W 124 200D Moottorin tukikumit erilaiset?
W 124 200D Moottorin tukikumit erilaiset?
Hei,
Tilasin motonetiltä 200D moottorin tukikumit ja ne eivät ole saman näköiset pitääkö näin olla vai onko joku mokannut.
Kuvia (n 135kt / kpl)
http://paha.net/sekalaista/ylhaalta.jpg
http://paha.net/sekalaista/alhaalta.jpg
http://paha.net/sekalaista/sivusta.jpg
Tilasin motonetiltä 200D moottorin tukikumit ja ne eivät ole saman näköiset pitääkö näin olla vai onko joku mokannut.
Kuvia (n 135kt / kpl)
http://paha.net/sekalaista/ylhaalta.jpg
http://paha.net/sekalaista/alhaalta.jpg
http://paha.net/sekalaista/sivusta.jpg
Näyttäisi kuitenkin olevan samankokoiset?. Saattaapi siis olla että eri valmistajien kumit ovat ulkoisesti erinäköisiä.
Eihän siellä Motonetin listalla tainnut olla muuta vaihtoehtoakaan? 200-bensaankin näyttää olevan samat kumit punainen/vihreä-koodilla.
Eihän siellä Motonetin listalla tainnut olla muuta vaihtoehtoakaan? 200-bensaankin näyttää olevan samat kumit punainen/vihreä-koodilla.
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
sanoisin että erittäin todennäköistä et on samat, mutta eri valmistajan....
motonetissä kun on paha tapa et kun ostaa jotain 2kpl, toinen on just eri valmistajan-> erinäköinen tms...
puslaremppaa kun tein sain yhet tukivarret erivalmistajan, toinen oli vahvemman näköinen, sen verran oli vahvemman näköinen et päädyin ostamaan muualta samanlaiset molemmille puolille
motonetissä kun on paha tapa et kun ostaa jotain 2kpl, toinen on just eri valmistajan-> erinäköinen tms...
puslaremppaa kun tein sain yhet tukivarret erivalmistajan, toinen oli vahvemman näköinen, sen verran oli vahvemman näköinen et päädyin ostamaan muualta samanlaiset molemmille puolille
lisää aiheesta
Näissä tyynyissähän on eri jäykkyyksiä :
vihreä/ sileä = 200- 250 D, ei ilmastoinnilla, Febi 5863
Pun/ sileä = 200- 250 D, ei ilmastoinnilla, Febi 5829
sininen/ kohoumat= 200- 250 D, ilmast+ automatic, Febi 3428
Kutoskoneisille bensa/ Die on sitten omat variaationsa.
vihreä/ sileä = 200- 250 D, ei ilmastoinnilla, Febi 5863
Pun/ sileä = 200- 250 D, ei ilmastoinnilla, Febi 5829
sininen/ kohoumat= 200- 250 D, ilmast+ automatic, Febi 3428
Kutoskoneisille bensa/ Die on sitten omat variaationsa.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: lisää aiheesta
Mitäs nuo värit on? Onko tuo toinen sitten missä on nuo kohoumat niin tuollainen:Henry V. kirjoitti:Näissä tyynyissähän on eri jäykkyyksiä :
vihreä/ sileä = 200- 250 D, ei ilmastoinnilla, Febi 5863
Pun/ sileä = 200- 250 D, ei ilmastoinnilla, Febi 5829
sininen/ kohoumat= 200- 250 D, ilmast+ automatic, Febi 3428
Kutoskoneisille bensa/ Die on sitten omat variaationsa.
sininen/ kohoumat= 200- 250 D, ilmast+ automatic, Febi 3428?
lisää aiheesta
joo, nämä on tässä jäykkyys järjestyksessä.
"Väri" on siis merkattu maalitipalla.
Kuvassa oikean puoleinen on siis jäykin mitä löytyy 4/ 5- sylint.
Sitä käytetään myös Bensa/ Diesel 6-koneisissa, jotka on
ilman ilmastointia, ja manuaalivaihtein.
"Väri" on siis merkattu maalitipalla.
Kuvassa oikean puoleinen on siis jäykin mitä löytyy 4/ 5- sylint.
Sitä käytetään myös Bensa/ Diesel 6-koneisissa, jotka on
ilman ilmastointia, ja manuaalivaihtein.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: lisää aiheesta
Juu eli paskan möivät eipä tuu sitten tilattua motonetiltä enää tavaraa..Henry V. kirjoitti:joo, nämä on tässä jäykkyys järjestyksessä.
"Väri" on siis merkattu maalitipalla.
Kuvassa oikean puoleinen on siis jäykin mitä löytyy 4/ 5- sylint.
Sitä käytetään myös Bensa/ Diesel 6-koneisissa, jotka on
ilman ilmastointia, ja manuaalivaihtein.
Viimeksi muokannut JSJ, Ti 02.09.2003 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lisää aiheesta
vanhemmissa Mersuissa oikeanpuoleinen kumi tehtiin jäykemmäksi,
kun moottorihan heilahtaa oikealle kaasua painettaessa.
Eli tästä voit kuvitella, että kyllä sillä on jotakin merkitystä.
Saisitko sen kuitenkin jotenkin vaihdettua - vahinkohan tässä on käynyt ?
kun moottorihan heilahtaa oikealle kaasua painettaessa.
Eli tästä voit kuvitella, että kyllä sillä on jotakin merkitystä.
Saisitko sen kuitenkin jotenkin vaihdettua - vahinkohan tässä on käynyt ?
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)