpä ainakaan ammattivalittaja-papparaiseksi rupea niin pysy toki henkisesti nuorena, siihen tässä kai meistä useimmat kuitenkin pyrkivät.
Vakavissan puhuen, kyllähän nuo orggispyörät vallankin tuossa pyykkilautakylkisessä autossa minusta käyttävät tosi hienosti samaa muotokieltä minkä kori jo aloittaa, ja harmonia on helppo rikkoa varomattomalla vannevalinnalla tai muulla muokkauksella.
Graafisen suunnittelun opettajani olisi varmaan puhunut aiheesta myös kuvapinnan jakamisen kurssilla; pyörät ja mm. välimatka maasta ovat tuossa suunnilleen kauniissa suhteessa kaikkeen muuhun -- on vaikutelma sitten miten epäurheilullinen hyvänsä.
Jotkut 18 tuuman (hirviö-) vanteet tekevät kärrystä taas yhden luvun siihen "pyörät autolla"-sarjaan, jota mm. tämä uudehko Chrysler, joka on minusta ihan kauhean näköinen. Alaosa voisi olla OK, mutta kokonaisuus näyttää siltä kuin auto olisi jäänyt Monty Pythonin alkuteksteihin. (Kuka ei muista, niin niissä tuli taivaasta iso jalka, joka talloi kuvassa olijat). Alaosan möhkälemäisyyttä lisäävät vielä kiitneämuotoiset puskurit. Hiukan muusta irrotetut olisivat jatkaneet korin kylkilistan linjaa koko auton mitan, ja vot: olisi varmaan ollut ilmavamman näköinen koko vehje.
No, tämä tästä, kun sitä ooteetä on varoitettu enempiä suoltamasta.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Ylivieskan Mobilalla on -88 300TDT automaatti, farkku. Mittarilukema maltillinen 370tkm (muistaakseni)
. E mallin konepelti ja kylkipahvit. Hintaakin oli vain 9800€. Hoh hoi..
Sitten eräällä jobbarilla oli -89 500SEL alle 300tkm ajettu, mustat nahat, musta muutenkin. Kovasti tyrkytti koeajolle. Totesin, että en viitsi ku vanhat mersumiehet on sanoneet, että ässäkuume on tarttuvaa. Kuulemma jonkun tuomarin entinen ja tullut liikkeeseen kesämökki kauppojen yhteydessä??? hintaa oli vielä noin 16000€. Menee kuulemma alle kympin kulutuksella
Haanpää, paikallinen Opel liike möi E200D:tä. Ollut jo viime syksystä lähtien myynnissä. Siellä se nuupotti pölyisenä uutta kotia odottamassa. Hintalapussa vain luki, että "ikiliikkuja".
Muistaakseni jotain lähemmäs 10t €.
Sitten eräällä jobbarilla oli -89 500SEL alle 300tkm ajettu, mustat nahat, musta muutenkin. Kovasti tyrkytti koeajolle. Totesin, että en viitsi ku vanhat mersumiehet on sanoneet, että ässäkuume on tarttuvaa. Kuulemma jonkun tuomarin entinen ja tullut liikkeeseen kesämökki kauppojen yhteydessä??? hintaa oli vielä noin 16000€. Menee kuulemma alle kympin kulutuksella
Haanpää, paikallinen Opel liike möi E200D:tä. Ollut jo viime syksystä lähtien myynnissä. Siellä se nuupotti pölyisenä uutta kotia odottamassa. Hintalapussa vain luki, että "ikiliikkuja".
Viimeksi muokannut pappi, Ke 13.04.2005 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersu myyty...
Ja sitten kysymys väliin:
onko tamperelaisilla havaintoja Tästä W126:sta.
Eräs tuttu ässäläistä etsiskelee ja bongasi tuon Aamulehden autoliitteestä -- helpottaisi, jos joku olisi joskus ko. vekotinta käynyt katselemassa, niin ei tarvitsisi lähteä ehkä ihan turhan päin täältä Hämeeseen ajelemaan.
Liikkeen pääsivu on muuten www.ajopelit.fi , josta tuo löytyy.
onko tamperelaisilla havaintoja Tästä W126:sta.
Eräs tuttu ässäläistä etsiskelee ja bongasi tuon Aamulehden autoliitteestä -- helpottaisi, jos joku olisi joskus ko. vekotinta käynyt katselemassa, niin ei tarvitsisi lähteä ehkä ihan turhan päin täältä Hämeeseen ajelemaan.
Liikkeen pääsivu on muuten www.ajopelit.fi , josta tuo löytyy.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Tuskin kaipaat kommenttia "kallis" tähän väliin, mutta paremmilla varusteilla saa meikäläisen auton, ja halvemmalla....Aku P kirjoitti:Ja sitten kysymys väliin:
onko tamperelaisilla havaintoja Tästä W126:sta.
Eräs tuttu ässäläistä etsiskelee ja bongasi tuon Aamulehden autoliitteestä -- helpottaisi, jos joku olisi joskus ko. vekotinta käynyt katselemassa, niin ei tarvitsisi lähteä ehkä ihan turhan päin täältä Hämeeseen ajelemaan.
Liikkeen pääsivu on muuten www.ajopelit.fi , josta tuo löytyy.
No kuinkas halvalla sen saa?? 2K€???Hirviövannemies kirjoitti:Tuskin kaipaat kommenttia "kallis" tähän väliin, mutta paremmilla varusteilla saa meikäläisen auton, ja halvemmalla....Aku P kirjoitti:Ja sitten kysymys väliin:
onko tamperelaisilla havaintoja Tästä W126:sta.
Eräs tuttu ässäläistä etsiskelee ja bongasi tuon Aamulehden autoliitteestä -- helpottaisi, jos joku olisi joskus ko. vekotinta käynyt katselemassa, niin ei tarvitsisi lähteä ehkä ihan turhan päin täältä Hämeeseen ajelemaan.
Liikkeen pääsivu on muuten www.ajopelit.fi , josta tuo löytyy.
Käsirahana käyJS kirjoitti:No kuinkas halvalla sen saa?? 2K€???Hirviövannemies kirjoitti:Tuskin kaipaat kommenttia "kallis" tähän väliin, mutta paremmilla varusteilla saa meikäläisen auton, ja halvemmalla....Aku P kirjoitti:Ja sitten kysymys väliin:
onko tamperelaisilla havaintoja Tästä W126:sta.
Eräs tuttu ässäläistä etsiskelee ja bongasi tuon Aamulehden autoliitteestä -- helpottaisi, jos joku olisi joskus ko. vekotinta käynyt katselemassa, niin ei tarvitsisi lähteä ehkä ihan turhan päin täältä Hämeeseen ajelemaan.
Liikkeen pääsivu on muuten www.ajopelit.fi , josta tuo löytyy.![]()
![]()
![]()
![]()
No, kallis se on ainakin jos kunto on huono. Erinomaisen hyvästä yksilöstä hinta ei olisi paljon, minusta.Hirviövannemies kirjoitti:[
Tuskin kaipaat kommenttia "kallis" tähän väliin, mutta paremmilla varusteilla saa meikäläisen auton, ja halvemmalla....
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97




