Esko, outo juttu että 24V ei pysyisi mukana kiihdytyksessä ?
Tosin 250D 20V ei pärjää alkuunkaan 300D 12V:lle vaikka tehot ovat samoissa, kai vääntö / tehoalue on kapeampi. Tai jotain.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Kolmisatanen turbodiesel kiihtyy tuon 60-90 noin 5,5 sekuntiin, jos kakkonen lähdössä päällä niin 4,5 paikkeille.
Jani Haatajan 123 240D menee näköjään samoihin kuin 123 300D, mistäs mokoma johtuu ?.
Tätä josta kerroin kesällä:
"W124 200 D nelivaihteinen, (kunnossa oleva) auto jolla ajettu jo 550000 km pumppua remontoimatta, kiihtyy kolmosvaihteella 60-90 km/h 11,3 sekuntiin.
Vain kuljettaja kyydillä. Kaksi kokeilua, sekkarilla. "
tuli eilen säädeltyä, syöttöä 1,5 kierrosta ja ennakko 13 asteeseen.
Tulos: aika parani (kahden mittauksen perusteella, katolla suksiboksi) johonkin 9 sekunnin paikkeille ja pumpun juuresta vuotaa öljyä juoksemalla.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
EDIT 1.6.2005: mittailinpa nyt samaa kakssatasta, keskiarvo 8,6 sekuntia.