Kyllä on muuten pelannu ihan hyvin ja veho tehnyt takuukorjaukset kiitettävästi.
Pakokaasun kierrätyksen poisto ei ole aiheuttanut mtään häiriöitä ja eipä enää kone nokeennu.Laatikko pelaa hyvin pakkasillakin, ehkä paremmin kuin kesällä.
sähköllähän sitä kaasua ohjataan kaasuvaijeri menee kuskin puolen eturenkaan sisälokasuojan päälle... eikö snäissä 220d:ssä ole se kuuluisa lucaksen pumppu joka koirii yleensä 200tkm paikkeilla. pumpun ohajuksessa ei ole tietääkseni ollut vikoja mutta itse pumpussa kyllä. en tiedä mitä sieltä menee mutta yleensä alkaa vuotamaan päällepäin.petteri38 kirjoitti:E220 D automat (ei cdi) kun painaa kaasua ,ohjaako pumppua joku sähköhärveli ?ei ainakaan mee suoraa tankoa pumpulle niin kuin vanhemmissa meni , onko noissa sähkö härveleissä, jotka ohjaa pumppua ollu mitään isompia vikoja vai mikä kierroksia säätelee , on pientä huojuntaa kun ajaa tasaisella vauhdilla tai vakionopeussäädin päällä.![]()
Kyllä on muuten pelannu ihan hyvin ja veho tehnyt takuukorjaukset kiitettävästi.
Pakokaasun kierrätyksen poisto ei ole aiheuttanut mtään häiriöitä ja eipä enää kone nokeennu.Laatikko pelaa hyvin pakkasillakin, ehkä paremmin kuin kesällä.
tuki se letku joka menee pakosarjasta tulevan putken alipaine kalvolle.PaHa kirjoitti:MITENKÄS KIERRÄTYS ON ELIMINOITUpetteri38 kirjoitti:Pakokaasun kierrätyksen poisto ei ole aiheuttanut mtään häiriöitä ja eipä enää kone nokeennu.![]()
Ku mulla ei tahado onnatatoki 290 kysees...
Jos kierrätys on pois, on tehokki. Siis savu => joka tuo tehoo..
PaHa kirjoitti:Jospa tekee noin niin menee hätäri päälle... nm.kokemusta onMika.T kirjoitti:tuki se letku joka menee pakosarjasta tulevan putken alipaine kalvolle.PaHa kirjoitti:MITENKÄS KIERRÄTYS ON ELIMINOITUpetteri38 kirjoitti:Pakokaasun kierrätyksen poisto ei ole aiheuttanut mtään häiriöitä ja eipä enää kone nokeennu.![]()
Ku mulla ei tahado onnatatoki 290 kysees...
Jos kierrätys on pois, on tehokki. Siis savu => joka tuo tehoo..
pakokaasun kierrätyksen poisto ei vähennä tehoa.![]()
Ja varsinki jos vielä jättää tukkimata sen toisen putken kokonansa niin menee jo johonaki 1000-1500 kiepis hätäri päälle, ku ilima loppuu.
Ny on tukittuna poranterän pätkällä tuo "raitisilman"sulkuläppä, ei tiedä sitte onko siitä oikein mitää autuutta. Nokimöhönä vain menee ny tuota putkee pitki putsarille...Mikää tukkokaa siinä pakokaasun virtaus putkes ei onnistu... saati sitte täys tukkiminen esim. peltilätkällä.
Tuon takia tuota "toimivaa ratkasua" niin innolla kyselinki... josko joku muu olis sen ratkassu. Ku turbo ja vapari vähä erijuttu...
