Etkä ole ihan väärässäkään.TuomasJ kirjoitti:Olen kyllä kuullut puhuttavan, että toi nissanin kone on kestävimpiä mitä on tehty.

Noh eihän tuo nyt sentäs mersuille vedä vertoja ku ei oo tähteä keulassa...

Morkoolin päällä olevasta ruuvista.AH kirjoitti:Itse itselleni vastaten, ilmeisesti 0.8-1 bar paikkeilla?AH kirjoitti:Millä ahtopaineilla nämä mersun rivipumput antavat täyden syötön vakiona (eli siis "savutuksenestolla" varustetut pumput)?.
Mutta miten tätä täyden syötön alkamisajankohtaa voi muuttaa? Vai onko pumppuspecialistin hommia?
Shimmilevy jousen väliin? Pitäisi tulla täydet syötöt pienemmillä paineilla. Niitä kapseleita puristaa kasaan imusarjan paine ja jousen voima. Lisäämällä jousen voimaa kapselit puristuvat kasaan pienemmällä paineella. Tai näin minä ainakin tämän näkisin...Samuli H kirjoitti: Joutuu varmaan sitä kelloa muokkaamaan.
Noin sen voisi kuvitella tapahtuvan.. Noita kelloja on ilmeisesti ainakin kahta eri mallia, purkautuvaa ja ei-niin-helposti purkautuvaa.Melitos kirjoitti:Shimmilevy jousen väliin? Pitäisi tulla täydet syötöt pienemmillä paineilla. Niitä kapseleita puristaa kasaan imusarjan paine ja jousen voima. Lisäämällä jousen voimaa kapselit puristuvat kasaan pienemmällä paineella. Tai näin minä ainakin tämän näkisin...
Jousi pitäisi olla ilmeisesti tuossa kellon liitoksen mutterin sisällä. Eli kelloa ei tarvi purkaa, pelkkä irrotus pitäisi riittää. Jos joku on nuiden kanssa enemmän pelaillut niin osannee kertoa tarkemmin. Itse tämän muistelen vain BOSCHin dieselpumppuoppaasta.AH kirjoitti:Noin sen voisi kuvitella tapahtuvan.. Noita kelloja on ilmeisesti ainakin kahta eri mallia, purkautuvaa ja ei-niin-helposti purkautuvaa.![]()