Benzo kirjoitti:Näin on, kaikki vaattet missä on kuva tai kirjoitusta tai muuten vain, kannattaa pestä nurin perin, mutta silkkipainettu kestää melkeinpä yhtä pitkään kuin kangaskin. Ainakin ennen oli näin, tuskin menetelmä on kovinkaan muuttunut.
Tosiaan se mun yhteyshenkilö siellä kevamalla sano et niillon yks asiakas joka tulee joka kesä tilaamaan niiltä paitoja ku painatukset ovat kestäneet parhaillaa viisi vuotta ja senkin jälkeen painatus oli haalistunut jonkin verran. Et ei ollu edes hävinnyt kokonaan. Tiedä sitten miten uskottavaa se on : Sittenhän sen näkee
Kiitokset Michaelille!
Perille tuli ja hienolta näyttää, mitä nyt haban kohdalla vahan löysää. Vastaavasti vyötärö istuu oikein mallikkaasti tähän pallomalliin. Tilasin kyllä hihallisen, mut oliks se niin, että sai vaan hihatonta. Vai pyöriikö sulla siellä yks orpo hihallinen XXL. Kelpaisi kyllä.
kakskuuskytäse kirjoitti:Kiitokset Michaelille!
Perille tuli ja hienolta näyttää, mitä nyt haban kohdalla vahan löysää. Vastaavasti vyötärö istuu oikein mallikkaasti tähän pallomalliin. Tilasin kyllä hihallisen, mut oliks se niin, että sai vaan hihatonta. Vai pyöriikö sulla siellä yks orpo hihallinen XXL. Kelpaisi kyllä.
Eli siis sulla on nyt siellä hihaton ? Kyllä ihan hihallinen oli tilauksessa minkä toimitin tonne kevamalle. En sen tarkemmin kiinnittänyt huomiota paitaasi koska se oli viikattu katoin vaan et koko on OK ja nikki. Pitääpi mun soitella huomenna sinne kevamalle et tekeevät sulle uuden paidan, jos kerran hihaton on sulla. Kevama tässä kyllä häviöllä on ku ne laskutti minua hihallisesta ja antoivat hihattoman eli tavallaan säkin voitit kaks euroo mut sillä nyt ei oo väliä ku tällane moka sattunu. Just katoin ton kevamalle menneen listan ja oman listan niin kyllä niissä ihan hihallinen on kyseessä. Eli pistämpä puhelinsoittoo huomenna kevamalle
Eli siis sulla on nyt siellä hihaton ? Kyllä ihan hihallinen oli tilauksessa minkä toimitin tonne kevamalle. En sen tarkemmin kiinnittänyt huomiota paitaasi koska se oli viikattu katoin vaan et koko on OK ja nikki. Pitääpi mun soitella huomenna sinne kevamalle et tekeevät sulle uuden paidan, jos kerran hihaton on sulla. Eli pistämpä puhelinsoittoo huomenna kevamalle
Kuule, top-top! Älä vielä laita mitään. Juttelin asiasta emännän kanssa ja se sanoi , että toi on hihallinen, siis siinä on lyhyet hihat. Että itse taidan tässä nyt sotkea .
Ajattelin sellaisia ranteisiin asti olevia hihoja, kun noi narut on mitä on, niin vähän sais peiteltyä ja puheilla sitten korjailtua tilannetta.You know
Eli siis sulla on nyt siellä hihaton ? Kyllä ihan hihallinen oli tilauksessa minkä toimitin tonne kevamalle. En sen tarkemmin kiinnittänyt huomiota paitaasi koska se oli viikattu katoin vaan et koko on OK ja nikki. Pitääpi mun soitella huomenna sinne kevamalle et tekeevät sulle uuden paidan, jos kerran hihaton on sulla. Eli pistämpä puhelinsoittoo huomenna kevamalle
Kuule, top-top! Älä vielä laita mitään. Juttelin asiasta emännän kanssa ja se sanoi , että toi on hihallinen, siis siinä on lyhyet hihat. Että itse taidan tässä nyt sotkea .
Ajattelin sellaisia ranteisiin asti olevia hihoja, kun noi narut on mitä on, niin vähän sais peiteltyä ja puheilla sitten korjailtua tilannetta.You know
Huh melkein jo säikähdin et vääränlainen paita tuli toimitettua Hyvä että oli siis oikeanlainen Jep eli se hihallinen on sellanen t-paita jossa on lyhyet hihat mut sitä sellasta kokohihallista ei ollu valikoimissa. Ois ollu hyvä jos sellanen kokohihallinen ois ollu valikoimissa mut kevamalla sellasta ei ollu, ite oisin tilannu sellasia kanssa (näin talvee ajatellen)
mjo33400 kirjoitti:Seuraavaksi haluan shotsit ja mustat. Tämä oli tilaus. Pitää olla pitkälahkeiset ja logot siellä missä enemmistö päättää.
Hyvä se on jo hyvissäajoin tilata mut ku ei oo vielä mitää luonnoksiakaa niistä eikä tietoo onko niitä sortseja saatavana kevamalta Mut eiköhän niitä oo saatavana Pitää sit, kunhan ollaan lähempänä sortsikelejä, pistää luonnoksia ja suunnitelmia kehiin
Pistä sit yv:nä tilauksesi kunhan tehdään niitä tilauksia sortseista, ettei vaan vielä huku mihinkään toi tilaus Varmaan tossa ens kuussa tai toukokuussa ollaan jo viisampia sortsien suhteen
vesa kirjoitti:Montako tuhatta tilausta täytyy tulla että käyt paistamaan uutta satsia? Kun seuraa hommaa torilla niin sehän on helppoa kuin lapsen lyöminen
Kuhan kymmenen paitaa tulee tilaukseen niin meen painamaan ne Nyt on koossa kuusi paitaa. Ei ole nyt pitkilleen tippunut uusia paitatilauksia, hintahan on sit korkeempi ku on noin vähä tilauksia. Jos porukkaa kiinnostaa tarpeeksi niin voimme ottaa kerralla isomman satsin mut se edellyttää taas kaikilta kiinnostusta
vesa kirjoitti:Montako tuhatta tilausta täytyy tulla että käyt paistamaan uutta satsia? Kun seuraa hommaa torilla niin sehän on helppoa kuin lapsen lyöminen
Kuhan kymmenen paitaa tulee tilaukseen niin meen painamaan ne Nyt on koossa kuusi paitaa. Ei ole nyt pitkilleen tippunut uusia paitatilauksia, hintahan on sit korkeempi ku on noin vähä tilauksia. Jos porukkaa kiinnostaa tarpeeksi niin voimme ottaa kerralla isomman satsin mut se edellyttää taas kaikilta kiinnostusta
Tervehdys Michael!!
Laitoin YV:tä
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Kaikille halukkaille tiedoksi! Uudet paitahinnat ovat tämän topikin ekassa ilmoituksessa. Siellä on siis paidan hinta + postikulu. Suurempi hinta johtuu pienestä tilausmäärästä.
Zalbeer kirjoitti:Joko alkaa Michael M. kohta olemaan riittävä määrä paitoja tilauksessa?
Täällä paitaa odotellessa vaan....
Juu alkaa olla... mä laitan nyt tän viikon aikana maksulappuja YV:nä. Mulla muuten kosahti kovalevy torstaina, jossa meni kaikki mahdollinen tähän paita-asiaan liittyen, joten mulla menee tovi et saan organisoitua. Mut tän viikon aikana tulee postia joka tapauksessa. Sanon nyt vielä tässä topikissa että tällä kertaa mä odotan että kaikki ovat suorittaneet maksun tililleni jonka jälkeen vien tilauksen kevamalle. Viime kerralla kävi niin että pari henkilöä ei maksanut paitoja, paidat ovat kuitenkin teetetty kyseisille henkilöille!
Zalbeer kirjoitti:Joko alkaa Michael M. kohta olemaan riittävä määrä paitoja tilauksessa?
. Sanon nyt vielä tässä topikissa että tällä kertaa mä odotan että kaikki ovat suorittaneet maksun tililleni jonka jälkeen vien tilauksen kevamalle. Viime kerralla kävi niin että pari henkilöä ei maksanut paitoja, paidat ovat kuitenkin teetetty kyseisille henkilöille!
Ei muutakuin kerrot nimimerkit täällä ellei maksa pikapuolin tai ota yhteyttä. SAATTAA olla että joltakin unohtunutkin mutta ellei,mustalle listalle
Saaks niitä maksuja olkaa jo maksamaan. Hyvistä paidoista kova pula ja nämä mesen paidat on todella hyviä ja laadukkaita. Ei ole ikinä ollut näin hyvälaatuista T-paitaa.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
. Sanon nyt vielä tässä topikissa että tällä kertaa mä odotan että kaikki ovat suorittaneet maksun tililleni jonka jälkeen vien tilauksen kevamalle. Viime kerralla kävi niin että pari henkilöä ei maksanut paitoja, paidat ovat kuitenkin teetetty kyseisille henkilöille!
Ei muutakuin kerrot nimimerkit täällä ellei maksa pikapuolin tai ota yhteyttä. SAATTAA olla että joltakin unohtunutkin mutta ellei,mustalle listalle
Hirviövannemies kirjoitti:No jo on mallissaan jos ei moisia ropoja löydy? Tarviiko joku kottia?
Nii-in tätä on varmaan moni meistä päivitellyt.
Tässäkin pätee se, että EI HILLOA = EI PAITATILAUSTA
Ymmärrän, että Michaelia jurppii jos hän hyvää hyvyyttään hoitaa koko paitojen teettämishomman niin sitte jää vielä itse maksumieheksi
Onneks niitä paitoja ei ollut paljoa mut on se kuitenkin jotain 30€ pussista pois Eihän sille voi mitää, enhä mä keltää kehtaa karhuamaa rueta
Mut tässä uudessa tilauksessa tosiaan teen sillee et ku on maksu tilillä niin maksun suorittaja saa paidan, jos ei kuulu maksua ei myöskään paitaa teetetä Varmaan ihan reilu ratkaisu
Maksamatta siis vielä seuraavilta:
SledgeHammer
Naftale_n
W111
En tosiaan halua ketään loukata tällä mut jos vaikka ois käyny sillee et eivät oo huomanneet ? YV:täkin lähetin